Igor
Middle/Senior Unity 3D Developer
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10098681
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Middle/Senior Unity 3D Developer
Contacts:
Tel. [
Email: [
Github
My own games
Experience:
Near to 4 years of commercial development with using Unity 3D. 1 year from it - at client-server game
Knowledge and skills:
• Full cycle of development with planning all work processes
• Conducting technical interviews
• Zenject
• Third-party assets(UniRX, DOTween, Addresables, Cinemachine, Input System, I2 localization, Headless Builder)
• LevelPlay mediation (include configure it)
• Firebase (Analytics, Cloud messaging, Remote config, AB-Tests)
• Profiler
• REST API
• Editor scripts(include Odin Inspector)
• Git (Git LFS, connect other projects as modules, pull requests)
• Custom coroutines (CustomYieldInstrucrion)
• Client-server games with real multiplayer
• Optimization TCP/UDP packages
• Photon Bolt
• Google Play Game Services [GPGS] (include configure it at Play console)
• In-app Purchasing [IAP] (include configure it at Play console)
• Assembly definition; separate project on different layers
• Reflection; Write custom attributes
• Experience with async methods and multi-threading
• Physic
• Understanding the MVP methodology
• Understanding Aglie workflow
• Basic Jira management(but I would chose for work - YouTrack)
• Experience with common developer usage at Trello, Jira, YouTrack
• Loom AI
Additional:
• Can work at blackouts up to 6-7 hours
• Basic knowledge at: WPF, С/С++, Java, SQL, Telegram bots, ASP.NET, URP\HDRP, NavMesh, Tilemaps
• MS Office\Google Documents(advanced level)
• Level of English is B2-C1
• Extract UI from Figma\Zeplin\PS
Project in which I works and which I can spread:
Through Jam
Play Market Prototype on git
My last project, I don’t share it full game project, because I can see - it have potential if future
Come Back Home
Play Market This project on git
I got this project from another developer, so I fully rewrote game code and saved only the level environment
Infinity Monsters
Play Market This project on git
All. This game I’m make totally solo
The Battle Run (now - Overrush, multiplayer)
Play Market
• Make pools for audio, new in game audio system
• System of visual events
• Support passives
• Optimize client-server packages
• Add and change load to addressables
• Firebase analytics
Perfect Pit Stop:
Play market
• Implementing IAP, add No Ads subscription
• Chests(include ScriptableObject for GD)
• UI
Dance Tap Music:
Play Market
• Implement IAP
• Make A\B tests
• Addressables. Move addressables from local to server
• UI
• Optimization, profiler
Music Surfer:
Play market
• Core mechanic
Схожі кандидати
Unity 3D Game Developer, розробник ігор
Дистанційно, Черкаси
Unity 3D-програміст, С# developer
Дистанційно, Київ
,
ще 2 міста
Unity 3D-програміст
Дистанційно
Unity 3D програміст
Дистанційно
Unity 3D developer
Дистанційно, Львів