• Файл

Вікторія

Фінансист

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гайова Вікторія Володимирівна
Дані про себе
• 16.11.1983г.
• Заміжня, двоє дітей

Ціль
Фінансист, фінансовий менеджер, економіст
Освіта
2001-2006гг – Національний авіаційний університет, м. Київ
• Факультет: Економіки підприємства
• Спеціальність: Економіки підприємства
Диплом специаліста.
Спеціальність: экономіка і підприємство

Водійські права категорії «В», стаж водіння 11 років

Досвід роботи
• квітень 2015 – травень 2018 - ТОВ «Медіа трейдинг» на посаді замісник керівника планово-економічного відділу, провідний економіст. Головні задачі - управлінський облік; супровід і контроль діяльності регіональних представництв компанії; операційні платежі (виписка коштів, списання); розподіл витрат; виплата ЗП; контроль звірок дебетової і кредитової заборгованості, платежі постачальникам; підготовка документів для офіційної покупки іноземної валюти; планування бюджету продажів, доходів, витрат і рух грошових засобів; розрахунок фінансових результатів і підготовка звітності для керівника компанії.

• жовтень 2013 – березень 2015 - «ЮГ-Контракт» на посаді спеціаліст з обліку. Головні задачі - перевірка звітності сторонніх перевізників; проведення транспортних заявок по доставкам на власному авто, пасажирським перевезенням, авто компанії та найманому транспорті, відображення доходів і витрат транспортного відділу; звірка з постачальниками палива; компенсація співробітникам транспортних затрат (власний, громадський транспорт); проведення маршрутних відправок за послугами сторонніх організацій; нарахування послуг сервісних регіональних партнерів, проведення взаєморозрахунків, контроль дебіторської заборгованості; виписка, списання, контроль підзвітних коштів і відображення безготівкових передоплат постачальникам; відображення операцій по кітуванню/розкитуванню товарів по акціям бренд-менеджерів;

• березень 2010 – травень 2012 – ТОВ «Медіа трейдинг» на посаді спеціаліст обліку. Головні направлення діяльності - контроль і ведення дев’яти регіонально-торгових представництв (РТП), а саме контроль і проведення взаєморозрахунків, рух грошових коштів, інвестицій; розподілення і проведення витрат; контроль відображення господарських операцій в 1С8; щомісячна перевірка і проведення фінансових результатів РТП, згортання сальдо; розрахунок і проведення штрафів/бонусів по не(пере) вкладенням; методологічна постановка задач і контроль доробок 1С8, разробка і контроль застосування методологічних інструкцій; інвентаризація і аудит РТП.
Щомісячний контроль за своєчасним та коректним проведенням звірок з клієнтами і постачальниками.
Ведення підзвітних осіб – видача грошових засобів, списання на витрати.
Складання щоденних та щомісячних звітів про стан компанії – продажі, витрати, доходи, фінансовий результат.

• лютий 2007 – лютий 2010 – ГК «Фокстрот», Управління корпоративного обліку, на посаді фахівець обліку. Ведення підзвітних осіб: видача грошових засобів, списання, списання відряджень, витрат на обслуговування. Розподіл і виставлення витрат Керуючої компанії через інформаційну систему на проекти холдингу. Адміністративно-господарський департамент: розподіл витрат по канцелярським і господарським товарам, оренда господарського обладнання. Розподіл та передача компаніям холдингу витрат по комунальним платежам, по відеоспостереженню та сигналізації, PR послугам. Облік основних засобів 7 департаментів: видача, постановка на облік, модернизація, списання, продаж, нарахування амортизації, проведення інвентаризації. Складання щомісячних звітів про виконану роботу керівнику управління.

• травень 2006 – лютий 2007 – економіст концерну «Макротех». Формування рахунків клієнтам, звірка. Оплата рахунків по комунальним послугам та іншим витратам компанії. Підготовка документації до прийняття участі в тендерах. Підготовка щоденних та щомісячних звітів.
• березень 2006г – проходження практики на КП «ДЕУ Оболонського р-ну м. Києва» на посаді помічника начальника з економіки.
• 2003-2004гг. – промоутер, соціальні опитування.

Знання мов
ПК
Українська, російська, англійська (базовий, бажання вдосконалити), польська (початковий рівень)
ПК – впевнений користувач, пакет MS Office, Internet Explorer, MS Outlook, Клиент банк, 1:С Підприємство, інформаційна система на базі Oracle, вміння користуватися офісною технікою.
Особисті якості
Бажання працювати, здатність швидко навчатися і адаптуватися до нових обов’язків, досвід праці з великими об’ємами інформації, відповідальність, ініціативність, старанність, активність, комунікабельність, пунктуальність, оптимізм і життєрадісність.
Інтереси та захлпдення
Музика, книги, подорожі, спорт

Доп інфо
Перевага віддаленій роботі, оплата від 30т.грн

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: