Людмила
Маркетолог, 50 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10135813/
Досвід роботи
Маркетолог
з 05.2025 по 10.2025
(6 місяців)
ТОВ ТК Агроальянс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Маркетолог/ SMM-спеціаліст
ТОВ ТК Агроальянс | травень – жовтень 2025
(аграрний сектор, B2B/B2F)
Ключові досягнення:
- розробила та презентувала комплексну маркетингову стратегію видимості, прогріву до бренду дилера через (Meta Ads, Facebook, Instagram, TikTok).
- ініціювала та провела глибинний аналіз відділу продажів ЦА аграрного сегменту
- впровадила систему лідогенерації та воронку продажів, інтегрувала файл для відстеження етапів, тип, якості клієнта та етап продажу.
-зменшила вартість ліда з $30 до стабільних $2–5-10 залежно від сегментації
- забезпечила за період (травень-жовтень) за 4000$ + 492 ліди, із яких 68% (350) передано на опрацювання до відділу продажів, з них є успішні угоди
- підготувала та провела аналітичний аудит за весь період усіх рекламних кампаній, бюджету, витрат, кількості лідів, якості, етапу продажу, конверсії, соціальних мереж, росту, видимості бренду з аналітикою.
- підвищила впізнаваність і укріпила довіру до компанії/продажів через соціальні мережі.
- досягла понад 5,5 млн переглядів контенту у соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok) і більше 3500 нових підписників (аграрна ніша) завдяки комплексній роботі з медіа.
- впровадила взаємодію між маркетингом і продажами.
- укріпила/втримувала позиціонування компанії і впровадила онлайн маркетинг як інструмент управління попитом, а не лише як канал реклами
- щомісячні звіти керівництву у вигляді гугл таблицях через цифри та повноцінні презентації, що було зроблено і куди рухаємося і які наступні дії.
Результат:
1) Формування вхідного потоку якісних лідів аграрної ніши з реальними потребами фермерів, підвищення довіри до бренду, впізнаваність, зростання ефективності реклами у понад 10 разів.
2) Впроваджена стратегія принесла компанії не тільки реальні продажі та довгострокову основу для розвитку бренду в агросфері, а й базу клієнтів з преспективою повторних продажів.
Маркетолог
з 06.2024 по 01.2025
(8 місяців)
Будівельна компанія, ТОВ Особняк, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Маркетолог | SMM-менеджер
Компанія: Будівельна компанія ТОВ Особняк (житлова нерухомість, Дніпро)
Період роботи: (червень-січень, 2024)
Основні обов’язки:
- впровадила маркетингову стратегію, просування житлових приватних будинків.
- проведення аналітики ринку нерухомості Дніпра та України: конкурентне середовище, споживчі тренди, попит і пропозиція.
-повний аналіз цільової аудиторії (купівельні мотиви, демографія, сегменти клієнтів).
- створення з нуля та ведення телеграм-каналу для ріелторів: публікації об’єктів, тексти, розсилки, дзвінки, відео-контент.
- ведення соціальних мереж компанії (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube): контент-план, тексти, пости, історії, рілси, монтаж, комунікація з підписниками.
- створення контенту для нового сайту компанії з нуля (тексти, блоки, структура, візуальні рішення).
- розробка матеріалів/презентацій для продажів для інвесторів і клієнтів, сценаріїв, відео, рекламних макетів, фірмових візуалів.
- організація фотосесій, брендування, створення фірмового стилю, лого, брендбуку компанії.
- підготовка та організація участі компанії у форумах, бізнес клубі, розробка сценарію виступів керівництва та розробка з нуля презентації подачі інформації.
- комунікація як відділ продажів (це була також я) і залучення нових лідів через онлайн-канали, соціальні мережі та олх.
Ключові досягнення/результат:
- створила з нуля базу понад 200 ріелторів Дніпра та області, самостійно провела дзвінки, та аналіз отриманої інформації.
- на основі проведеного аналізу виявила реальні потреби клієнтів (що шукають, які будинки купують, яку площу, яке планування, яка цінова політика, під замовлення чи вже с ремонтом, який дах, під скільки машин автомісце, яка территорія, всі критерії ЦА , що звертають увагу, що саме потрібно ЦА, що шукають, як приймають рішення і що саме реально купують).
- підготувала аналітичний звіт для керівництва, який визначив напрям подальших будинків та маркетингової стратегії компанії.
- розробила рекомендації для вдосконалення продукту (форматів будинків, пропозицій, цінових сегментів) відповідно до попиту ринку.
- побудувала/презентувала/узгодила з керівником воронку залучення клієнтів — від першого контакту з рекламою до потенційного продажу.
- організувала повний цикл медіа-виробництва: відео з дрона, монтаж рілсів, YouTube-відео, обкладинки, сценарії, креативи, подачу, сенси.
- підвищила впізнаваність бренду забудовника серез ріелторів та інвесторів
- забезпечила ефективну взаємодію з ріелторами, що призвело до зростання кількості вхідних звернень і залучення до продажів нових партнерів, формуючи зацікавленість у довгостроковій співпраці з компанією.
- працювала як маркетинговий стратег, який бачить бізнес комплексно: від аналізу ринку до створення попиту та системного продажу.
Маркетолог
з 03.2024 по 05.2024
(3 місяці)
ЕММ, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)
Помічник маркетолога/ Робота з підрядниками
Компанія ЕММ ЮКРЕЙН― компанія №1 в Україні з виробництва ортопедичних матраців та аксесуарів для сну
Період роботи: (березень-травень, 2024)
Основні обов’язки:
- працювала з підрядниками з веброзробки, дизайну та друку — контроль виконання завдань, узгодження матеріалів і дотримання бренд-стандартів.
- координувала роботу по оновленню та перевірці корпоративного сайту, коректність відображення інформації.
- проводила аналіз конкурентного середовища: асортимент, комунікації, цінова політика конкурентів.
- частково брала участь у розробці нових продуктів компанії — від ідеї та концепції для партнерів і клієнтів.
- частково долучалася до створення нових брендів і пакувальних концепцій, розробки етикеток і супровідних матеріалів.
- реалізовувала брендування сувенірної продукції та корпоративного одягу персоналу виробництва для підсилення впізнаваності компанії.
Досягнення:
- основний запит керівника виконано: налагодила ефективну, чітку, конкретну роботу з підрядниками, завдяки чому було оптимізовано процес розробки маркетингових матеріалів і зменшено час узгодження, все протікало в терміни та без запізнень.
Офіс-менеджер
з 12.2023 по 03.2024
(4 місяці)
Адвокатське об'єднання, Дніпро (Юриспруденція)
Офіс-менеджер/частково дизайн, робота з поліграфією
Обов’язки:
- організація прийому та зустрічі відвідувачів, гостей та клієнтів компанії.
- прийом, обробка та розподіл вхідних дзвінків та електронної пошти.
- ведення господарської діяльності офісу: замовлення води, канцтоварів, печива та інших необхідних товарів.
- ведення кадрового обліку та ділового листування.
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
- контроль підготовки документів, їх якості та точності.
- виконання щоденних доручень керівника та поточних адміністративних завдань.
- щоденне звітування по виконаних завданнях та стану офісу.
Менеджер з продажу (фахівець з продажу)
з 03.2018 по 02.2023
(5 років)
Київстар, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Фахівець сектору продажу послуг та утримання абонентів / фахівець сектору обслуговування клієнтів
Компанія КЗпП «Київстар», м. Дніпро
Період роботи: 2018 – 2023
Обов’язки:
- приймала вхідні дзвінки клієнтів, надавала консультації щодо підключення, тарифів, технічних питань та сервісів компанії.
- здійснювала активні вихідні дзвінки для продажу нових послуг (мобільний зв’язок, домашній інтернет, телебачення).
- презентація послуг кліентам, виявляла потреби клієнтів і підбирала оптимальні рішення під кожен запит.
- оформляла заявки на підключення та зміну тарифних планів у CRM-системі згідно з внутрішніми стандартами компанії.
- працювала з клієнтами, які перестали користуватись послугами, здійснювала повернення неактивних абонентів та підвищувала рівень їхньої лояльності.
- ефективно відпрацьовувала заперечення клієнтів (“дорого”, “я користуюсь іншим провайдером”, “не бачу сенсу змінювати умови”, технічні питання тощо).
- забезпечувала високий рівень сервісу при обслуговуванні абонентів, дотримувалась корпоративних стандартів спілкування.
- досягала і перевиконувала KPI за кількістю підключень і продажів (середній показник 118–130% від плану 100%).
- вела щоденну звітність у CRM-системі та Microsoft Excel (облік заявок, статус підключень, продажі)
- здійснювала консультаційну та технічну підтримку клієнтів на базовому рівні згідно встановлених стандартів компанії.
- підтримувала зв"язок з клієнтами, сприяла підвищенню їхньої задоволеності послугами компанії.
Ключові компетенції:
Комунікації з клієнтами • Активні продажі • Робота з запереченнями • Утримання клієнтів • CRM • KPI • Консультації та сервіс • Ведення звітності • B2C-продажі • Телефонні переговори
Досягнення:
-в лютому 2019 року я перший раз дізналася що увійшла до Топ-3 найкращих менеджерів з обслуговування та продажів в Україні за результатами річного - 2018 року рейтингу компанії «Київстар» і утримувала цей статус весь час роботи.
- отримала статус «Золотий майстер продажів» за перевиконання KPI та високі показники продажу послуг щороку.
- систематично перевиконувала план продажів на 120–130% (відносно 100%) щомісяця, демонструючи стабільно високі результати.
- отримувала додаткові премії, мотивації, навчальні поїздки та корпоративні нагороди за ефективність у продажах та сервісному обслуговуванні.
- брала участь у внутрішніх програмах підвищення кваліфікації та корпоративних тренінгах з продажів і клієнтського сервісу.
Освіта
Національний технічний університет "Дніпровська Політехніка"
Факультет: будівництва, спеціальність: гірництво, Дніпро
Вища, з 2015 по 2020 (5 років)
є диплом бакалавра і є також диплом магістра з відзнакою (фахівець в галузі гірництва)
Практикувалася на шахті м. Кривій ріг та м. Марганець
Додаткова освіта та сертифікати
Навчання smm-спеціаліст, Target-up, visual creative, Reels, сильний бренд=продажі, storiesmarker, копірайтер, контент-мейкер,
Сумарно 3 роки і це переросло в стратегічний маркетинг свого продукту
Знання і навички
- Доброзичливість
- Орієнтація на результат
- Ввічливість
- Відповідальність
- Комунікабельність
- Працьовитість
- Доброчесність
- Чесність
- Справедливість
- Знання технік продажу
- Розробка мотиваційних профілів
- Висока працездатність
- Робота з клієнтами
- Аналіз продажу
- Телефонний продаж
- Управлінські навички
- Презен
- Уміння аналізувати
- Ведення переговорів
- Розробка маркетингової стратегії
- Креативність
- Ініціативність
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
🔴Офіси, прохання не турбувати!
- стратегічне мислення: від ідеї до реалізації та аналітики, вміння приймати рішення на основі даних і прогнозувати ефективність дій.
- комплексне ведення маркетингу: контент, соцмережі, реклама, аналітика.
- бізнес-орієнтованість: ROI, ефективність кожного каналу залучення, результати для продажів.
- робота з даними та аналітикою: таргетинг, сегментація, поведінкові патерни клієнтів.
- формування/укріплення/посилення бренду, іміджу та контент-стратегії.
- досвід роботи з соціальними мережами, рекламними кампаніями, CRM
- високий рівень залученості та відповідальності, здатність працювати автономно над проектами.
- орієнтована на розвиток продукту, бренду та команди, можу мати вплив ( по бажаню керівництва) на ключові бізнес-процеси та показники ROI.
- трендорієнтованість: здатна вчасно відслідковути та інтегрувати сучасні соціальні тренди у стратегію бренду.
Схожі кандидати
-
Інтернет-маркетолог
Львів -
Маркетолог
Львів, Дистанційно -
Маркетолог
20000 грн, Харків -
Маркетолог
Одеса, Дистанційно -
Маркетолог
20000 грн, Одеса, Дистанційно -
Маркетолог
Київ, Дистанційно