• Файл

Вікторія

Продавець-консультант

Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 16 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пояснювальна записка
Автор:
Солянова Людмила Іванівна,
вчитель початкових класів ЗОШ №16
вища категорія, «старший учитель»

Дистанційне навчання на уроках української мови .
Навчальний контент за темою «Текст. Будова та типи тексту» , українська мова, 2 клас.
Дистанційне навчання - спосіб організації процесу навчання, заснований на використанні сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що дозволяють здійснювати навчання на відстані без безпосереднього контакту між викладачем і учням.

Актуальність дистанційної освіти .
Має свої переваги перед традиційними формами навчання. Воно вирішує психологічні проблеми учня, знімає часові та просторові обмеження, проблеми віддаленості від кваліфікованих навчальних закладів, допомагає вчитися людям з фізичними вадами, мають індивідуальні риси та неординарні особливості, розширює комунікативну сферу учнів і педагогів.

Мета дистанційного навчання –

надання учням можливості освоєння навчальних програм безпосередньо за місцем проживання або тимчасового їх перебування, отримання знань за додатковими освітніми програмами. Як правило, дистанційне навчання - індивідуальна форма навчання.

Завдання:
• розкрити сутність поняття дистанційного навчання на уроках української мови в 2 класі;

• розкрити принципи та засоби дистанційного навчання в початковій школі ;

• розробити навчальний контент за темою «Текст. Будова та типи тексту»;

• розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм;
Необхідні умови для дистанційного навчання:
- доступ до комп'ютера.
- вихід в мережі Internet.
- бажання вчитися і вміння працювати самостійно.
Це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього навчального процесу.
Очікуванні результати.
• підвищення творчого та інтелектуального потенціалу учнів за рахунок самоорганізації, - прагнення до знань, уміння взаємодіяти з комп'ютерною технікою і самостійно приймати відповідальні рішення;
• підготовка учнів до участі у конкурсі знавців рідної мови імені П. Яцика, всеукраїнській Українознавчій грі «Соняшник», всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок»

Дистанційне навчання - це нова форма організації навчального процесу, що базується на принципах самостійного навчання.

У ньому виділені такі принципи забезпечення якості:
• заохочення контактів між учнями і вчителем;
• розвиток співробітництва учнів;
• використання активних засобів навчання;
• швидкий зворотний зв’язок;
• ефективне використання часу;
• висока мотивація;
• врахування здібностей учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
• учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.

Місце уроку за програмою : уроки української мови в № 101 -105 , за підручником М.Д. Захарійчук , Київ «Грамота», 2012 р.
Матеріал розроблено для учнів 2 класу з українською мовою навчання

Працюйте – творчо!
Думайте -логічно!
Пам’ять – тренуйте!
Волю – гартуйте!
Мислення – розвивайте!
Успіх – здобувайте!

Додаток 1.
Дистанційне навчання. Навчальний контент за темою: «Текст. Будова та типи тексту», українська мова, 2 клас
Мета:
- ознайомити учнів з поняттям «текст» та його будовою;
- вчити розрізняти окремі речення і текст;
- дати уявлення про текст-розповідь, текст-опис та текст - міркування;
- розвивати мовлення та уміння будувати зв’язні висловлювання;
- виховувати старанність

Очікувані результати:
Учень (учениця) :
-аналізує будову тексту;
- виділяє абзаци;
- розрізняє типи текстів;
- інтонує правильно тексти різних типів;
- удосконалює будову розповідного тексту, тексту з елементами опису для зацікавлення слухачів та тексту- міркування;
- створює тексти різних типів;
- послідовно оформляє думки і поєднує їх у зв’язному викладі.
Місце уроку за програмою : уроки української мови в № 101 -105 , за підручником М.Д. Захарійчук , Київ «Грамота», 2012 р.
Матеріал розроблено для учнів 2 класу з українською мовою навчання.
Актуальність :
- дає змогу проявити нестандартне мислення та оригінальні думки;
- продемонструвати свої здібності ;
- повірити у власні сили;
- виразити своє «я»;
- «запалити» іскорку творчості.
Додаток 1.
ЛЮБИЙ ДРУЖЕ!

Сьогодні ми вирушимо у подорож . Попереду нас чекають цікаві відкриття, незвичайні завдання. Ти зможеш показати чому навчився на попередніх уроках і дізнаєшся про щось нове . До своєї мети нам доведеться йти сходинками . Їх всього три. Але, щоб їх подолати, треба плідно працювати.

І СХОДИНКА «Перевір себе»
Виконай завдання.

1. Подумай і доповни речення. Бажаю успіхів!
• Усне мовлення має бути ….
• Наше мовлення складається з ….
• Перше слово в реченні пишеться ….
• Зв’язані за змістом речення і розміщені у певній послідовності утворюють ….
• До тексту можна дібрати ……
МОЛОДЕЦЬ!
Правильність виконання перевір за додатком 1.
ІІ СХОДИНКА «На шляху до вершин »

1. Прочитай уважно матеріал уроку .

Текст - немов будинок. Він має свій початок. Будинок починають споруджувати з фундаменту. Текст починають будувати з одного чи кількох речень, що становлять його початок, або зачин.

У зачині коротко повідомляють про те, про що йтиметься в тексті. Далі у будиночку зводять стіни, у тексті – складають основну частину. З неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті.

Будинок завершується дахом. І в текстах має бути висновок. Це кінцівка тексту.

УВАГА!
Кожна частина тексту пишеться з нового рядка. Це - абзац!
Він містить одне або декілька речень. Ці речення зв’язані між собою за змістом.

2. Ознайомимось з типами тексту.

3. Виконай завдання.

А) Виконай вправу 3 , завдання 1 за
підручником (сторінка 151)

Уважно розібравши це завдання, ти тепер
умієш аналізувати будову тексту.

Б) Спробуй використати набуті знання на практиці.
Визнач до якого тексту можна використати
кожну групу словосполучень:

• Маленький і жвавий, грудка і черевце сірі,
сіренька шапочка, на крильцях - біла смужечка.

• Тримаються зграями, гніздяться під дахами будинків, живляться комахами, зерном.

• Осілі птахи, зерноїдні, домашні і польові, родина горобиних.
Правильність виконання перевір за додатком 2
В) Гра «Зроби висновок»

Прочитай речення і визнач до якої частини тексту вони належать.

• Це побачив Василько. Він узяв пташку додому. Доглядав її і годував. Скоро крило зажило.

• Улітку Оксанка часто з подружками ходила в ліс по гриби та ягоди. Одного разу …..

• Бабуся подякувала дітям і пригостила їх горішками.

Правильність виконання перевір за додатком 2.

ІІІ СХОДИНКА « Оціни свої знання»

А) Пройди тест і постав собі бал.

Визнач правильну відповідь :
1. Текст – це …
а) слова, що виражають закінчену думку;
б) зв’язані за змістом речення, розміщені у певній послідовності, можна дібрати заголовок.
2. Текст складається з таких частин:
а) букв і словосполучень;
б) зачину, основної частини, кінцівки

3.Кожна частина тексту починається з :
а) початку рядка;
б) абзацу

4.Тексти бувають:
а) текст-розповідь, текст- опис, текст-міркування
б) загадка, скоромовка, потішка

5.Визнач тип тексту:

Лиска була проворна. Шкурка аж вилискує, вушка стирчать, хвостик пухнастий. Ступає повільно, м’яко, до всього прислухається.

а) текс – опис
б) текст – розповідь
в) текст – міркування

6. Зазнач послідовність частин, щоб вийшов текст:

Діти побігли на ставок. Там вони
розчистили сніг. Ковзанка готова.

Прийшла зима. Сніг укрив землю.

Дружно попрацювали діти.

Правильність виконання перевір
за додатком 3.

7.Гра «Блискавка»

Склади письмово текст-опис «Лисичка»

Почни так :
Лисичка дуже гарна лісова тварина.
Опорні слова :
шубка, хвіст, мордочка, кігті, вушка

Лист самоперевірки та самооцінки.
Додаток 1.
І СХОДИНКА:
1. Доповни речення:
• правильним, виразним , зрозумілим
• з речень
• з великої букви
• заголовок
Додаток 2.
ІІ СХОДИНКА.
А) вправа 3
Зачин:
Біля криниці стояла величезна дубова бочка.

Основна частина.
Варвара зачерпнула води з бочки й понесла. Зирк, а там бджола плаває. Дівчинка покликала Дениска. Хлопчик знайшов трісочку і вихопив нею бджілку.
Кінцівка.
Бджілка розправила крильця й зникла в грушевому верховітті.
Б) - текст- опис
- текст - розповідь
- текст -міркування
В) - основна частина
- зачин
- кінцівка

Додаток 3.
ІІІ СХОДИНКА
А) Тест
1. б
2. б
3. б
4. а
5. а
6.

Самооцінка : за кожну правильну відповідь отримуй один бал.
Всього : 8 балів
7. Текст – опис «Лисичка» здай вчителю для перевірки.
ПАМЯТАЙТЕ!
УСПІХ - це наполегливе долання труднощів на шляху до вершин.
Висновок.
Опрацювавши даний матеріал за темою «Текст. Будова та типи тексту» учні зможуть :
• визначати в тексті зачин, основну частину, кінцівку;
• пояснювати самостійно та за допомогою вчителя наявність абзаців у навчальних текстах;
• дотримуватись абзаців у процесі списування текстів;
• використовувати займенники, прислівники, синоніми для зв’язку речень у тексті;
• розрізняти типи текстів самостійно та за допомогою вчителя.

Дистанційна освіта формує навички самостійного навчання молодшого школяра , враховуючи здібності учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
Надає можливість кожному повірити у власні сили, виразити своє «Я» та «запалити» іскорку творчості.





БАЖАЄМО УСПІХІВ!!!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: