• Файл

Оксана

Event manager, конференц-менеджер

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДАНИЛОВА ОКСАНА ВІКТОРІВНА

місто: Київ
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Кваліфікація

Дипломований спеціаліст з 22-річним досвідом роботи в сфері продажу, маркетингу, туризму, індустрії гостинності та готельного бізнесу.

Досвід роботи

Жовтень 2023 р. – червень 2025 р.
Агент з корпоративних продажів в готелях Ібіс Київ Центр, Ібіс Київ Вокзал, Ібіс Київ Берестейська, м.Київ

Активні продажі в корпоративному та груповому сегментах, залучення нових клієнтів за допомогою телемаркетингу, письмової комунікації, моніторингу ринку корпоративного сегменту та перевірки конкурентів. Підтримка та розвиток відносин з існуючими контрагентами. Проведення зустрічей, переговорів та інспекцій готелів для корпоративних клієнтів, групп гостей, МІСЕ. Ведення процесу бронювання організованих груп, узгодження та оформлення договорів, інвойсів, меню, рахунків, актів та іншої первинної документації. Організація та проведення конференцій, семінарів, ділових зустрічей, кава-брейків, бенкетів тощо.

Жовтень 2022 р. – вересень 2023 р.
Директор складу-магазину меблів «SECOND LIFE COUCH», м.Дельта (Ванкувер), Канада

Планування роботи складу-магазину та координація дій між працівниками. Навчання працівників спектру послуг, спостереження та контроль якості виконання послуг (чистка, прання, ремонт, фарбування, продаж, завантаження, доставка). Ознайомлення клієнтів з акціями та перевагами компанії. Приймання платежів банківським переказом, готівкою або банківськими картками за допомогою торгового обладнання. Креативна фото- та відео-зйомка. Рекламування продукції магазину у Facebook, Instagram, Google Maps, ведення власного сайту. Закупівля меблів, обладнання, розхідників. Спілкування з клієнтами та постачальниками (телефонні дзвінки, соціальні мережі, електронна пошта).

Травень 2021 р. – вересень 2022 р.
Гід-екскурсовод авторських індивідуальних екскурсій по м.Ялта та околицях для міжнародних туристичних порталів «Тріпстер» та «Супутник».

Листопад 2015 р. – травень 2021 р.
Керівник служби прийому та розміщення у АТ «Санаторій «Ай-Петрі» (413 номерів), м.Ялта.

Здійснення контролю за прийомом та реєстрацією гостей, бронюванням, розрахунками з гостями, правильністю та своєчасністю оформлення документів, процедурою від'їзду гостей. Здійснення нагляду за належним зовнішнім виглядом підлеглих, ввічливості та доброзичливості у спілкуванні з гостями. Навчання персоналу СПіР роботі у Fidelio, ФМС та касовій дисципліні. Складання графіків роботи, робочих табелів, забезпечення необхідної укомплектованості персоналу. Внесення пропозицій щодо мотивації та дисциплінарної відповідальності співробітників СПіР. Формування та виконання планів підготовки та підвищення кваліфікації співробітників СПіР. Внесення пропозицій щодо підвищення якості обслуговування відпочиваючих. Ведення обліку скарг та пропозицій гостей, усунення недоліків. Вирішення нестандартних, надзвичайних, конфліктних ситуацій та оперативна ліквідація інцидентів. Контроль за дотриманням стандартів та присвоєної категорії відповідно до вимог системи класифікації засобів розміщення. Перевірка готовності номерів під час заїзду V.I.P.-персон. Розрахунок та оформлення санаторно-курортних послуг для фізичних та юридичних осіб. Оформлення первинних документів (договори, акти, реєстри, агентські документи). Виписка рахунків та відстеження безготівкових надходжень.

Липень 2007 р. – грудень 2014 р.
Адміністратор служби прийому та розміщення СПА-готелю "Приморський парк", м.Ялта.

Прийом, реєстрація та розміщення гостей готелю. Обслуговування V.I.P. гостей. Бронювання та продаж номерів. Ведення розрахунково-касових операцій. Робота в програмі Shelter. Надання допомоги гостям, консультування, вирішення нестандартних ситуацій, вирішення конфліктів. Регулярне внесення пропозицій щодо збільшення доходу та завантаження готелю. Проведення аналізу потреб клієнтів, сприяння поліпшенню якості обслуговування гостей та різноманітності послуг, що надаються готелем. Контроль за якістю роботи персоналу (покоївки та технічні працівники).

Липень 2003 р. – березень 2007 р.
Фахівець з маркетингу у Санаторії «Ай-Петрі», м.Ялта

Прийом та розміщення відпочиваючих. Контроль за платними сервісними та медичними послугами. Організація та проведення конференцій, ділових зустрічей, виставок, банкетів. Проведення маркетингових досліджень. Планування рекламних кампаній. Розробка та запуск першого сайту санаторію, наповнення контентом сайту. Розробка текстів для радіо, макетів для друкованої рекламної продукції. Участь у тендерах на закупівлю санаторно-курортних послуг. Участь у туристичних виставках. Оренда приміщень та відкритих майданчиків. Договірна робота.

Освіта

Вересень 1993 р. – червень 1998 р.
Східноєвропейський університет економіки та менеджменту, м.Черкаси, спеціальність – маркетинг, кваліфікація – економіст-маркетолог.

Додатково:
Курси екскурсоводів Криму у 2003 р.
Підвищення кваліфікації «Техніки ефективних продажів турпродукту» в 2016 р.
Онлайн-курс з конфліктології «Діалог та медіація: шлях до взаєморозуміння» від компанії «Prometheus» у 2019 р.
Тренінги «Бездоганний сервіс для служби розміщення» компанії «Вig Tree» у 2020 р. та 2021 р.
Тренінги «INES» від компанії ACCOR, світового лідера у сфері подорожей та готельного бізнесу, у 2023-2024 рр.

Персональні якості та навички

Персональні якості
• Відповідальна
• Хороший комунікатор
• Працьовита
• Високо організована
• Доброзичлива
• Уважна
• Наполеглива
• Хороші лідерські та навчальні здібності
• Винахідлива
• Незалежність – здатність працювати з мінімальним контролем
• Гнучка
• Здатність до багатозадачності
• Вдалі навички роботи в команді
• Мови: українська, англійська, російська - вільно

Навички
• Управління фронт офісом
• Вміння продавати
• Сильні організаторські здібності
• Ефективне планування
• Гостинність (вміння спілкуватись та переконувати, вирішення проблем та конфліктів)
• Касові та банківські операції
• Робота з первинними бухгалтерськими документами
• Договірна робота
• Opera, Opera PMS, Fidelio, Shelter

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: