Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Наталія

HR-директор, начальник відділу персоналу

Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Літвіненко Наталія Сергіївна

Дата народження: 20.10.1972, вік 51 рік
Домашня адреса: м. Київ, Дніпровський р-он
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: вакансії директора по персоналу, заступника директора по персоналу, начальника відділу персоналу на постійній основі

Освіта:

1998р. -2003р. Харківська державна академія міського господарства, спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація економіст

2005р.-2007р. Донецький національний технічний університет, спеціальність «Державна служба», кваліфікація магістр державного управління

Досвід професійної та трудової діяльності:

2016р.-2023р.– Корпорація: ТОВ «Укрескавація»- начальник начальник відділу кадрів, ТОВ «Донбаська екскаваційна компанія»- начальник відділу кадрів.

2007р.- 2016р. - Донецький обласний центр зайнятості - начальник відділу по роботі з персоналом Донецького обласного центру зайнятості, заступник начальника відділу по роботі з персоналом Донецького обласного центру зайнятості, головний спеціаліст по роботі з кадрами Донецького обласного центру зайнятості, головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями Краматорського міського центру зайнятості, головний спеціаліст відділу надання соціальних послуг з працевлаштування Краматорського міського центру зайнятості.

2004р.-2007р. - Виконком Краматорської міської ради - спеціаліст відділу пріоритетного розвитку та фінансових ресурсів, спеціаліст 1 категорії управління регулювання земельних відносин, охорони навколишнього і природного середовища.

2003р.-2004р. ПМП «Лоцмен»- начальник відділу кадрів.

1993р.-2003р. КП КТТУ- інженер по ЦО та військово-мобілізаційної підготовки, інспектор з кадрів (7років), диспетчер, слюсар-інструментальник.

Навчальні курси:
2004р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців, Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, Донецька обласна державна адміністрація, м. Донецьк.

2008р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців - спеціалістів центрів зайнятості V-VII категорії, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ.

2009р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців - спеціалістів центрів зайнятості V-VII категорії, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ

2015р.- семінар «Актуальні питання управління персоналом в умовах модернізації державної служби зайнятості», Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ.

Професійні навички:
- ведення кадрового обліку персоналу (+1000 осіб);
- управління відділом персоналу до 10 людей;
- оформлення прийому, переміщення, звільнення персоналу;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- оформлення та облік усіх видів відпусток, лікарняних листів;
- ведення табелю обліку робочого дня;
- внесення змін та ведення штатного розкладу;
- складання звітності у встановлені та контролюючі органи;
- грамотне заповнення, облік, видача та зберігання трудових книжок;
- складання та виконання графіка відпусток;
- розробка профілів посадових інструкцій, положень тощо;
- ведення військового обліку;
- забезпечення якісного підбору персоналу;
- координація процесу підбору, найму та ротації персоналу;
- управління процесом адаптації нових співробітників в період випробувального терміну;
- досвід ефективної взаємодії з керівниками відділів;
- створення кадрового резерву.
Знання:
- трудове законодавство, закону про відпустки;
- правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях;
- порядок складання звітності з кадрів на установах;
- порядок оформлення, ведення та зберігання трудових книжок та особових справ.

Особисті якості:
- лідерські якості, уважність, повага до людей;
- гнучкість, високий рівень комунікації;
- високий рівень працездатності, відповідальність;
- дисциплінованість, акуратність;
- здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- націленість на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: