Резюме від 1 травня 2024 Файл

Марина

Менеджер з договірної діяльності

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марина Бондаренко
Дата народження: 27 травня 1988 р.
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: Менеджер з підтримки продажів (менеджер з договірної діяльності)
Навички, які допоможуть мені бути успішною в роботі:
- досвід ведення переговорів, підписання Договорів
- погодження Договорів в середині компанії
- систематизація, ведення архіву документів (паперовий/електронний)

- погодження та підписання документів в електронному документообігу (ВЧАСНО, E.Docs, інше)
- вмотивована мати порядок з документами оскільки це полегшує роботу насамперед мені
- я дисциплінована і вмію працювати з документами, розрахунками, аналізувати.

Знання ПК: працюю в BPM, CRM, 1С (рахунки, акти виконаних робіт, виставлення/оплати), Outlook, Excel, за необхідності освіжу знання AutoCAD чи вивчу іншу необхідну програму. ВЧАСНО, E.Docs, інше.
Мова: Англійська (розумію про що говорять/пишуть, можу підтримати елементарну розмову), українська (рідна).

Досвід роботи:
березень 2022 р- нині

2021-2022 р.

2020-2021 рр..

МХП-рітейл ТОВ
провідний менеджер з договірної роботи
- супровід Договорів оренди/суборенди (переговорний процес, погодження в системі та з суміжними відділами, підписання);
- обслуговування Договорів (оплата гарантійних платежів, орендної плати, доплата від товарообігу, реклама)
- підготовка Договорів, дод. угод, листів по запиту
- бюджетування
- заключення Договорів з обслуговуючими компаніями
- підписання Актів приймання-передачі
- підготовка, погодження та підписання Договорів на оплату послуг ріелторів, оплата
- контроль за оплатами
- систематизація даних з оренди, ведення електронних архівів, звітності
- взаємодія з Орендодавцем стосовно вирішення нагальних питань.

Партнер - інвест ТОВ (Rozetka, EVO)
менеджер відділу розвитку мережі
- супровід Договорів оренди/суборенди на етапі підписання (переговорний процес, погодження в системі з суміжними відділами, передача підписаних Договорів на обслуговування відділу оренди);
- пошук приміщень для відкриття магазинів /точок видачі відповідно необхідних параметрів за допомогою інтернет-ресурсів;
- заключення Договорів з обслуговуючими компаніями;
- погодження реклами (вивіски, внутрішня) з Орендодавцем та в компанії;
- підписання Актів приймання-передачі;
- підготовка, погодження та підписання Договорів на оплату послуг ріелторів;
- взаємодія з контрагентами по вирішенню нагальних питань.
Вест Петрол Маркет ТОВ (мережа АЗС WOG)
менеджер по роботі з контрагентами
- ведення переговорів по здачі в оренду/суборенду частин АЗС (для розміщення шиномонтажу, мийки, пункти страхування, обміну валют, інше).
- розроблення цінової політики оренди, бюджетування
- підготовка, погодження та заключення Договорів оренди та суборенди та дод.угод, інших необхідних документів.
- заключення Договорів купівлі-продажу АЗС та обладнання.
- перезаключення Договорів.
- ведення бухгалтерії (оплата, виставлення рахунків, Акти виконаних тробіт)
- ведення архіву документів,
- контроль дебіторської заборгованості.
- взаємодія з контрагентами, оперативне вирішення нагальних питань.

2019 рік



Атлантік Пасифік Венчурз ТОВ (ТРЦ Піраміда)
менеджер відділу оренди
ведення договорів оренди, взаємодія з орендарями, виставлення рахунків, підготовка актів, контроль за оплатою гарантійних орендних платежів, відповідь на вхідну кореспонденцію, погодження змін до Договору ведення баз договорів, підготовка звітів по запиту, подання бюджетів

2017-2018 рр.



Forum Group Ukraine (мережа БЦ FORUM)
Менеджер відділу оренди
ведення переговорів, заключення Договорів суборенди, контроль за оплатою гарантійних платежів, контроль за оплатою орендних платежів, листування з орендарями, підготовка комерційних пропозицій, погодження змін до Договору, ведення баз договорів, підготовка звітів по запиту, подання бюджетів. Здача офісних приміщень в оренду.

Освіта:

Академія праці і соціальних відносин ФПУ
економічний, маркетинг, магістр, 2010 р.

Додаткова освіта:

• Ефективне ведення переговорів (2019 р.),
• Сервісне обслуговування клієнтів (2018),
• Ефективний клієнт-менеджер, майстерність обслуговування і комунікації з клієнтами (2017),
• PR та зв'язки з суспільством (2013),
• American English center, вивчення англійської мови (2014-2015).

Про себе:

Рекомендації:

Мультизадачність - одна з набутих останнім часом мною навичок.
Веду активний спосіб життя (катання на велосипеді, плавання, спорт). Подорожую. Позитивна, весела, дружелюбна.
Ціную в людях бажання розвиватись і пізнавати щось нове.

Рекомендаційний лист Forum Group.

Дякую за увагу до мого резюме!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами