Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Ірина

Бухгалтер

Вік:
37 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кривенко Ірина Сергіївна

м. Суми, вул. Івана Сірка, буд. 34\1, кв. 52 • Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: irynabalandinaHYPERLINK "mailto:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)"@HYPERLINK "mailto:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)"gmail.com
д.н. 04.02.1987 р.

МЕТА
Заміщення вакантної посади
ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «Епіцентр К»
з 01.12.2018 року по теперішній час, на посаді заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності;

ТОВ «Епіцентр К»
з 2014 року по 01.12.2018 року, на посаді бухгалтер;
• організація і контроль виконання роботи бухгалтера каси, тендерного відділу та фахівців безготівкового розрахунку;
• робота в системі Клієнт-банк.
• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами, складання актів звірянь взаєморозрахунків;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, закриття ПДВ по товариству;
• перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами;
• облік первинної документації;
• подання звітності до статистики;
• ведення оренди та комунальних послуг по товариству;
ФОП Ткаленко А.В.
02.10.2010 року по 31.10.2014 року, на посаді бухгалтера;
• організація і контроль виконання роботи працівниками;
• управління персоналом (постановка і контроль завдань, навчання і розвиток персоналу);
• ведення кадрового обліку : прийом на роботу, кадрове переміщення, звільнення, складання наказів і нарахування ЗП;
• робота в системі Клієнт-банк, вивантаження-завантаження платіжних доручень, банківських виписок і ін.;
• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами (покупцями і постачальниками), складання актів звірянь взаєморозрахунків;
• ведення складських документів : оприбутковування, переміщення, списання товарів, передача матеріалів в експлуатацію, контроль негативних залишків;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, ведення регламентних документів по ПДВ;
• перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами.
• облік первинної документації

Державна податкова інспекція в м. Суми
27.10.2009 року по 30.07.2010 року, на посаді старший державний податковій ревізор-інспектор відділу контрольно-перевірочної роботи управління оподаткування фізичних осіб;

ПП «Віста-Плюс»
01.11.2008 року по 11.09.2009 року, на посаді бухгалтера;
• облік первинної документації:
• банківські виписки, платіжні доручення, касові ордери, авансові звіти, вступ і реалізація товарів і послуг, рахунки на оплату;

• ведення складських документів: оприбутковування, переміщення, списання товарів, передача матеріалів в експлуатацію, контроль негативних залишків;
• ведення виробничих документів: передача матеріалів в переробку, вступ з переробки, звіт виробництва за зміну, передача і списання матеріалів в експлуатацію і пр.;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, ведення регламентних документів по ПДВ;
• перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами.

ФОП Привалова М. М.
01.10.2008 року по 01.11.2008 року, на посаді бухгалтера;
• облік первинної документації:
• банківські виписки, платіжні доручення, касові ордери, авансові звіти, вступ і реалізація товарів і послуг, рахунки на оплату;
• ведення складських документів: оприбутковування, переміщення, списання товарів, передача матеріалів в експлуатацію, контроль негативних залишків;
• ведення виробничих документів: передача матеріалів в переробку, вступ з переробки, звіт виробництва за зміну, передача і списання матеріалів в експлуатацію і пр.;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, ведення регламентних документів по ПДВ;
перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами.

ОСВІТА
- «Сумський національний аграрний університет», 2007 - 2008 Магістр, Спеціальність: Фінанси
- «Сумський національний аграрний університет», 2004 - 2007 Бакалавр, Спеціальність: Фінанси

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач, досвід роботи з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс), медок, знання програми 1С «Підприємство» 8.1, клієнт-банк.

ЗНАННЯ МОВ
Знання української та російської мови досконале, англійська мова на середньому рівні.

ІНШЕ

ділові якості: Ініціативна, дипломатична, енергійна, комунікабельна, пунктуальна. Відданість корпоративним цінностям, вміння працювати на кінцевий результат. Володію гарними організаторськими здібностями, швидко адаптуюсь до нових умов. У відносинах з людьми ввічлива, врівноважена. Здатна працювати самостійно, відповідальна. Маю водійські права: категорія B.

Схожі кандидати

Бухгалтер, менеджер, адміністратор
17000 грн, Суми

Бухгалтер по первичной документации
15000 грн, Суми

Бухгалтер, экономист
10000 грн, Суми, Дистанційно

Бухгалтер
14000 грн, Суми

Бухгалтер
10000 грн, Суми

Бухгалтер (ФОП)
15000 грн, Суми

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: