Резюме від 2 лютого 2024 PRO

Роман

Директор підприємства, з фінансів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства; заступник директора; директор з фінансів

з 01.2015 по 12.2022 (7 років 11 місяців)
ТОВ «Комфорт-ЛВ»(виробництво бетону, оптова та роздрібна торгівля будівельними матеріалами), Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Організація фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Організація роботи з виробничим та адміністративним персоналом;
•Контроль мотиваційних програм для персоналу;
•Бюджетування;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Організація та контроль ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку, їх автоматизації;
•Управління товарно-грошовими потоками;
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
•Розробка стратегії та плану розвитку підприємства, інвестиційні програми;
•Збільшення товарообігу та аналіз ринку збуту готової продукції;
•Організація матеріально-технічного та енергетичного забезпечення підприємства;
•Проведення переговорів із ключовими клієнтами та постачальниками;
•Організація роботи з перевіряючими та контролюючими органами;
•Організація роботи з банками з питань розрахунково-касового обслуговування та кредитування підприємства.

Директор з фінансів

з 10.2012 по 10.2014 (2 роки)
ТОВ ТД «Ельба» (корпорація «Алеф»)(виробництво бетону та цементу, оптова торгівля будівельними матеріалами), Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Розробка та захист річного Бізнес-плану підприємства;
•Організація системи щорічного, місячного бюджетування та контролю;
•План/факторний аналіз виконання бюджетів;
•Організація процесу планування виробництва;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Управління грошовими та товарними потоками;
•Розробка та контроль нормативів оборотних коштів;
•Аналіз планового та фактичного фонду оплати праці в розрізі структурних підрозділів;
•Розробка та контроль мотиваційних програм для персоналу;
•Розрахунок маржинального доходу. Ціноутворення. Калькуляція собівартості готової продукції та послуг;
•Організація та контроль діяльності з розрахунків інвестиційних програм на підприємствах;
•Підготовка та захист фінансово-економічних звітів перед засновниками;
•Контроль оплати дебіторської, кредиторської заборгованостей;
•Розробка пропозицій, спрямованих на попередження утворювання та ліквідацію невикористовуваних товарно-матеріальних цінностей;
•Контроль та проведення інвентаризацій;
•Робота з перевіряючими та контролюючими органами, переговори з клієнтами та партнерами;
•Контроль ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліків на підприємстві;
•Постановка ТЗ для ERP-системи «Офіс-Тулс»;
•Робота з банками з питань кредитування підприємства та розрахунково-касового обслуговування.

Начальник планово-економічного відділу

з 07.2009 по 07.2011 (2 роки)
ВАТ «Дніпрошина»(виробництво шинної та гумово-технічної продукції), Дніпро (Хімічна промисловість, фармацевтика)

•Розробка та захист річного Бізнес-плану підприємства;
•Впровадження системи щорічного, місячного бюджетування та контролю;
•Контроль використання коштів, структурними підрозділами підприємства, у рамках планових показників поточного та річного бюджетів;
•Участь у програмі реструктуризації кредитного портфеля підприємства, розробка бізнес-плану стратегічного розвитку підприємства;
•Аналіз та оптимізація собівартості продукції;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Розробка та контроль нормативів оборотних коштів;
•Аналіз планового та фактичного фонду оплати праці в розрізі структурних підрозділів;
•Розрахунок маржинального доходу. Ціноутворення;
•Організація та контроль діяльності з розрахунків інвестиційних програм на підприємстві;
•Підготовка презентацій для керівництва підприємства з управлінського обліку;
•Розробка пропозицій, спрямованих на попередження освіти та ліквідацію невикористовуваних товарно-матеріальних цінностей;
•Постановка ТЗ щодо впровадження ERP-системи «IT-Підприємство»;
•Аналіз грошових потоків з метою оптимізації використання кредитних ресурсів для фінансування основної діяльності та інвестиційних програм;
•Визначення оптимальної структури планово-економічного відділу. Підбір, навчання, розподіл обов'язків персоналу. Координація взаємодії підрозділів.

Заступник директора підприємства з фінансових та комерційних питань

з 03.2008 по 11.2008 (8 місяців)
Торгова група підприємств (ТОВ «Укрнікбуд», ПП «Лемакс-Компані», ПП «Інлайн»)(оптова торгівля будівельними матеріалами), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Розробка та впровадження системи управлінського обліку, бюджетування, контроль виконання бюджетів;
•Управління грошовими та товарними потоками, залучення фінансування;
•Контроль ведення бухгалтерського обліку на підприємствах групи;
•Розробка схем оптимізації оподаткування, податкове планування та аналіз;
•Організація діяльності з апеляційного врегулювання податкових спорів;
•Контроль підготовки та подання звітності до податкової інспекції, фондів соцстрахування, органи статистики;
•Представлення інтересів компанії у державних та фінансових установах, податкових адміністраціях;
•Аналіз фінансово – господарської діяльності підприємства;
•Підготовка аналітичних оглядів діяльності підприємств для керівництва та менеджменту;
•Інвестиційне проектування;
•Підбір, навчання та управління персоналом

Головний державний податковий ревізор-інспектор (радник 3 рангу).

з 08.2006 по 08.2007 (1 рік)
Державна податкова адміністрація у Дніпропетровській області, Дніпро (Державні організації)

•Здійснення документальних перевірок юридичних осіб з питань дотримання податкового, валютного законодавства та національних стандартів бухгалтерського обліку;
•Підготовка відповідей на скарги платників податків, участь у судових засіданнях щодо актів перевірок;
•Підготовка пропозицій для Національного плану документальних перевірок юридичних осіб.

Заступник начальника планово-економічного відділу

з 02.2004 по 02.2006 (2 роки)
ЗАТ «Нікопольський завод нержавіючих труб» (Centravis Production Ukraine (торгово-виробничий холдинг)), Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація, контроль діяльності зі складання та аналізу операційних бюджетів, які консолідуються у фінансові бюджети (бюджет доходів та витрат, бюджет руху грошових коштів, інвестиційний бюджет, прогнозний баланс);
•Контроль над витратами (факторний аналіз відхилень);
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, калькуляція собівартості продукції (кошторис витрат на виробництво, АУП та збут), ціноутворення;
•Контроль діяльності з нормування сировини, матеріалів, енергоресурсів;
•Організація та контроль діяльності з розрахунків інвестиційних програм на підприємстві;
•Підготовка презентацій для керівництва підприємства з управлінського обліку;
•Постановка завдань для IT-персоналу з автоматизації управлінського обліку;
•Визначення оптимальної структури планово-економічного відділу. Підбір, навчання, розподіл обов'язків персоналу. Координація взаємодії підрозділів.

Інженер

з 07.2002 по 02.2004 (1 рік 7 місяців)
ТОВ ВКП «ЮВІС» (Centravis Production Ukraine (торгово-виробничий холдинг)), Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

•Курування питань енергозабезпечення підприємств, що входять до холдингу. У підпорядкуванні - 15 осіб.

Начальник бюро з постачання,обліку та планування енергоресурсів

з 06.2000 по 06.2002 (2 роки)
ЗАТ «Нікопольський завод нержавіючих труб» (Centravis Production Ukraine (торгово-виробничий холдинг)),, Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

• Постачання, облік та планування енергоресурсів на ЗАТ Нікопольський завод нержавіючих труб.

Начальник розрахункового бюро фінансового відділу

з 05.1998 по 06.2000 (2 роки 1 місяць)
ВАТ «Нікопольський Південнотрубний завод», Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація обробки фінансових документів, що ініціюють рух коштів заводу, виконання бюджету платежів;
•Казначейські операції (управління кредитними лініями банків, депозити тощо);
•Вексельні операції;
•Організація, контроль діяльності зі складання та аналізу бюджету руху грошових коштів;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, нормування елементів оборотних коштів.

Економіст розрахункового бюро фінансового відділу

з 08.1996 по 05.1998 (1 рік 9 місяців)
ВАТ «Нікопольський Південнотрубний завод», Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

• Опрацювання фінансових документів. Складання бюджету руху коштів. Вексельні операції.

Освіта

Державна металургійна Академія

Економічний факультет, інженер-економіст-інформатик, Дніпро
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)

Знання і навички

Exсel Power Point Word M.E.DOK Клієнт-Банк Ліга-Закон Internet Користувач 1С

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Наявність сильних управлінських навичок. Виражені лідерські якості. Націлений на те, щоб за рахунок моїх професійних дій, зростали здобутки підприємства та моя винагорода. Людина результату, а не процесу. Чесний із засновниками та співробітниками. Маю системне мислення, аналітичний склад розуму. Вмію аргументувати свою точку зору, планувати та прогнозувати, працювати в режимі багатозадачності. Мої дії завжди відповідають критеріям системності та структурності. Несу відповідальність за ухвалені рішення.

Є водійські права (категорія "В").

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: