Резюме від 2 лютого 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10046467

Фінансовий директор

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ м.Київ

тел. (моб.) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Васильєва Галина Миколаївна
Ціль:
отримання матеріальної винагороди згідно виконуваних послуг шляхом вдосконалення фінансового, податкового та управлінського обліків на підприємсві згідно законодавства України та міжнародних актів.

Особисті дані:
Дата народження: 17.12.1986г.
Сімейний стан: неодружена, дитина (14 років)

Освіта:

01.09.2005р.-30.06.2007р.
Державна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України Дніпропетровська філія. Спеціальність «Облік та аудит»

2009р.
IPFM ( МСФО, Фінансовий менеджмент)

01.09.2010р.-30.06.2013
Дніпропетровський Університет економіки та права за спеціальністю «Облік та аудит» Магістр

26.10.2016-28.10.2016
Підвищення кваліфікації для головних бухгалтерів фінансових компаній у Приватному акціонерному товаристві "Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації"

15.11.2016-
18.11.2016
Навчання за освітньою програмою "Фінансовий моніторинг у сфері ринків фінансових послуг" та складання іспиту, яке проводив НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖФІНМОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
2017р
пройшла навчання та стажування за програмою Арбітражних керуючих
2018р
пройшла навчання за програмою АССА ДіпІФР

16.06.2020
-19.06.2020
Підвищення кваліфікації для головних бухгалтерів фінансових компаній у Приватному акціонерному товаристві "Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації"

26.08.2020-
29.08.2020
Навчання за освітньою програмою "Фінансовий моніторинг у сфері ринків фінансових послуг" та складання іспиту, яке проводив НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖФІНМОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ

Досвід роботи 16 років (з 2004р.):

04.02.2021-
18.03.2021

06.10.2020-
12.11.2020

16.03.2020-
05.10.2020

12.12.2019-
10.03.2020

26.02.2019 – 12.06.2019
ТОВ «Бехівський гранітний кар’єр» головний бухгалтер
(ВИРОБНИЦТВО ТА ПРОДАЖ ЩЕБЕНЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ)
-виведення товариства із збиткового за рахунок відображення відповідних коригувань щодо збільшення фінансового результату за попередні періоди
-Формування та подання звітів до ДФСУ за МСФЗ,
Керівництву
-відшкодування ПДВ, організація звітів з видобування ресурсів
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту компанії щодо основних техніко-економічними показників;
-контроль й керівництво бухгалтерією з використанням нового функціоналу відділу;
-супровід зовнішнього аудиту, коригування трансформації 2020
-облік основних фондів, коригування капіталізації та витрат попередніх періодів
-контроль проведення інвентаризації активів та зобов’язань
-структурування обліку бізнесу
-розрахунок дисконтування кредиторської та дебіторської заборгованостей на звітну дату балансу та коригування подібного обліку ФІ попередніх періодів;
-облік актуарних розрахунків, забезпечень та резервів

ТОВ «ФК ФІНЛАЙН» головний бухгалтер
(ФАКТОРИНГ; ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ)
-Формування та подання звітів до ДФСУ за МСФЗ, НБУ, керівництву
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту фінансової компанії за основними техніко-економічними показниками;
-контроль та перевірка обліку синтетичних й аналітичних рахунків
-Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків
-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, ДДС
-створення ІТ системи нарахування й обліку заборгованостей за наданими послугами та отриманими ЗЕД позиками та гривні, що обліковуються за справедливою та амортизованою вартістю
-організація автоматизації облікової реєструючої системи, 1BAF, облік фінансовий та податковий в .xls
-впровадження індивідуальних консультацій до НБУ стосовно виконання норм чинного законодавства
-розрахунок дисконтування кредиторської та дебіторської заборгованостей на звітну дату балансу та коригування попередніх періодів;

ТОВ «ФК ГЕЛЕКСІ» головний бухгалтер
(мікрокредитування фізичних осіб)
-Формування та подання звітів до ДФСУ за МСФЗ, ДСФМУ, НБУ, керівництву
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту фінансової компанії за основними техніко-економічними показниками;
-контроль та перевірка обліку синтетичних й аналітичних рахунків
- Індивідуальне навчання групи осіб за Програмою фінансового моніторингу та проведення фінансового моніторингу
-Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків
-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ
-Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше
-перевірка ІТ системи нарахування й обліку заборгованостей за наданими послугами та отриманими ЗЕД позиками
-контроль роботи відділу бухгалтерії
-ведення внутрішнього аудиту
-організація автоматизації облікової реєструючої системи, 1BAF

ТОВ «АФ Аксьонова та партнери» провідний асистент аудитора
(аудит зовнішній та внутрішній)
-Формування та подання звітів до аудитора АФ стосовно проведених процедур аудиту
- Аналіз та аудит за процедурами аудиту діяльності фармацевтичних та експортно-імпортних підприємств, фінансових компаній за основними техніко-економічними показниками;
-Аналіз та аудит за процедурами аудиту діяльності фармацевтичних та експортно-імпортних підприємств, фінансових компаній на відповідність госп.операцій чинному законодавству
-аудит та аналіз внесків сегментів товариств в його господарську діяльність.

ТОВ «Прома Плюс» Головний бухгалтер

(ОПТОВА ТОРГІВЛЯ; СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ)

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Підготовка та проведення презентацій щодо організації та контролю над виконанням фінансових планів і бюджетів.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Формування та подання звітів до ДФС, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО,

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

-Контроль обліку Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік ліщингових операцій
-облік резервів та забезпечень, валютних позик

02.08.2018 – 20.10.2018
ТОВ ФК «Довіра та гарантія» та ТОВ ФК «ПОЗИКА» Головний бухгалтер
Відповідальний співробітник з фінансового моніторингу

(ФАКТОРИНГ; ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ)

-Індивідуальне навчання групи осіб за Програмою фінансового моніторингу

-консультування щодо ведення операцій фінансового, податкового та управлінського обліків

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і з маневрування грошовими потоками підприємтва з урахуванням загалом стратегічної мети такого товариства та відповідних бюджетів.

- Формування та подання звітів до ДФС, Нацкомфінпослуг, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО, так і за МСФО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

-Контроль обліку Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік ліщингових операцій

16.09.2016 – 13.09.2018
ТОВ ФК «ДНІПРОФІНАНСГРУП», Головний бухгалтер
Відповідальний співробітник з фінансового моніторингу

(ФАКТОРИНГ; ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ)

-Індивідуальне навчання групи осіб за Програмою фінансового моніторингу

-консультування щодо ведення операцій фінансового, податкового та управлінського обліків

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Підготовка та проведення презентацій щодо організації та контролю над виконанням фінансових планів і бюджетів.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і з маневрування грошовими потоками підприємтва з урахуванням загалом стратегічної мети такого товариства та відповідних бюджетів.

- Формування та подання звітів до ДФС, Нацкомфінпослуг, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО, так і за МСФО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

-Контроль обліку Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік ліщингових операцій

04.12.2012 – 13.02.2015
ТОВ «ТБ «НОВІС», Головний бухгалтер

(виробництво та оптова торгівля пакувальними матеріалами із поліетилену та поліпропілену )

-Організація впровадження системи бюджетування та контролю операційних витрат.

- Ведення переговорів з партнерами: банками, кредитними установами та інше.

- Підготовка та проведення презентацій щодо організації та контролю над виконанням фінансових планів і бюджетів.

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та контроль щодо відображення фінансово-господарської діяльності підприємства на відповідних рахунках та регістрах бухгалтерського, фінансового та управлінського обліків.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і з маневрування грошовими потоками підприємтва з урахуванням загалом стратегічної мети такого товариства та відповідних бюджетів.

- Формування та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, статистики як за ПСБО, так і за МСФО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками, аналіз внесків сегментів підприємства в його господарську діяльність.

- Контроль та організація ЗЕД-операцій, організація обліку курсових різниць.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.
-Аналіз договірних відносин з покупцями та постачальниками, впровадження та контроль системи АВС-аналізу.

-Контроль та організація розрахунків з підзвітними особами підприємства, нарахування дивидендів властникам ТОВ.

- Облік Основних Фондів та нематеріальних активів. Облік лізингових операцій
-облік та нарахування дисконтування кредиторської та дебіторської заборгованостей на звітну дату балансу;
-облік резервів та забезпечень; створення НМА за 16 IFRS

-Калькулювання витрат за позамовним методом виробництва.

- Контроль відстеження наявності первинної документації.

01.03.2011 – 09.11.2012
ПП «ДСЗ», Головний бухгалтер

(виробництво та оптова торгівля засобами індивідуального захисту )

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та обробка первинної документації.

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і планування грошових потоків до бюджету та фондів.

- Формування та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, статистики, формування Балансу підприємства за ПСБО.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками.

- Внутрішній аудит підприємства.

- ІНВЕНТАРІЗАЦІЯ дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.

- Розрахунки з підзвітними особами.

- Облік Основних Фондів та нематеріальних активів (Контроль введення в експлуатацію, нарахування амортитзаційних відрахуваннь, переоцінка, ліквідація).

06.06.2008 – 25.10.2010.
ФОП Самойлик О.В., ФОП Кравченко А.А. (СТО), Головний бухгалтер (за сумісництвом)

(станція технічного обслуговування автомобілів)

- Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліків підприємства на загальній системі оподаткування за видами діяльності, перевірка та обробка первинної документації,

- Податкове планування й оптимізація як системи оподаткування так і планування грошових потоків до бюджету та фондів.

- Формування та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, статистики.

- Аналіз діяльності підприємства за основними техніко-економічними показниками.

- Внутрішній аудит підприємства.

- Інвентарізація дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунків з бюджетом.

- Розрахунки з підзвітними особами.

- Облік Основних Фондів та нематеріальних активів.

01.06.2005 – 06.08.2007.
ТОВ фірма «Мушкетер», Провідний бухгалтер

(виробництво морозива, виробництво кондитерських виробів та напівфабрикатів)

- складання та подання звітів до ДПІ, фондів соціального страхування, відділу статистики.

- нарахування та виплата заробітної плати (900 чол.).

- Кассова дисципліна, ведення КУРО та перевірка звітів РКО.

- Інвентарізація розрахунків з бюджетом, грошових коштів.

- Розрахунки з підзвітними особами.
- Облік факторингових операцій.
- Проведення та обробка документації із ЗЕД-розрахунків.

05.07.2004 – 31.03.2005.
ТОВ «СХП «ФЕРМЕР», бухгалтер

(сільськогосподарське виробництво)

- Нарахування та виплата заробітної плати (400 чол.).

- Розрахунки з орендодавцями пайових ділянок землі( 570 орендодавців)

- Формування та подання необхідним органам (ДПІ,ФСС, ПФУ, статистика праці) звітів стосовно нарахування та перерахування заробітної плати, використання дизельного палива, експлуатації основних засобів.

- Розрахунки з підзвітними особами.

Загальна інформація:
Володію українською, російською, англійською та трохи французькою мовами.

Додаткова інформація:

Маю загран.паспорт та водійське посвідчення катергорії «В»

Навики роботи з комп’ютером та програмним забезпеченням:
досконале знання 1С -7.7 Бухгалтерський облік в Україні , програм 1С Бухгалтерія 8.2,8.3, 1С УНФ8, 1С 8: УТП, 1С 8: УПП, 1С Підприємство,1BAF, 1-корп досвідчений користувач Windows, Microsoft Word, MS Excel, MS Access, Photoshop, Outlook, Internet, знання клієнт-банків, Медок, Ліга-Закон, html, Bitrix, terasoft
Є навики програмування та наладки системи 1-С 7.7., 8.2, 8.3.

Особисті та ділові якості:
Компетентність, комунікабельність, пунктуальність, старанність, вміння переконувати, завжди доводжу почату справу до кінця.

Захоплення:
Танці; катання на ковзанках, туризм, плавання, в’язання, вишивання, малювання; дизайн та пошиття жіночого одягу

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: