Резюме від 5 лютого 2024 PRO

Наталія

Менеджер з підбору персоналу (HR), керівник відділу, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR менеджер

з 10.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
ТОВ ТенТорг, Київ (Роздрібна торгівля)

Пошук кандидатів на відкриті посади.
- Складання та розміщення вакансій на спеціальних сайтах і в соціальних мережах
- Розробка і впровадження матеріальних і нематеріальних заохочень для співробітників
- Формування принципів корпоративної культури і загальної атмосфери в робочому колективі
- Формування кадрового резерву
- Моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі.
- Розрахунок та контроль бюджету на розвиток відділу кадрів
- Участь в нарадах керівників, менеджменту, співробітників компанії, а також в інших нарадах і семінарах.

Директор компанії

з 03.2016 по 02.2018 (1 рік 11 місяців)
ТОВ " БіоДжен Тек", Київ (Роздрібна торгівля товарами медичного призначення)

-керівництво діяльністю підприємства на підставі статуту та відповідальність за роботу компанії;
-організація роботи та ефективна взаємодія всіх співробітників;
-контроль за виконанням договірних зобов`язань між компанією та постачальниками і покупцями;
-робота в програмі 1С, управлінческий облік в компанії.
-підбір персоналу;
-робота з засновником компанії;

Керівник філіалу, менеджер з аміністративної діяльності

з 06.2014 по 03.2016 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "ТД Ирбис", Київ (Роздрібна торгівля запасними частинами)

прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- заключення договорів з постачальниками послуг;
-робота з контролюючими органами;
- робота в програмах 1С7.7, 8.2 (створення рахунків, видаткових накладних, заявок на доставку товару, податкових накладних), CRM

Менеджер з аміністративної діяльності

з 01.2013 по 04.2014 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "МІНЕТЕХ", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки, запис у трудову книжку);
- підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- робота в 1С 8.2 (створення контрагентів, виписка рахунків, видаткових накладних)
- організація та проведення корпоративів.

Менеджер з підбору персоналу

з 02.2011 по 11.2012 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Софія", Київ (Роздрібна торгівля)

підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки,запис у трудову книжку);
- прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними канцелярськими товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків, тощо),
- організація та проведення корпоративів.

Адміністратор кафе

з 10.2005 по 04.2011 (5 років 6 місяців)
ПП "Ритм", м. Вишневе, Київської області (Сфера обслуговування)

контроль за якістю обслуговування,
- підбір персоналу;
- робота з постачальниками;
- ведення внутрішнього обліку;
- спілкування з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій,
- організація свят тощо.

Помічник бухгалтера

з 05.2004 по 08.2005 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Авімед", Київ (Роздрібна торгівля)

- підготовка виписок із договорів та рахунків;
- підготовка та подання звітності;
- ведення клієнт-банку

Освіта

НАУ

Аграрний менеджмент, менеджер організацій, Київ
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Університет економіки та права "КРОК", Помічник керівника з курсом ділової англійської мови

2012

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- активна життєдіяльна позиція,
- цілеспрямована,
- відповідальна та уважна,
- стресово-стійка,
- здатна швидко опановувати новий матеріал,
- пунктуальна та педантична,
- маю гарні організаторські здібності,
- маю аналітичний склад розуму та логічне мишлення,
- самокритична,
- комунікабельна та доброзичлива.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: