- Файл
Ірина
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, економіст
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10069903/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Костюкевич Ірина Петрівна
Дата народження: 31.08.1981р
Місто : Ірпінь
Сімейний стан: заміжня
Громадянство: українське
Телефон: [
E-mail – [
Освіта вища: у 2006 р закінчила Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій і управління – здобула кваліфікацію облік і аудит. У 2008 році здобула кваліфікацію менеджер – економіст.
Досвід роботи:
01.11.2007-20.10.2008 АК «Київенерго» «Теплові мережі Київенерго»
посада: експедитор з перевезень вантажів;
20.10.2008 – 01.04.2014 переведена на посаду економіст у відділ договорів;
01.04.2014 – 30.04.2018 переведена на посаду фахівця адміністративно – господарського відділу;
02.05.2018 -19.10.2018 КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» СП «Київські теплові мережі»
посада: фахівець 1 кат. адміністративно – господарського відділу;
19.10.2018 – 25.08.2023 посада: начальник адміністративно-господарського відділу.
Основні обов’язки:
Контроль та організація :
- ведення обліку (матеріали, запчастини, основні засоби, малоцінні необоротні активи, малоцінні швидкозношувані предмети);
- ведення табельного обліку;
- укладення договорів на господарські послуги : технічне обслуговування ліфтів, технічне обслуговування автоматів газованої води, дератизація, дезінсекція; ремонт та обслуговування кондиціонерів, ремонт холодильників, послуги з чищення брудопоглинаючого покриття;
- формування бюджету витрат на : меблі, канцелярські товари, миючі засоби (для прибиральниць), придбання товарно-матеріальних цінностей на утримання приміщень будівель та споруд і т.д.;
- формування, планування, узагальнення бюджету підрозділу: бізнес-плану, планів: щомісячного, щоквартального, річного, поточного, оперативного, актуалізованого, для тарифів; витрат за видами операційної діяльності, експлуатації;
- слюсарних, сантехнічних, електротехнічних, вантажно-розвантажувальних, теплотехнічних, ремонтних робіт у адміністративній будівлі, відповідальність за експлуатацію водопровідних та каналізаційних мереж , пожежну безпеку будівель, споруд, приміщень, експлуатацію пожежної сигналізації , первинних засобів пожежогасіння, їх облік, збереження, безпечну експлуатацію, утримання збереження у справному стані, проведення спостережень, оглядів та своєчасного ремонту будівель, споруд, приміщень та утримання у належному санітарно-технічному стані територій, метрологічне забезпечення , засобів вимірювальної техніки;
- складання графіку осіннього та весняного оглядів. Надання заявок на поточні ремонти;
- надання заявок на виготовлення штампів, отримання, відтиск та облік в журналі, підготовка наказу про відповідальність. Підготовка актів та процедура знищення, контроль списання печаток та штампів.
Знання мов:
Українська – вільно
Російська – якщо потрібно
Знання та навички:
Вільний користувач ПК: MS Excel, MS Word, MS Office, E-mail
Додаткова інформація:
Пунктуальність, відповідальність, оперативність, креативність, комунікабельність, вміння самостійно приймати рішення.
Схожі кандидати
-
Секретар, менеджер, помічник керівника, адміністратор
Ірпінь -
Менеджер з продажу, помічник керівника, project manager
Ірпінь, Київ, Буча -
Директор з розвитку, адміністратор офісу, помічник керівника
30000 грн, Ірпінь, Київ -
Діловод, офіс-менеджер, секретар (логістика)
15000 грн, Ірпінь, Київ , ще 2 міста -
Адміністратор, офіс-менеджер, логіст, упаковщик
Ірпінь, Буча