- Файл
Вікторія
Продавець-консультант
- Місто:
- Вінниця
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10121357/
Завантажений файл
Файл містить ще 16 сторінок
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Автор:
Солянова Людмила Іванівна,
вчитель початкових класів ЗОШ №16
вища категорія, «старший учитель»
Дистанційне навчання на уроках української мови .
Навчальний контент за темою «Текст. Будова та типи тексту» , українська мова, 2 клас.
Дистанційне навчання - спосіб організації процесу навчання, заснований на використанні сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що дозволяють здійснювати навчання на відстані без безпосереднього контакту між викладачем і учням.
Актуальність дистанційної освіти .
Має свої переваги перед традиційними формами навчання. Воно вирішує психологічні проблеми учня, знімає часові та просторові обмеження, проблеми віддаленості від кваліфікованих навчальних закладів, допомагає вчитися людям з фізичними вадами, мають індивідуальні риси та неординарні особливості, розширює комунікативну сферу учнів і педагогів.
Мета дистанційного навчання –
надання учням можливості освоєння навчальних програм безпосередньо за місцем проживання або тимчасового їх перебування, отримання знань за додатковими освітніми програмами. Як правило, дистанційне навчання - індивідуальна форма навчання.
Завдання:
• розкрити сутність поняття дистанційного навчання на уроках української мови в 2 класі;
• розкрити принципи та засоби дистанційного навчання в початковій школі ;
• розробити навчальний контент за темою «Текст. Будова та типи тексту»;
• розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм;
Необхідні умови для дистанційного навчання:
- доступ до комп'ютера.
- вихід в мережі Internet.
- бажання вчитися і вміння працювати самостійно.
Це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього навчального процесу.
Очікуванні результати.
• підвищення творчого та інтелектуального потенціалу учнів за рахунок самоорганізації, - прагнення до знань, уміння взаємодіяти з комп'ютерною технікою і самостійно приймати відповідальні рішення;
• підготовка учнів до участі у конкурсі знавців рідної мови імені П. Яцика, всеукраїнській Українознавчій грі «Соняшник», всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок»
Дистанційне навчання - це нова форма організації навчального процесу, що базується на принципах самостійного навчання.
У ньому виділені такі принципи забезпечення якості:
• заохочення контактів між учнями і вчителем;
• розвиток співробітництва учнів;
• використання активних засобів навчання;
• швидкий зворотний зв’язок;
• ефективне використання часу;
• висока мотивація;
• врахування здібностей учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
• учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
Місце уроку за програмою : уроки української мови в № 101 -105 , за підручником М.Д. Захарійчук , Київ «Грамота», 2012 р.
Матеріал розроблено для учнів 2 класу з українською мовою навчання
Працюйте – творчо!
Думайте -логічно!
Пам’ять – тренуйте!
Волю – гартуйте!
Мислення – розвивайте!
Успіх – здобувайте!
Додаток 1.
Дистанційне навчання. Навчальний контент за темою: «Текст. Будова та типи тексту», українська мова, 2 клас
Мета:
- ознайомити учнів з поняттям «текст» та його будовою;
- вчити розрізняти окремі речення і текст;
- дати уявлення про текст-розповідь, текст-опис та текст - міркування;
- розвивати мовлення та уміння будувати зв’язні висловлювання;
- виховувати старанність
Очікувані результати:
Учень (учениця) :
-аналізує будову тексту;
- виділяє абзаци;
- розрізняє типи текстів;
- інтонує правильно тексти різних типів;
- удосконалює будову розповідного тексту, тексту з елементами опису для зацікавлення слухачів та тексту- міркування;
- створює тексти різних типів;
- послідовно оформляє думки і поєднує їх у зв’язному викладі.
Місце уроку за програмою : уроки української мови в № 101 -105 , за підручником М.Д. Захарійчук , Київ «Грамота», 2012 р.
Матеріал розроблено для учнів 2 класу з українською мовою навчання.
Актуальність :
- дає змогу проявити нестандартне мислення та оригінальні думки;
- продемонструвати свої здібності ;
- повірити у власні сили;
- виразити своє «я»;
- «запалити» іскорку творчості.
Додаток 1.
ЛЮБИЙ ДРУЖЕ!
Сьогодні ми вирушимо у подорож . Попереду нас чекають цікаві відкриття, незвичайні завдання. Ти зможеш показати чому навчився на попередніх уроках і дізнаєшся про щось нове . До своєї мети нам доведеться йти сходинками . Їх всього три. Але, щоб їх подолати, треба плідно працювати.
І СХОДИНКА «Перевір себе»
Виконай завдання.
1. Подумай і доповни речення. Бажаю успіхів!
• Усне мовлення має бути ….
• Наше мовлення складається з ….
• Перше слово в реченні пишеться ….
• Зв’язані за змістом речення і розміщені у певній послідовності утворюють ….
• До тексту можна дібрати ……
МОЛОДЕЦЬ!
Правильність виконання перевір за додатком 1.
ІІ СХОДИНКА «На шляху до вершин »
1. Прочитай уважно матеріал уроку .
Текст - немов будинок. Він має свій початок. Будинок починають споруджувати з фундаменту. Текст починають будувати з одного чи кількох речень, що становлять його початок, або зачин.
У зачині коротко повідомляють про те, про що йтиметься в тексті. Далі у будиночку зводять стіни, у тексті – складають основну частину. З неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті.
Будинок завершується дахом. І в текстах має бути висновок. Це кінцівка тексту.
УВАГА!
Кожна частина тексту пишеться з нового рядка. Це - абзац!
Він містить одне або декілька речень. Ці речення зв’язані між собою за змістом.
2. Ознайомимось з типами тексту.
3. Виконай завдання.
А) Виконай вправу 3 , завдання 1 за
підручником (сторінка 151)
Уважно розібравши це завдання, ти тепер
умієш аналізувати будову тексту.
Б) Спробуй використати набуті знання на практиці.
Визнач до якого тексту можна використати
кожну групу словосполучень:
• Маленький і жвавий, грудка і черевце сірі,
сіренька шапочка, на крильцях - біла смужечка.
• Тримаються зграями, гніздяться під дахами будинків, живляться комахами, зерном.
• Осілі птахи, зерноїдні, домашні і польові, родина горобиних.
Правильність виконання перевір за додатком 2
В) Гра «Зроби висновок»
Прочитай речення і визнач до якої частини тексту вони належать.
• Це побачив Василько. Він узяв пташку додому. Доглядав її і годував. Скоро крило зажило.
• Улітку Оксанка часто з подружками ходила в ліс по гриби та ягоди. Одного разу …..
• Бабуся подякувала дітям і пригостила їх горішками.
Правильність виконання перевір за додатком 2.
ІІІ СХОДИНКА « Оціни свої знання»
А) Пройди тест і постав собі бал.
Визнач правильну відповідь :
1. Текст – це …
а) слова, що виражають закінчену думку;
б) зв’язані за змістом речення, розміщені у певній послідовності, можна дібрати заголовок.
2. Текст складається з таких частин:
а) букв і словосполучень;
б) зачину, основної частини, кінцівки
3.Кожна частина тексту починається з :
а) початку рядка;
б) абзацу
4.Тексти бувають:
а) текст-розповідь, текст- опис, текст-міркування
б) загадка, скоромовка, потішка
5.Визнач тип тексту:
Лиска була проворна. Шкурка аж вилискує, вушка стирчать, хвостик пухнастий. Ступає повільно, м’яко, до всього прислухається.
а) текс – опис
б) текст – розповідь
в) текст – міркування
6. Зазнач послідовність частин, щоб вийшов текст:
Діти побігли на ставок. Там вони
розчистили сніг. Ковзанка готова.
Прийшла зима. Сніг укрив землю.
Дружно попрацювали діти.
Правильність виконання перевір
за додатком 3.
7.Гра «Блискавка»
Склади письмово текст-опис «Лисичка»
Почни так :
Лисичка дуже гарна лісова тварина.
Опорні слова :
шубка, хвіст, мордочка, кігті, вушка
Лист самоперевірки та самооцінки.
Додаток 1.
І СХОДИНКА:
1. Доповни речення:
• правильним, виразним , зрозумілим
• з речень
• з великої букви
• заголовок
Додаток 2.
ІІ СХОДИНКА.
А) вправа 3
Зачин:
Біля криниці стояла величезна дубова бочка.
Основна частина.
Варвара зачерпнула води з бочки й понесла. Зирк, а там бджола плаває. Дівчинка покликала Дениска. Хлопчик знайшов трісочку і вихопив нею бджілку.
Кінцівка.
Бджілка розправила крильця й зникла в грушевому верховітті.
Б) - текст- опис
- текст - розповідь
- текст -міркування
В) - основна частина
- зачин
- кінцівка
Додаток 3.
ІІІ СХОДИНКА
А) Тест
1. б
2. б
3. б
4. а
5. а
6.
Самооцінка : за кожну правильну відповідь отримуй один бал.
Всього : 8 балів
7. Текст – опис «Лисичка» здай вчителю для перевірки.
ПАМЯТАЙТЕ!
УСПІХ - це наполегливе долання труднощів на шляху до вершин.
Висновок.
Опрацювавши даний матеріал за темою «Текст. Будова та типи тексту» учні зможуть :
• визначати в тексті зачин, основну частину, кінцівку;
• пояснювати самостійно та за допомогою вчителя наявність абзаців у навчальних текстах;
• дотримуватись абзаців у процесі списування текстів;
• використовувати займенники, прислівники, синоніми для зв’язку речень у тексті;
• розрізняти типи текстів самостійно та за допомогою вчителя.
Дистанційна освіта формує навички самостійного навчання молодшого школяра , враховуючи здібності учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
Надає можливість кожному повірити у власні сили, виразити своє «Я» та «запалити» іскорку творчості.
БАЖАЄМО УСПІХІВ!!!
Схожі кандидати
-
Продавець-консультант
Вінниця -
Продавець-консультант
Вінниця -
Продавець-консультант
20000 грн, Вінниця -
Продавець-консультант
Вінниця -
Продавець-консультант
Вінниця -
Продавець-консультант
Вінниця