Резюме від 10 жовтня 2023 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10105083

Касир

Місто:
Васильків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Бакаєва Аліна Олегівна
Дата народження: 26.06.1999
Місце проживання:
м. Васильків вул. Головачова 26
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Молодший спеціаліст
Київський кооперативний економічно – правовий коледж 2014 – 2018 рр.
Спеціальність: Товарознавство та комерційна діяльність.
Бакалавр
Київський кооперативний інститут бізнесу і права
2018 – 2021 рр.
Спеціальність: Підприємство, торгівля і біржова діяльність.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері роздрібних продажів;
— навички ведення документообігу
— грамотна письмова та усна мова
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – базовий рівень.
Досвід роботи:
Оператор-касир.
вересень 2017 р. – февраль 2023 р. «Вулкан », м. Васильків.
Функціональні обов’язки:
— пошук нових клієнтів;
— підтримання існуючої клієнтської бази;;
— прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів;
— проведення інвентаризацій, переоцінки;
— проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
— контроль ведення документації;
— відстеження платіжних документів.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.
Додаткова інформація:
Незаміжня.
З/п- від 16000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: