Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Олександр

Комірник

Вік:
46 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Приватний підприємець

з 11.2016 по нині (7 років 5 місяців)
ФОП Скороход О.М., Полтава (Роздрібна торгівля)

• Створення з "0" інтернет магазину (ів), наповнення асортиментом, просування в мережі інтернет;
• Розробка стратегії просування товарів і послуг;
• Відкриття і управління роздрібним магазином;
• Співпраця з постачальниками;
• Формування ассортименту товарів, ціноутворення;
• Управління товарними запасами;
• Взаємодія з орендодавцями і контролюючими органами;
Досягнення:
• Шлях від продажу товарів по системі дропшиппінг до створення власного складу та відкриття роздрібного магазину;
• Відкриття магазину з мінімальним бюджетом;
• Стабільні показники роботи в залежності від сезону.
Ведення, управління власним складом.

Заступник директора (власника)

з 01.2014 по 05.2017 (3 роки 4 місяці)
Мережа магазинів "Товари від А до Я", Полтава (Роздрібна торгівля)

• Управління фінансово-економічною діяльністю компанії;
• Управління фінансовими ресурсами, формування платіжного календаря;
• Створення системи внутрішніх фінансових показників їх моніторинг, аналіз і оцінка;
• Створення системи нормування і контролю витрат;
• Розробка і формування бюджетів (бюджет доходів та витрат,бюджет руху грошових коштів);
• Оптимізація витрат;
• Планування об'єму реалізації товарів в роздрібних магазинах;
• Робота в EXCEL з великими масивами даних, формування аналітичних таблиць;
• Складання аналітичних записок по результатам звітного періоду;
• Розробка і складання управлінських звітів;
• Аналіз фінансової діяльності підприємства;
• Розробка системи корпоративної звітності, консолідація звітності;
• Формування ключових показників для аналізу діяльності;
• Аналіз і контроль фінансово-господарської діяльності внутрішніх підрозділів і підприємства в цілому;
• Розробка внутрішньої документації: наказів, регламентів, посадових інструкцій. Розробка внутрішнього документообігу підприємства;
• Розробка системи оплати праці, та стимулювання персоналу
Досягнення:
• Створив з нуля роботу фінансово-економічної служби;
• Організував і автоматизував ведення управлінського обліку;
• Розробив та запровадив систему планування та бюджетування в компанії;
• Організував і налагодив документообіг на підприємстві;
• Створений з нуля регламент роботи складу та центрального офісу компанії. Розроблені маршрути руху транспорту компанії.
• Удосконалив структуру компанії.

Освіта

Полтавська державна аграрна академія

Економіки та менеджменту, менеджмент організацій, Полтава
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Диплом "з відзнакою", магістр

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Outlook Побудова графіків Створення діаграм

Додаткова інформація

* можу побудувати роботу «з нуля»;
* вміння аналізувати великі об'єми інформації економічного характеру з висновками та рекомендаціями, самостійно приймати рішення;
* вмію робити з великими масивами інформації;
* педантичність і самостійність в роботі;
* ввічливість, поважаю людей з якими працюю, незалежно від посади;
* надійність, на мене можна покластися;
* впевненість в своїх силах, завжди довожу почате до завершення.
Маю управлінський досвід роботи з продуктами харчування в мережі магазинів "Велмарт" - заступник керуючого магазином.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: