Резюме від 19 жовтня 2023 Файл

Ольга

HR-менеджер

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольга Остапенко
Кадрова робота, управління персоналом, військовий облік, HR, рекрутинг

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів лис 2017 - сер 2023
ТОВ "ХЕЧ ТЕК УКРАЇНА", Баришівка
Особисті дані ведення кадрового обліку на підприємств з суворим дотриманням діючого законодавства
України;
створення всіх видів наказів по підприємсту (як кадрових, так і
Ім'я
Ольга Остапенко адміністративно‑господарських);
ведення журналів, реєстрів (паперових та електронних);
Адреса
Київська область формування штатного розпису, внесення до нього змін, підбір нових професій відповідно до
Бориспіль класифікатора;
Номер телефону формування і ведення обліку місячного фонду заробітних плат, бюджетування,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») прогнозування витрат на заробітні плати по підприємству на рік;
Email формування особових справ працівників, ведення карток П2;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ведення обліку трудових книжок, як у паперовому, так і в електронному вигляді;
облік листків непрацездатності (у паперовому вигляді та у кабінеті ПФУ);
Інтереси ведення кадрового обліку в базі 1С (8.3);
ведення обліку відпусток працівників, формування графіків відпусток на рік, контроль за
його дотриманням без впливу на виробничий процес, розрахунок кількості залишків
Подорожі, читання історичної
належних щорічних та додаткових відпусток, формування звітності по залишках на кінець
літератури
календарного року;
формування та подання кадрової звітності;
ведення повного циклу військового обліку, листування з ТЦК та СП, внесення даних по
військовозобов'язаних працівниках до бази відповідно до нового Порядку ведення обліку,
проведення поточних та річних звірок;
фомування нормативних документів підприємства: номенклатур, положень, Колективного
договору, додаткових угод до договорів, Правил внутрішнього трудового розпорядку,
посадових та робочих інструкцій;
ведення роботи Ради трудового колективу, оформлення протоколів засідань та рішень;
написання характеристик на працівників, видача різного роду кадрових довідок;
співпраця з державними установами на різних рівнях (місцеві, обласні адміністрації, фонди
соціального захисту, посольства, ДСНС, ТЦК та СП, ПФУ та ін.);
організація відряджень праціників і керівництва компанії по Україні та в інші країни світу;
підбір персоналу: робота з рекрутинговими ресурсами;
проведення співбесід як на керівні посади, так і на робітничі професії (вивчала виробничі
процеси з метою підбору більш фахових кандидатів);
управління персоналом (маю досвід розширення штатної чисельності працівників від 18 до
150);
контроль адаптації новоприйнятих працівників, проходження ними іспитових термінів, оцінка
якості їх роботи та просування по кар'єрних сходинках;
аналіз успішності та ефективності кожного працівника, формування корпоративної ідеї;
координація та налагодження взаємодії структурних підрозділів підприємства в умовах
швидкого зростання компанії;
організація корпоративних заходів (від 100 до 250 осіб): створення сценаріїв заходу,
презентацій, співпраця з підрядними організаціями, заключення договорів, контроль
проведення передоплат і оплат за надані послуги;
замовлення рекламної та брендованої продукції: зйомка відеопрезентацій компанії,
рекламних відео, фото продукції (з написанням текстів до відео з докладним описом всіх
виробничих потужностей, виготовленої продукції, її видів ‑ англійською та українською
мовами);
ведення корпоративного сайту англійською мовою, постійна комунікація з головним
офісом в Нідерландах;
переклад кадрової документації, структур, схем, бюджету ‑ англійською мовою;
координація роботи з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві: розробка
інструкцій, проведення попередніх та періодичних медичних оглядів, проведення різного
виду інструктажів, ведення журналів, участь у проведенні атестації робочих місць,
замовлення протипожежного обладнання і т.п.;
закупівля спецодягу для працівників, дотримання термінів носіння, а також його списання;
забезпечення офісу канцтоварами та господарськими товарами;
замовлення меблів та інших товарів для облаштування офісних приміщень.

Помічник генерального директора тра 2017 - лис 2017
ТОВ "ВКФ "ЛІГЕНА", Бориспіль
ведення кадрового обліку на підприємстві (від прийняття до звільнення працівника);
пошук, підбір персоналу, проведення співбесід;
оформлення особових справ працівників, їх трудових книжок;
організація роботи (зустрічей, нарад, відряджень) керівника підприємства;
координація та забезпечення роботи офісу (закупівля канцелярських, господарських
товарів)

Завідувач військово-облікового бюро, головний спеціалістлип 2007 - тра 2017
відділу з питань НС та ЦЗН
Виконавчий комітет Березанської міської ради, Березань
Ведення військового обліку військовозобов'язаних, призовників та резервістів;
Формування особових справ, списків, картотек військовозобов'язаних;
Ведення мобілізаційної роботи;
Підготовка договорів відповідно до мобілізаційних розпоряджень;
Підготовка та подання різного роду звітності до державних установ;
Підготовка та проведення навчань, тренувань з питань цивільного захисту;
Організація роботи по усуненню наслідків надзвичайних ситуацій (координування роботи
комунальних служб міста);
Співпраця з різного рівня установами, організаціями, підприємствами (військові комісаріати,
комунальні підприємства, ФОП, Київська обласна державна адміністрація, обласне
Управління ДСНС та ін.).

Вчитель іноземної (англійської) мови вер 2003 - чер 2007
Березанська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Березань
Викладацька діяльність, виховна та соціальна робота

Освіта і кваліфікації

Бакалавр вер 1996 - лип 2000
Київський міський педагогічний коледж, Київ
Вчитель початкових класів та англійської мови

Повна вища вер 2000 - лют 2002
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ
Початкове навчання

Навички

Microsoft Office

1C (8.3)

Робота з оргтехнікою

Знання англійської мови
(письмової та усної)

Знання української мови
(усної та письмової)

Курси

Правове регулювання правових відносин. Кадрове січ 2018 - січ 2018
діловодство
ВНЗ "Міжрегіональна Академія управління персоналом
Курси підвищення кваліфікації

Кадровий облік і трудове право лип 2020 - лип 2020
FinElf Academy
Курс підвищення кваліфікації під керівництвом Тетяни Мойсеєнко

Курс навчання з питань пожежної безпеки кві 2021 - кві 2021
ТОВ "НВК "ВЕКТОР"

Курс з питань охорони праці, електробезпеки, техногенної кві 2021 - кві 2021
безпеки та надзвичайних ситуацій
ТОВ "НВК "ВЕКТОР"

Налаштовуваний розділ

Особисті якості: пунктуальність, цілеспрямованість, відповідальність до виконання
поставлених задач, комунікабельність, вміння знаходити рішення у складних ситуаціях,
здатність постійно вчитися та розвиватися, вміння працювати у режимі багатозадачності,
здатність знаходити підхід до будь-якої людини та вирішувати конфліктні ситуації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: