Resume from February 5, 2024 PRO

Наталія

Менеджер з підбору персоналу (HR), керівник відділу, 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR менеджер

from 10.2020 to now (3 years 7 months)
ТОВ ТенТорг, Київ (Роздрібна торгівля)

Пошук кандидатів на відкриті посади.
- Складання та розміщення вакансій на спеціальних сайтах і в соціальних мережах
- Розробка і впровадження матеріальних і нематеріальних заохочень для співробітників
- Формування принципів корпоративної культури і загальної атмосфери в робочому колективі
- Формування кадрового резерву
- Моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі.
- Розрахунок та контроль бюджету на розвиток відділу кадрів
- Участь в нарадах керівників, менеджменту, співробітників компанії, а також в інших нарадах і семінарах.

Директор компанії

from 03.2016 to 02.2018 (1 year 11 months)
ТОВ " БіоДжен Тек", Київ (Роздрібна торгівля товарами медичного призначення)

-керівництво діяльністю підприємства на підставі статуту та відповідальність за роботу компанії;
-організація роботи та ефективна взаємодія всіх співробітників;
-контроль за виконанням договірних зобов`язань між компанією та постачальниками і покупцями;
-робота в програмі 1С, управлінческий облік в компанії.
-підбір персоналу;
-робота з засновником компанії;

Керівник філіалу, менеджер з аміністративної діяльності

from 06.2014 to 03.2016 (1 year 9 months)
ТОВ "ТД Ирбис", Київ (Роздрібна торгівля запасними частинами)

прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- заключення договорів з постачальниками послуг;
-робота з контролюючими органами;
- робота в програмах 1С7.7, 8.2 (створення рахунків, видаткових накладних, заявок на доставку товару, податкових накладних), CRM

Менеджер з аміністративної діяльності

from 01.2013 to 04.2014 (1 year 3 months)
ТОВ "МІНЕТЕХ", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки, запис у трудову книжку);
- підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- робота в 1С 8.2 (створення контрагентів, виписка рахунків, видаткових накладних)
- організація та проведення корпоративів.

Менеджер з підбору персоналу

from 02.2011 to 11.2012 (1 year 9 months)
ТОВ "Софія", Київ (Роздрібна торгівля)

підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки,запис у трудову книжку);
- прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними канцелярськими товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків, тощо),
- організація та проведення корпоративів.

Адміністратор кафе

from 10.2005 to 04.2011 (5 years 6 months)
ПП "Ритм", м. Вишневе, Київської області (Сфера обслуговування)

контроль за якістю обслуговування,
- підбір персоналу;
- робота з постачальниками;
- ведення внутрішнього обліку;
- спілкування з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій,
- організація свят тощо.

Помічник бухгалтера

from 05.2004 to 08.2005 (1 year 3 months)
ТОВ "Авімед", Київ (Роздрібна торгівля)

- підготовка виписок із договорів та рахунків;
- підготовка та подання звітності;
- ведення клієнт-банку

Education

НАУ

Аграрний менеджмент, менеджер організацій, Київ
Higher, from 2001 to 2005 (4 years)

Additional education and certificates

Університет економіки та права "КРОК", Помічник керівника з курсом ділової англійської мови

2012

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

- активна життєдіяльна позиція,
- цілеспрямована,
- відповідальна та уважна,
- стресово-стійка,
- здатна швидко опановувати новий матеріал,
- пунктуальна та педантична,
- маю гарні організаторські здібності,
- маю аналітичний склад розуму та логічне мишлення,
- самокритична,
- комунікабельна та доброзичлива.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: