Резюме від 12 травня 2024 Файл

Наталія

Оператор 1C, помічник бухгалтера

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталія
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
еmail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Місце проживання: м. Київ.
Освіта: Вища (УНП м. Київ) педагог. Середні (УАНМ Київ) медична сестра.
Досвід роботи понад 18 років: В2В-13років (медицина, будівництво, продукти харчування), В2С-5 років
(аптечний бізнес, HoReCa, салони краси).
Проявила себе у роботі як професіонал, який вміє вести великі замовлення, приймати вірні рішення, керувати відділом (до 10 чол.). Активний співробітник.
Досвід роботи:
з 2021р. по сьогодні працюю в «Епіцентр К» - заступник керівника з активних продажів.
з 2019р. по 2021р. ТОВ "Апексмед" – заступник директора з продажу.
з 2016р. по 2019р. ТОВ «Екомед» - помічник гол. бухгалтера.
з 2012р. по 2015р. ТОВ «Київфарма» – керівник відділу маркетинга.
з 2007р. по 2011р. ТОВ "Фарм-Союз" - маркетолог.
з 2005р. по 2007р. ТОВ Севкабель Україна - маркетолог.
з 2003р. по 2005р. ТОВ ТМ "DESSANGE" – маркетолог.
Обовязки:
- Пошук покупців. Встановлення контакту. Виявлення потреб;
- Презентація товару компанії. Робота з запереченнями покупця;
- Закриття угоди. Післяпродажний супровід;
- Оформлення первинної бухгалтерії (договору, рахунки, видаткові, податкові, повернення);
- Участь у тендерах в Прозоро. Оформлення документації, проведення торгів;
- Оформлення бюджетних продажів;
- Знання програми CRM, 1С;
- Управління відділом продажів до 10 чол. (плани, завдання, звіти, навчання персоналу).
- Наявність своєї напрацьованої бази клієнтів.
Бугалтерія:
- Управління клієнт- банком (створення виписок, розподіл оплати);
- Перевірка, виписка первинної документації;
- Проведення податкових, коригувань, повернень;
- Взаєморозрахунки з контрагентами (акти звірок, повернення грошей по банку);
- Робота в бухг. Програмах Медок, 1С, Флайдок, Потамус (реєстрація податкових, видаткових, коригуваннь).
Маркетинг:
- Аналіз діяльності конкурентів, ціновий моніторинг;
- SWOT-аналіз (сильні, слабкі сторони, можливості та загрози компанії);
- Складання маркетингового плану на рік та його виконання;
- Робота з підрядниками з внутрішньої та зовнішньої реклами, сувенірной продукцією;
- Складання логотипу та бренд-буку компанії;
- Володіння графічними програмами (Illustrator, Photoshop, CorelDraw, QuarkXPress) наявність диплома;
- Робота зі ЗМІ (статті до газет, журналів, відеороликів);
- Проведення маркетингової активності (акції, cross sales, партнерські продажі, мерчендайзинг);
- Налаштування та розробка контекстної та таргетованої рекламної кампанії;
- Просування сайту. Наповнення інформацією щодо збільшення лідів на сайті через SRM канали.
Диплом Digital-маркетолога.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: