Resume from December 5, 2023 PRO

Олена

Директор з персоналу, начальник відділу кадрів, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника Управління підбору та розвитку персоналу

from 07.2021 to 10.2023 (2 years 3 months)
АТ "Магістральні газопроводи України", Київ (Пошук персоналу, HR)

Робота з персоналом та кадрова робота здійснюється заступником начальника Управління підбору та розвитку персоналу. Чисельність персоналу 20 осіб.
Обов'язки - робота з персоналом та організація HR-процесів: підбір та адаптація працівників, організація навчання, кадрова робота та діловодство, ведення документального оформлення з питань відпусток, відряджень, лікарняних. Розробка нормативних локальних документів та інструкцій з питань управління персоналом. Розробка нормативних документів з питань матеріального стимулювання, систем мотивації, методичний супровід та консультації з питань трудового законодавства, пенсійного та соціального законодавства, оплати праці, інших виплат та гарантій, прав та обов'язків працівників та роботодавця. Контроль та управління персоналом з питань дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог Колективного договору, недопущення конфлікту інтересів, порушень вимог посадових інструкцій та зловживань. Підготовка кадрових документів, наказів з прийому, переведення звільнення, суміщення, надбавок і доплат, надання відпусток, відряджень. Ведення особових справ, ведення трудових книжок, карток П-2. Оформлення наказів з обліку робочого часу, роботи у вихідні та святкові дні, графіки роботи, та інші накази з особового складу та основної діяльності. Підготовка балансу робочого часу та часу відпочинку. Підготовка графіка відпусток, аналіз використання відпусток.
Розробка та введення в дію організаційної структури та штатного розпису. Підготовка посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи.
Оформлення лікарняних, робота у комісії з соціального страхування, розрахунок страхового стажу. Облік пільгових категорій персоналу. Забезпечення матеріальних виплат та законодавчих соціальних гарантій.
Організація підбору персоналу,взаємодія з джобсайтами, робота із залучення персоналу, методичний супровід адаптації персоналу.
Організація роботи з навчання персоналу, підбір навчальних центрів для підвищення кваліфікації персоналу.
Підготовка звітності з праці, обліку персоналу, статистичної звітності.

Менеджер з персоналу відділу роботи з персоналом

from 03.2020 to 06.2020 (3 months)
ТОВ "Нафтогазтепло" НАК "Нафтогаз України", Киев (Енергетика)

Ведення кадрової роботи персоналу двох ТЕЦ в новоствореному товаристві (чисельність 600осіб в т.ч. 400 осіб виробничий персонал). Підбір персоналу, документальне оформлення процесів прийому, переведення та звільнення, відрядження, відпустки. Розробка нових нормативних документів, посадових інструкцій. Складання штатного розпису. Оформлення наказів з оплати праці. Участь та документальне оформлення всіх HR-процесів.

Менеджер з персоналу

from 08.2019 to 12.2019 (4 months)
ПрАТ "Термінал-М", Киев (виробництво сухих будівельних сумішей)

Кадрова служба представлена в 1 особі.
Організація кадрової роботи самостійно на підприємстві, що займається виробництвом та продажем сухих будівельних сумішей та фарб, з чисельністю 200 осіб (персонал-виробничий, торгівельний, управлінський).Робота в програмі IT-enterprise.
Обов'язки- забезпечення роботи з персоналом - кадрової, розробка систем оплати праці,з підбору та адаптації, навчання, організаційних питань, соціальних та пенсійних питань, впровадження системи якості ISO, ведення відпусток, відряджень,лікарняних, медичного страхування, профспілкових. Вирішення соціальних питань, матеріального стимулювання, систем мотивації, методичний супровід та консультації з питань трудового законодавства, пенсійного та соціального законодавства, оплати праці, інших виплат та гарантій, прав та обов'язків працівників та роботодавця. Контроль та управління персоналом з питань дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог Колективного договору, недопущення конфлікту інтересів, порушень вимог посадових інструкцій та зловживань.Розробка нормативних локальних документів та інструкцій з питань управління персоналом.
Підготовка кадрових документів, наказів процесів прийому, переведення, звільнення,суміщення,надбавок і доплат, надання відпусток, відряджень. Ведення особових справ,внесення персональних даних до бази даних програми ІТ, ведення трудових книжок, карток П-2. Оформлення наказів з обліку робочого часу, роботи у вихідні та святкові дні, графіки роботи, та інші накази з особового складу, основної діяльності. Підготовка балансу робочого часу та часу відпочинку. Підготовка графіка відпусток, аналіз використання відпусток відповідно до планів виробництва та виробітку.
Розробка та введення в дію організаційної структури та штатного розпису підприємства. Підготовка посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи. Оформлення лікарняних, робота у комісії з соціального страхування, розрахунок страхового стажу.Облік пільгових категорій персоналу. Забезпечення матеріальних виплат та законодавчих соціальних гарантій. Організація підбору персоналу,взаємодія з джобсайтами, робота із залучення персоналу, методичний супровід адаптації персоналу. Організація роботи з навчання персоналу, складання планів розвитку працівників, підбір навчальних центрів для підвищення кваліфікації персоналу. Організація роботи з практикантами та студентами, оформлення кадрових документів для проходження практики. Забезпечення підготовки документів для медичного страхування працівників. Ведення звітності з праці, кадрових питань, статистичної звітності. Ведення військового обліку на підприємстві, взаємодія з РВК та проведення звірки.Розробка процедури "Управління персоналом" системи управління якістю за стандартами ISO.Впровадження процедури.

Інженер відділу по роботі з персоналом Структурного підрозділу "Енергозбут"

from 04.2019 to 07.2019 (3 months)
КП "Київтеплоенерго", Киев (Енергетика)

Ведення та оформлення кадрових документів Структурного підрозділу з чисельністю 650 осіб. Оформлення наказів, журналів реєстрації, трудових книжок,книги обліку трудових книжок та вкладишів до них, надання відпусток, відряджень, оформлення наказів із соціальних питань. Ведення кадрової документації процесів прийому, переведення та звільнення, оформлення особових справ, карток П-2, внесення особових даних до електронної бази "Кадри". Надання консультацій з трудового законодавства.

Начальник відділу кадрів

from 01.2019 to 04.2019 (3 months)
Державне підприємство "Національна вугільна компанія", Киев (Енергетика)

Організація кадрової роботи у новоствореній Компанії, яка є управляючою компанією 15 підприємств вугільної галузі, що є відокремленими структурними підрозділами Компанії. Чисельність апарату управління 72 ос., структурних ВП 50000осіб. Підготовка нормативної документації з управління персоналом для підпорядкованих відокремлених структурних підрозділів.Управління кадровими питаннями та роботою підрозділів.
Розробка організаційних структур та штатних розписів підпорядкованих відокремлених структурних підрозділів та Компанії,розробка систем оплати праці, матеріального та нематеріального стимулювання, розробка посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи Компанії та підпорядкованих підприємств , положень про відрядження, підготовка розділів Колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку. Ведення кадрових документів, оформлення наказів, журналів реєстрації, ведення трудових книжок, карток П-2, оформлення відряджень, відпусток. Ведення вхідної та вихідної кореспонденції, ведення листування з КМУ, Міністерствами,та іншими підприємствами. Підготовка звітності.Розробка форм звітності для підпорядкованих компаній. Підбір персоналу та документальне оформлення процесів прийому, розробка положення про підбір персоналу.

Менеджер з персоналу

from 09.2015 to 04.2018 (2 years 7 months)
ДП "ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ" НАК "Нафтогаз України", Київ (Енергетика)

Одноосібне ведення кадрової роботи підприємства чисельністю 40 осіб.Кадрове діловодство всіх процесів. Підбір персоналу, оцінка за компетенціями, організація навчання персоналу. Розробка структури та штатного розпису,положень та посадових інструкцій. Розробка систем оплати праці, розробка політик та внутрішніх нормативних документів з питань персоналу та соціальної відповідальності за стандартами ISO 9001, кадрова безпека, ведення питань соціального страхування. Розробка політики комплаєнсу та Кодексу корпоративної етики. Впровадження корпоративної культури та порталу внутрішніх комунікацій. Ведення військового обліку. Організація та оформлення відряджень.Ведення та оформлення відпусток. Організація корпоративних заходів та профспілкової роботи. Кадрова звітність. Організація HR-процесів за всіма напрямками роботи в компаніїї .

Провідний інженер відділу аналізу суб’єктів електроенергетики

from 02.2014 to 06.2015 (1 year 4 months)
Відокремлений підрозділ «Головдерженергонагляд» ДП «Укренерго», Київ (енергетичний нагляд)

аналіз виробітку електроенергії, розрахунків з ринком ОРЕ і постачальниками

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань

from 08.2011 to 06.2013 (1 year 10 months)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (Енергетика)

Ведення кадрової роботи персоналу 200 осіб- особові справи, трудові книжки, накази, ведення відпусток , відряджень, соціальних питань, матеріального забезпечення, нагородження, табелю робочого часу.Організація підбору персоналу, навчання та підвищення кваліфікації персоналу, створення кадрового резерву.Розробка корпоративних політик, положень, інструкцій та нормативних документів.Кадрова звітність.

Завідувач сектору організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань

from 04.2010 to 07.2011 (1 year 3 months)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (Енергетика)

організація та контроль кадрової роботи- ведення кадрової документації, ведення штатного розпису, ФОП, питань матеріального заохочення, нагороджень, організація роботи комісії соціального страхування, робота в профспілковому комітеті, підготовка внутрішніх нормативних документів, посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи, розробка політик та кодексів. Підбір та оцінка персоналу за компетенціями. Організація навчання персоналу. Звітність. Кадрове адміністрування.

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань

from 07.2008 to 04.2010 (1 year 9 months)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (Енергетика)

Чисельність персоналу 200-250 осіб. Документальне оформлення процесів прийому, переведення, звільнення, заохочення, нагородження , облік та оформлення документальне відпусток, відряджень, лікарняних.Ведення особових справ,ф.п-2, трудових книжок. Ведення обліку військовозобовязаних, інвалідів. Підготовка організаціїї виставок, свят, корпоративів, навчання персоналу, атестація персоналу. Впровадження корпоративної культури та внутрішніх політик.Підготовка оргструктури та штатного розпису. Розробка інструкцій, положень, посадових інструкцій, політик та інших внутрішніх нормативних документів.Пошук та підбір персоналу.

Провідний спеціаліст відділу балансу та моніторингу виробничих показників Департаменту виробничої діяльності// провідний спеціаліст Департаменту генерації та дистриб'юції

from 10.2005 to 06.2008 (2 years 8 months)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (Енергетика)

аналіз роботи підприємств енергетики

Провідний спеціаліст Управління оперативної діяльності станцій Департаменту з виробництва

from 11.2004 to 10.2005 (11 months)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (Енергетика)

ведення документообігу Управління, організація роботи керівництва, підготовка презентацій, ведення листування з Міністерствами та іншими юридичними особами

Головний спеціаліст по реєстрації, збору внесків та виплат відшкодувань шкоди потерпілим

from 04.2001 to 11.2004 (3 years 7 months)
Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві у Бородянському районі, Бородянка (державне соціальне страхування)

реєстрація, перевірки, звітність страхувальників та нарахування і виплата відшкодувань потерпілим на виробництві

Головний спеціаліст

from 09.1997 to 04.2001 (3 years 7 months)
Відділення Державного казначейства у Бородянському районі, Бородянка (державне казначейство)

робота відділу видатків держбюджету

Заступник завідуючої соціальною службою

from 06.1994 to 09.1997 (3 years 3 months)
Бородянський відділ соціального забезпечення, Бородянка (соціальний захист населення)

контроль та організація роботи по догляду за одинокими та непрацездатними громадянами, пенсіонерами

Бухгалтер

from 07.1993 to 06.1994 (11 months)
Господарська асоціація малих підприємств, Бородянка (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

бухоблік підприємства

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом

Публічне управління та адміністрування. Державна служба (магістр), Киев
Higher, from 2018 to 2020 (2 years 1 month)

Міжгалузевий інститут управління

Економіст, Київ
Higher, from 2003 to 2004 (9 months)

2003-2004рр. – Міжгалузевий інститут управління Міністерства освіти і науки України;
облік і аудит;
спеціальність -економіст

Український фінансово-економічний інститут(нині Національний університет державної фіскальної служби)

Бакалавр з обліку і аудиту, Ірпінь
Higher, from 1996 to 1999 (2 years 9 months)

Ірпінський індустріальний технікум

Бухгалтер, Ірпінь
Specialized secondary, from 1990 to 1993 (2 years 9 months)

Additional education and certificates

«Система заробітної плати: грейди і КРІ» - Компанія "ВІЧЕ"

2017

«Підвищення кваліфікації працівників кадрових служб» - Інститут підготовки кадрів промисловості

2008, 1 місяць

"Використання оглядів заробітних плат та компенсацій, а також електронного інструменту для самостійного аналізу" - Ернст енд Янг

2017

"Оценка по компетенциям" - FSR

2018

"Комплексна оцінка персоналу"- компанія SMART STAFF

2018

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Disability

3rd degree.
Група довічно. Захворювання органів ШКТ. Не потребую особливих умов праці, лише розуміння мого захворювання та лояльності.

Additional information

Професійні знання, вміння та узагальнений досвід роботи:

Знання трудового законодавства та законодавства із загальнообов’язкового державного страхування (з тимчасової втрати працездатності, безробіття, нещасних випадків на виробництві, пенсійного), цивільного, антикорупційного, військового. Знання законодавчої бази з питань відпусток, відряджень, оплати праці, податкового та соціальних питань.
Організація кадрової роботи з «нуля». Ведення кадрової роботи підприємства самостійно, одноосібно (ДП «ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ», ДП "Національна вугільна компанія", ПрАТ "Термінал-М") з чисельністю 200 осіб. Ведення кадрової роботи в НАК «Енергетична компанія України» з чисельністю 200-300 осіб.
Документальне оформлення процесів прийому, переведення та звільнення працівників. Оформлення розпорядчих документів з кадрових і соціальних питань, відпусток та відряджень. Ведення особових справ, карток ф.П-2. Підготовка наказів та ведення журналів обліку наказів. Оформлення лікарняних листів, розрахунок страхового стажу. Ведення соціальних питань, питань заохочувальних та компенсаційних виплат, нагороджень.
Визначення потреби в кадрах, пошук та підбір персоналу, адаптація персоналу, організація навчання персоналу, атестація та оцінка персоналу.
Підготовка організаційної структури та штатного розпису. Розробка колективного договору в т.ч коефіцієнтів співвідношень посадових окладів, положень про преміювання та інших виплат. Розрахунок фонду оплати праці.
Підготовка трудових договорів (угод) та контрактів. Розробка посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи.
Ведення обліку робочого часу та часу відпочинку. Складання графіка відпусток та облік використання відпусток.
Ведення військового обліку та мобілізаційної роботи. Проведення звірки з райвійськкоматами та підготовка звітності з питань військового обліку.
Оформлення та ведення трудових книжок, книги обліку трудових книжок та вкладишів.
Ведення та документальне оформлення питань комісії з соціального страхування (голова комісії), підготовка звітності.
Оформлення документів для відрядження, розробка положень про відрядження працівників підприємства, організація поїздок.
Кадрове діловодство всіх стадій та процесів кадрової роботи, та підготовка документів до архівного зберігання.
Розробка політики соціальної відповідальності, кодексу корпоративної етики, політики кадрової безпеки, антикорупційної програми, правил внутрішнього трудового розпорядку та інших нормативних актів, внутрішніх інструкцій та документів з питань управління персоналом.
Складання звітності (до органів статистики, фондів зайнятості населення, інвалідів, соцстрахування, військкоматів та ін).
Вміння бухгалтера. Нарахування та виплата заробітної плати, відпускних, лікарняних тощо. Ведення обліку касових та банківських операцій, заробітної плати, розрахунків із соціального страхування, розрахунків з підзвітними особами, складання звітності до фіскальних органів та фондів.

Особисті якості: відповідальна, комунікативна, легко навчаюся, працюю в умовах багатозадачності, вмію чітко і вчасно виконувати завдання, весела та оптимістична, вмію згуртувати персонал відповідно до цілей компанії та створити приємний моральний клімат в колективі, вмію вирішувати конфліктні ситуації шляхом дипломатичних домовленостей, вірна своїй команді, в якій працюю, вважаю, що результат роботи залежить від злагодженої роботи команди, де кожен відповідально та професійно ставиться до своєї роботи та ідентифікує себе з компанією, в якій працює, та її цілями.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: