Резюме від 23 жовтня 2023 Файл

Олександра

Адміністратор

Вік:
34 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

1. ПІБ_Бабич Олександра Андріївна__________
2. Дата та місце народження __17.04.1990 року м. Конотоп Сумська область__________
3. Адреса (місце проживання): проспект Михайла Лушпи 5, корпус 30, квартира 198а, м. Суми__________
4. Контактний телефон__+38(096) 97-45-218__________
5. Сімейний стан _____одружена__________ Діти ______син 5 років__________
6. Освіта: __Бакалавр__________
Назва навчального закладу _Сумський Національний Аграрний Університет__________
__________
Роки вступу та навчання __2007-2011 рр.__________
Спеціальність __Право__________

Освіта: __Магістр__________
Назва навчального закладу _Сумський Національний Аграрний Університет__________
__________
Роки вступу та навчання __2011-2012 рр.__________
Спеціальність __Адміністративний менеджмент__________

Освіта: __Спеціаліст__________
Назва навчального закладу _Приватний вищий навчальний заклад “Європейський університет”__________
__________
Роки вступу та навчання __2012-2014 рр.__________
Спеціальність __Спеціаліст з обліку і аудиту__________

7. Водійське посвідчення: водійські права категорії В (з досвідом водіння)
8. Додаткова освіта __2014р. проходила навчання за програмою підготовки спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель (40 год.);
_2016р. опанувала навчальну програму на тему “Публічні закупівлі: Організація електронних торгів в системі PROZORRO”__________
__________
9. Професійна діяльність в хронологічному поряду.

Період роботи
Відомості про організацію
• назва
• вид діяльності

Займана посада

Перелік виконуваних обов'язків
Вересень 2010р.-липень 2011р.
Сумський Національний Аграрний Університет

Навчальний заклад
Секретар-друкарка юридичного факультету навчального відділу
• сприяла оперативності розгляду прохань, пропозицій, заяв працівників, студентів, батьків;
• ведення діловодства (книги наказів, книги вхідних та вихідних документів, книгу видачі довідок, журнал обліку залікових книжок, їх заповнення);
• друк за вказівкою різних документів та матеріалів;
• прийом та відправка кореспонденції;
• оформлення особових справ

Листопад 2012р.-квітень 2017р.
Комунальний заклад “Конотопська центральна районна лікарня ім. академіка Михайла Давидова”

Центральні лікарня
Бухгалтер 1 категорії

Секретар тендерного комітету
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок лікарняних листів, відпусток, відряджень, компенсацій при звільненні;
- розроблення довідок для оформлення субсидій, кредитів, соціальної допомоги, та до Пенсійного фонду;
- ведення розрахунку видатків по виплаті компенсацій і наданню пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (місто) та Розрахунок на проведення відшкодування за надані послуги зубопротезування громадянам району, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- введення табелю обліку використання робочого часу;
- ведення бухгалтерського обліку страхової медицини та оформлення актів про надану медичну допомогу по закінченим страховим випадкам, звірки фінансових взаєморозрахунків

- укладання договорів, додаткових угод, організація поставок товару за укладеними договорами;
- підготовка та проведення моніторингу цін на закупівлю товарів для укладення договорів без застосування тендерної процедури; складання річного плану та додатку до нього по закупівлям; оприлюднення будь-якої інформації, яка стосується закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу; ведення та оформлення протоколів засідань комітету та розробка документації; інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням голови комітету виконувала іншу організаційну роботу; оформлення наказів, положень, що стосуються тендерного комітету; складання звітів про проведені тендерні процедури

Листопад 2017р.-червень 2021р. (квітень 2018р.-червень 2021р. декретна відпустка)
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІНВЕСТПРОММАШ”

Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення

Бухгалтер

Юрисконсульт

• введення табелю обліку використання робочого часу;
• ведення обліку спецодягу, що перебував на балансі підприємства;
• проведення річної інвентаризації на підприємстві;
• ведення обліку витрат на виробництво продукції

• юридичне супроводження кадрової роботи - розробка наказів, інструкцій, положень;
• підготовка договорів, додаткових угод;
• виконання індивідуальних доручень керівника;
• ведення військового обліку військовозобов’язаних на підприємстві

10. Допустимий для мене режим роботи ____віддалена робота на дому або неповний робочий час (бажано з 9.00-14.00 години без затримок)__________
11.
Володіння комп'ютером.
Вкажіть програми, якими володієте

Впевнений користувач MS Office, Excel, робота в Інтернеті, оргтехніка
Володіння мовами
Українська
Рідна

Іноземна мова (яка саме)

12. Особисті якості: відповідальна та організована, комунікабельна, пунктуальна, своєчасно виконую покладені обов’язки, доброзичлива, поважаю думку інших
13. Моє захоплення (хобі)___ проводити вихідні в кругу сім’ї, створення декору (затишку) для дому своїми руками __

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: