Резюме від 2 березня 2024 PRO

Анна

HR generalist

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-директор

з 11.2020 по 06.2021 (7 місяців)
2Place (Поиск персонала, HR)

Освіта

ОНЕУ

Міжнародна економіка, Одесса
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Hillel (IT School) IT Recrutment/HR

2022 рік

Знання і навички

Аналіз ринку Пошук партнерів Організація роботи персоналу Планування потреб компаніі в персоналі Оптимізація орг структури Оптимізація штатного розкладу Забезпечення та контроль повного циклу процесу рекрутингу контроль якості та термінів закриття вакансій Адаптація персоналу

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

ДОСВІД

З 10.2021 – міжнародна, логістична компанія; віддалено.

11.2020 – 07.2020 агентство з працевлаштування за кордон «2PLACE»
Директор
Мною було відкрито агентство «з нуля». Основні задачі:
аналіз ринку аналогічних агентств
оформлення необхідних документів для запуску підприємства: ФОП, ліцензії, сертифікати та ін.
пошук потенціальних партнерів та укладання договорів про співпрацю (страхові компанії, банківські установи, компанії з перевезення та ін.)
пошук потенціальних партнерів за кордоном та укладання договорів про співпрацю
формування бренду компанії разом з київським маркетинговим агентством Federiv (розробка бренд буку)
формування бюджету підприємства, фінансової звітності
пошук та навчання команди
обговорення і погодження всіх етапів з власниками бізнесу.

01.2018 – 11.2020 – Будівельний Альянс «KONA»
HRD
Основні задачі:
організація роботи служби персоналу, координація взаємодії служби з іншими функціональними напрямками у роботі підприємства
планування витрат та інвестицій у персонал
планування потреб компанії в персоналі (формування кадрового резерву)
оптимізація організаційної структури та штатного розкладу
забезпечення та контроль повного циклу процесу рекрутингу, контроль якості та термінів підбору персоналу
адаптація персоналу
розробка та впровадження систем матеріального та нематеріального стимулювання персоналу
формування систем внутрішнього та зовнішнього навчання співробітників
участь у впровадженні ребрендингу компанії та в розробці безпосередньо HR-бренду.






7.2017– 01.2018 – ТОВ «ІНТОБУД»
HR менеджер
Основні задачі:
пошук та підбір персоналу
адаптація персоналу
розробка посадових інструкцій
розробка профілей посади та заявок на підбір персоналу
ведення бази кандидатів
формування звітності по кандидату та складання оферу
моніторинги ринку праці в різних сферах (будівельна, юридична, клініка сімейної медицини)
участь в організації корпоративних заходів

03.2015 - 06.2017 - ПП "АДЕПТ-КОМПЛЕКТ",
Рекрутер
Основні задачі:
масовий пошук та підбір робочих спеціальностей; пошук та підбр технічних спеціальностей
За моєї участі був закритий проект чисельністю в 300 профільних спеціалістів (монтажники технологічного устаткування, зварювальникі, вузькі спеціальності) за 3 місяці
ведення бази кандидатів
часткове ведення кадрового діловодства та робота в програмі 1С
аналітична діяльність (моніторинги ринку праці по території України)





ОСВІТА

Основна
2009 – 2015 ОНЕУ, факультет міжнародної економіки , магістр

Додаткова
2016 – Visotsky Consalting ( протягом року навчання на базі підприємства у сфері підбору та оцінювання персоналу)
2017 – Sohina Consulting, правильний рекрутинг (24 год.)
2018 – Тисленко А.Г. Професійний HR: структурна діагностика персоналу (40ак.год.)
2022 – комп’ютерна школа Hillel: IT Recrutment, HR
МОВИ
Українська, російська
Англійська: середній рівень

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
цілеспрямованість, відповідальність, урівноваженість, тактовність, почуття гумору, організаторські навички, вміння працювати у команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: