Резюме від 25 березня 2024 Файл

Любов

Документознавець, головний спеціаліст, діловод, менеджер, помічник керівника

Вік:
37 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛЮБОВ РОМАНОВА
Я активна та енергійна працівниця, яка щодня звикла обробляти великі
обсяги інформації, навіть в режимі багатозадачності. При цьому якість
моєї роботи не погіршується. Я відмінно володію ПК і всіма
професійними програмами. Вільно володію грамотним усним та
письмовим спілкуванням. Маю досвід ведення переговорів та
ділового листування. Зберігаю спокій навіть у стресових ситуаціях.
Тримаю все в порядку. Налаштована на кар'єрне зростання,
максимально відповідально підходжу до виконання завдань. Моя
робота вимагає абсолютної надійності – якості, яка відрізняє мене від
інших.

ДОСВІД РОБОТИ

12/2020 – 11/2021 Документознавець
Вінницький обласний центр з гідрометеорології
ОСОБИСТІ ДАНІ м. Вінниця

Дата народження: 20.01.1987
 прийом, реєстрація та облік документів, що надходять до СЕД
Місце народження: Маріуполь
АСКОД, організація їх розгляду керівництвом та забезпечення
Сімейний стан: одружена передавання документів у структурні підрозділи на виконання;
 контроль за виконанням документів;
 аналіз стану виконавської дисципліни;
КОНТАКТНІ ДАНІ  здійснення підготовки проекту Зведеної номенклатури справ;
 систематизація і зберігання документів, утворених в результаті
діяльності документів;
вул. Соняшникова б.3, кв.42
 підготовка та передача документів до архіву організації;
21034 м. Вінниця
 здійснення діловодства за зверненнями громадян.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 11/2019 - 07/2020 Інспектор
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Відділ аналітичного забезпечення
Департаменту адміністративних послуг
Маріупольської міської ради
МОВИ м. Маріуполь

Українська – рідна мова  прийом, облік, реєстрація та контроль всієї документації;
Російська – вільно володію  облік кореспонденції, систематизація та збереження поточного
Німецька – сертифікат В1 архіву, підготовка до архівного збереження документальних
матеріалів;
 проведення роботи по створенню довідкового апарата по
документах;
СУКУПНІСТЬ НАВИЧОК  надання інформації з реєстрів на запити органів державної
влади та ін.;
Організаторські здібності    взаємодія з органами місцевого самоврядування, судовими,
Багатозадачність   правоохоронними, органами державної виконавчої влади з
Спілкування  питань, що належать до компетенції відділу.
Навички командної роботи 
Стресостійкість 
01/2019 - 02/2019 Адміністратор
MS Office  Агропромисловий комплекс «Harveast Holding»
СЕД АСКОД    ДП «Ілліч-Агро Донбас»
м. Маріуполь

 прийом і комунікація з пайовиками підприємства з питань
договірної та соціальної роботи;
 ведення, облік і планування бюджету відділу;
 укладання та переукладання договорів оренди з пайовиками;
 ведення документаційної роботи;
 адміністрування поточних процесів з відповідальними
пайовиками підприємства.

12/2018 - 01/2019 Спеціаліст центру обслуговування
клієнтів
ТОВ «Місто для людей Маріуполь»
м. Маріуполь

 особистий прийом громадян у центрі обслуговування клієнтів;
 аналіз одержаних звернень клієнтів;
 реєстрація заяв, пропозицій, скарг громадян;
 забезпечення своєчасного надання відповідей заявникам або в
установи, від яких надійшли звернення, про результати їх
розгляду;
 надання звітності з питань звернень громадян.

07/2012 - 02/2017 спеціаліст І категорії
Управління по роботі зі
зверненнями громадян департаменту адміністративних послуг і
звернень громадян Маріупольської міської ради
м. Маріуполь

 облік та реєстрація звернень громадян;
 забезпечення роботи «Телефону довіри»;
 особистий прийом громадян і їх письмових звернень;
 організація та проведення особистих приймів громадян
міського голови та заступників;
 облік та збереження завершених діловодством справ зі
звернень громадян;
 підготовка та здавання справ до архіву.

ОСВІТА

09/2004 – 02/2010 Магістр з документознавства
та інформаційної діяльності,
викладач ВНЗ
Маріупольській державний гуманітарний університет

Вінниця, 19.10.2023 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: