Резюме від 14 березня 2024 Файл

Світлана

Начальник планово-економічного відділу

Вік:
38 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Хусанова Світлана
Досвід роботи (8 років) у веденні управлінського обліку компанії та формуванні фінансової звітності. У пошуках віддаленої роботи. Бажаний рівень заробітної плати: 200 грн/годину.

Адреса: смт.Іршанськ, вул. Корольова 3а, кв.2,
Житомирська область, 12110
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 14.08.1985р., 37р.

Освіта
Молодший спеціаліст
2002-2004: Житомирська філія академії статистики, обліку та аудиту. Бухгалтерський облік. Диплом з відзнакою.
Вища освіта:
2005-2007: Житомирська філія Київський інститут бізнесу та технологій. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.

Досвід роботи
2015- по даний час ТОВ «Межиріченський ГЗК», добувна промисловість
Начальник планово-економічного відділу
• економічний аналіз діяльності підприємства, щоденна підготовка оперативної звітності, щомісячний план/факт аналіз;
• підготовка та аналіз звітів про фінансові результати діяльності підприємства (PL/CF/BS);
• консолідація звітності групи компаній;
• податкове планування, прийняття мір щодо оптимізації оподаткування підприємств компанії;
• калькулювання собівартості (план/факт) продукції та послуг, аналіз відхилення, надання пропозицій;
• складання річних, щомісячних планів діяльності підприємства, управлінської звітності;
• контроль за розподілом та коректністю відображення витрат в 1С.

2013-2015 ПАТ «КБ «НАДРА», менеджер
• пошук та активне залучення клієнтів, виконання планів продажів та інших показників;
• обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб;
• формування бухгалтерських документів дня, подання звітності.

2011-2013 Акціонерний банк «Кліринговий Дім» - касир, головний економіст
• валютно-обмінні операції, прийом платежів, обслуговування фізичних та юридичних осіб;
• відкриття та ведення кредитних, депозитних, пенсійних рахунків;
• обслуговування зарплатних проектів, валютних договорів юридичних осіб;
• контроль правильності відображення в обліку банківських операцій;
• виконання всіх операцій по закриттю місяця.

08/2011-11/2011 ФОП Кобилінський Б.В. - бухгалтер
• облік розрахунків з постачальниками та покупцями; облік ПММ; введення первинної документації.

09/2006-04/2009 відділення Акціонерний банк «Кліринговий Дім» - старший касир, бухгалтер

12/2004-07/2006 Поліське споживче товариство - бухгалтер
• ведення каси, кадрова робота, контрольно-ревізійний облік торгових об’єктів, складський облік.

Навички
• впевнений користувач MS Office, 1С;
• вміння швидко виконувати поставлені задачі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: