Резюме від 17 червня 2024 PRO

Оксана

Керівник відділу, регіональний менеджер

Вік:
40 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділення

з 06.2018 по 02.2019 (8 місяців)
АТ Мегабанк, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Організація стабільної, безперебійної, ефективної роботи Відділення та його структурних підрозділів відповідно до стратегії діяльності Банку. Організація виконання поставлених перед відділенням цілей із продажу банківських продуктів, у тому числі комісійних продуктів. Контроль безперебійної діяльністі Відділення. Здійснення процесу контрольно-операційного обслуговування клієнтів. Контроль за виконанням Стандартів обслуговування клієнтів співробітниками Відділення. Збільшення обсягів продажу банківських продуктів. Активне залучення та роздрібне обслуговування фізичних осіб: ідентифікація клієнтів, відправка виплата грошових переказів, відкриття та обслуговування депозитних та поточних рахунків, відкриття та моніторинг кредитних карток, страхові поліси, особисті та цільові пластикові картки.

Керівник групи відділень

з 11.2015 по 04.2018 (2 роки 5 місяців)
Ощадбанк, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки: пошук та підбір персоналу,навчання співробітників підзвітної мережі, перевірка знань на робочих місцях,стратегічне та оперативне управління діяльністю 6 відділень;організація роботи з виконання планових показників;організація роботи з реалізації інших бізнес-завдань; організація активного залучення клієнтів ММСБ та якісного їх обслуговування; організація роботи щодо реалізації проектів роздрібного бізнесу; організація роботи з реалізації проектів ПК; збільшення обсягів продажу банківських продуктів;контроль та систематичний аналіз ефективності роботи структурних підрозділів; забезпечення ефективної роботи та позитивної робочої атмосфери в колективі.

Заступник начальника відділення

з 04.2015 по 10.2015 (6 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Харків (Фінанси, банки, страхування)

Організація стабільної, безперебійної ефективної роботи відділення відповідно до стратегії діяльності Банку. Організація виконання поставлених перед відділенням цілей із продажу банківських продуктів, у тому числі комісійних продуктів. Проведення первинного інструктажу, організація процесу навчання та підвищення кваліфікації співробітників відділення. Організація та контроль операційної діяльності відділення, контроль дотримання касової дисципліни згідно з нормативними актами НБУ, а також внутрішніми положеннями банку, матеріальна відповідальність за збереження цінностей відділення, забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів, вирішення різних проблемних питань. Контроль своєчасного проходження навчання та тестування працівників.

Регіональний менеджер

з 02.2015 по нині (9 років 4 місяці)
KredoBank, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Управління мережою відділень регіону Схід, що складається з 9 відділень; Забезпечення виконання планових показників з продажу роздрібних продуктів. Вступне навчання співробітників мережі, підвищення знань та навичок співробітників відділень під час випробувального терміну. Контроль проходження випробувального терміну, оцінка роботи наставників, проведення польового навчання у відділеннях банку. Участь та проведення нарад регіону. Участь у розробці програм навчання, тренінгів для співробітників, скриптів, пам'яток, адаптація співробітників. Контроль проходження електронних курсів, тестів.

Керівник відділення

з 10.2013 по 03.2015 (1 рік 5 місяців)
OTP Bank, Куп'янськ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук та залучення на комплексне обслуговування нових клієнтів, утримання та обслуговування існуючих клієнтів банку, виконання планових показників відділення, обслуговування фізичних та юридичних осіб, особливо заможних клієнтів, консультації з різноманітних фінансових питань. Організація та контроль операційної діяльності на відділенні, забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів, вирішення різних проблемних питань (конфліктні ситуації, помилки співробітників, проблеми ЮО із клієнтбанком тощо). Грамотна організація BTL акцій, презентацій на підприємствах, організація розміщення реклами у ЗМІ та транспорті. Все разом це призвело до того, що відділення показало значний приріст пасивів і активів відділення, задоволеності клієнтів сервісом і значної популярності бренду на довіреній мені території.

Керівник відділення

з 05.2009 по 10.2013 (4 роки 5 місяців)
ПриватБанк, Куп'янськ-Вузловий (Фінанси, банки, страхування)

Активне залучення та роздрібне обслуговування фізичних осіб: ідентифікація клієнтів, відправка виплата грошових переказів, відкриття та обслуговування депозитних та поточних рахунків, відкриття та моніторинг кредитних карток, прийом безготівкових платежів, регулярні платежі, страхові поліси, особисті та цільові пластикові картки. Залучення та обслуговування організацій та підприємств із зарплатнокарткових проектів.Здійснення загального керівництва та забезпечення сталої ефективної роботи відділення банку та його структурних підрозділів відповідно до Статуту банку, внутрішньовідомчих нормативних документів та інструкцій у рамках чинного законодавства Укладання господарських та інших договорів з юридичними особамиПошук та залучення на комплексне обслуговування нових клієнтів, утримання та обслуговування існуючих клієнтів банку, виконання планових показників відділення, обслуговування фізичних та юридичних осіб, особливо заможних клієнтів, консультації з різноманітних фінансових питань. Організація та контроль операційної діяльності на відділенні, забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів, вирішення різних проблемних питань (конфліктні ситуації, помилки співробітників, проблеми ЮЛ із клієнтбанком тощо). Грамотна організація BTL акцій, презентацій на підприємствах, організація розміщення реклами у ЗМІ та транспорті. Все це призвело до того, що відділення показало значний приріст пассивів і активів відділення, задоволеності клієнтів сервісом і значної популярності бренду на довіреній мені території. та фізичними особами в установленому порядку. Забезпечення безпеки довірених коштів, цінностей та документів. Вжиття заходів щодо оснащення приміщень відділення банку охоронною та пожежною сигналізацією. Організація інкасації грошей та цінностей.

Спеціаліст з роздрібного обслуговування фізичних осіб

з 10.2006 по 05.2009 (2 роки 7 місяців)
ПриватБанк, Куп'янськ (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування клієнтів фіз. осіб, продаж банківських продуктів пластикових карток (кредитні картки, соціальні, зарплатні, пенсійні, особисті міжнародні картки), оформлення кредитів за програмою «Розстрочка», відкриття та обслуговування депозитів та поточних рахунків, виплата/надсилання грошових переказів (системи PrivatMoney, Anelik, Unistream , WesternUnion, MoneyGram, MIGOM, Алюр, Золота Корона, Contact, Coinstar, масові виплати населенню), прийом платежів від населення (готівки / безготівкових), контроль за роботою касового вузла (робота з чергою, контроль за дотриманням лімітів каси), навчання нових співробітників.

Освіта

Харківський навчально-науковий інститут Державного вищого навчального закладу "Університет банківської справи"

Фінанси та аудит, Харків
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Клиент-Банк Навыки работы с компьютером, ПО Увеличение клиентской и ресурсной базы Банка Знание нормативной базы НБУ, Законов Украины Ведення CRM

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: