Резюме від 13 листопада 2023 Файл

Лариса

Бухгалтер

Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Ворзель, Гостомель, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Катрич Лариса Василівна

Дата народження: 25.01.1983
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера.
Освіта:
вересень 2000 р. – червень 2005 р., Миколаївський аграрний університет, спеціальність «Облік і аудит» », диплом спеціаліста(денна форма навчання).
Досвід роботи:
Бухгалтер
липень 2005 р. – лютий 2007 р. ТОВ «Кронос-Авто», м. Миколаїв
Функціональні обов’язки:
– касові операції;
– бух облік матеріалів;
– виставлення рахунків клієнтам;
– укладання договорів.
Бухгалтер єдиний
березень 2007 р. – листопад 2011 р. ТОВ «Мир стекла», м. Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– відновлення обліку;
– постановка обліку виробничих операцій;
– складання бухгалтерської та податкової звітності;
– ведення кадрової документації;
– розрахунок заробітної плати;
– укладання договорів.
Бухгалтер
листопад 2012 р. – вересень 2015 р.НВП ТОВ «Нива», м. Одеса
Функціональні обов’язки:
– касова дисципліна;
- контроль та ведення акцизного податку на алкоголь;
– прийом, контроль і обробка первинної документації;
-участь в проведенні інвентаризації.
Бухгалтер єдиний
лютий 2016 р. – листопад 2021 р. ТОВ «Асті ЛТД», м. Одеса.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності:
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати.

Професійні навички:
–Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– знання податкового законодавства;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– атестат професійного бухгалтера;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: