• PRO

Bright

Customer support representative

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
25 років
Місто проживання:
Апостолове
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 09.2021 по 07.2022 (10 місяців)
Multichoice, Lagos (Media)

-Addressed customers courteously using suitable methods and problem-solving skills.
-Resolved technical issues for customers, including login problems, feature inquiries, and account-related concerns.
- Collaborated closely with the product and engineering
teams to identify, reproduce, and report software bugs, ensuring effective problem resolution.
- Actively participated in discussions about complex
cases, sharing insights and contributing to team problem-solving.
-Utilized CRM software to document interactions, track customer feedback, and contribute to continuous improvement initiatives.

Additionally contact information:

Whatsapps: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: live:.cid.62535d4ddab3f5c0
Telegram: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Customer service representative

з 03.2017 по 06.2019 (2 роки 3 місяці)
UNIKEM Industries, Lagos (Wholesale, distribution, imports, and exports)

-Managed orders per customer request
• Assisted customers with product inquires, provided
support and other customization request
• Preventing store losses using awareness, attention to detail and logistics monitoring
• Focused in customer interactions
• Assisted with inventory management and restocking. contributing to a well-organized and visually appealing
store environment.
• Utilized CRM software to track and manage customer interactions, leading to improved data accuracy and streamlined communication.
-Conducted product training sessions for customers, improving their understanding and utilization of company products.

Additionally contact information:

Whatsapps: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: live:.cid.62535d4ddab3f5c0
Telegram: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

UNICAL

Business, Lagos
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

2023, 2 years

Знання і навички

  • Medical information
  • Confidence
  • Communicability
  • Sale of prescription drugs
  • Sale of dietary supplements
  • Sale of medical products
  • Active listen
  • Adaptability
  • Time management
  • Computer literacy
  • Persistence
  • SalesWorks
  • Conducting online chats
  • Conscientiousness
  • Ability to work in multitasking mode
  • Management of CRM
  • Receiving incoming calls
  • Fast typing
  • Second line of support
  • The first line of support
  • Organization of internal transport
  • Stress resistance
  • Organization of road transport
  • Organization of international transportation
  • Attentiveness
  • Online teaching
  • Teaching for children and teenagers
  • Google Meet
  • Conducting individual classes
  • Google Classroom
  • Quizlet
  • Teaching for adults
  • Corporate English Teaching
  • Skype user
  • Educability
  • Conducting conversation clubs

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Французька — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Additionally contact information:

Viber:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: live:.cid.62535d4ddab3f5c0

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: