• Файл

Камаль

3D Artist

Розглядає посади:
3D Artist, Менеджер проєктів, Unreal Artist, Game designer, Art direction
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Камаль Буяфар
3D Artist | Unreal Engine Specialist

Віддалено | Доступний для міжнародних проєктів

[[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)] [[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)]

ПРОФІЛЬ
Я 3D-художник і Unreal Engine артист із понад 5-річним досвідом створення
реалістичних 3D-моделей, візуалізацій та інтерактивних сцен. Моє головне
завдання – оживляти простір через гру світла, матеріалів та атмосфери,
створюючи імерсивні візуальні світи, що викликають емоції.

Спеціалізуюся на розробці високополігональних і оптимізованих 3д моделей,
створенні деталізованих текстур , а також налаштуванні сцен для ігрових
проєктів, VR/AR та архітектурної візуалізації.

Мій підхід – це поєднання технічної майстерності з художнім баченням. Я
ретельно працюю з композицією, формою та матеріалами, щоб кожна сцена
виглядала не просто реалістично, а мала характер і глибину.

Що я можу зробити для вашого проєкту?

✔ Створити високоякісні 3D-моделі (Архвіз, геймдев)

✔ Розробити унікальні текстури та реалістичні матеріали

✔ Виконати світловий і атмосферний дизайн у UE5

✔ Оптимізувати сцени для рендеру, VR, AR та геймдеву

✔ Налаштувати анімацію та VFX для кінематографічних сцен

Постійно вдосконалюю свої навички та слідкую за новітніми трендами в 3D-
графіці, щоб створювати візуальні рішення, що захоплюють та залишають
враження.
Готовий до роботи над амбітними проєктами та відкритий для співпраці!

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

✔ 3D-моделювання: 3ds Max, ZBrush, Marvelous Designer

✔ Текстурування та матеріали: RizomUV, Substance Painter, Photoshop, Marmoset
Toolbag

✔ VFX : Embergen, PhoenixFD

✔ Рендеринг та візуалізація: Corona Renderer, V-Ray, Keyshot

✔ Геймдев та Unreal Engine 5: інтеграція ассетів, освітлення, матеріали,
Blueprints

✔ Оптимізація сцен: UV-розгортка, LOD-моделі, адаптація до реального часу

ДОСВІД РОБОТИ

Freelance 3D Artist | 2018 – дотепер

Працював із міжнародними компаніями, створюючи:

- Реалістичні 3D-моделі та текстури для ігор та VR/AR

- Архітектурні візуалізації для рієлторських компаній та студій дизайну

- Оптимізовані сцени для рендеру та інтерактивного використання

NDA gamedev studio | 3D Artist (2024 – дотепер)

- Під час роботи з NDA я зосереджувався на створенні реалістичних моделей для
комерційних проектів, забезпечуючи якісний результат та своєчасну доставку. Я
також створював бекграунди для інтеграції у відео, що дозволяло моїм клієнтам
досягати вражаючих результатів у своїх проектах. Завдяки своєму
професіоналізму та увазі до деталей, я продовжую створювати фотореалістичні
моделі та текстури, які ідеально підходять для e-commerce і рекламних кампаній, а
також для інтеграції у мобільні платформи і AR-додатки.
Colormass | 3D Artist (2022 – 2023)

– Розробка та текстурування моделей для e-commerce та реклами

– Фотореалістична візуалізація товарів

Snap Inc. | 3D Artist (2022)

– Створення моделей для AR-додатків

– Підготовка ассетів для інтеграції у мобільні платформи

Archivizer | 3D Studio Designer (2020 – 2021)

– Архітектурна візуалізація житлових та комерційних просторів

– Робота зі світлом та матеріалами для максимальної реалістичності

ЩО Я ПРОПОНУЮ:

3D-моделювання будь-якої складності – хард-сюрфейс, пропси

Фотореалістичні рендери з правильним освітленням та матеріалами

Оптимізація ассетів для Unreal Engine 5 та інших ігрових рушіїв

Індивідуальний підхід – врахування всіх деталей і побажань

ЧОМУ ВАРТО ПРАЦЮВАТИ ЗІ МНОЮ?

✔ Деталізація та якість – увага до дрібниць, реалістичні матеріали

✔ Дотримання термінів – чіткий тайм-менеджмент, швидка здача проєкту

✔ Гнучкість та відкритість до правок – працюю за ТЗ, але додаю творчий підхід

✔ Досвід в архвізі та геймдеві – створюю як високополігональні моделі, так і
оптимізовані ассети для реального часу
ОСВІТА

Львівська Політехніка (2010 – 2015)

Магістр мистецтв, кафедра основ дизайну та архітектури

МОВИ

🇺🇦 Українська – рідна

🇬🇧 Англійська – Advanced

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: