Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Галина

Адміністратор

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Київ
вул. Новаторів 4, кв.135

Галина Береза
Досвід роботи
16.05.2022-27.12.2023 ТОВ «Матвієнко»
Менеджер з продажу (БАДи)
• Вхідні та холодні дзвінки, здійснення продажів, виявлення потреби, обробка заперечень та успішне здійснення продажу препаратів
• Ведення обліку замовлень, напрацювання постійних клієнтів, консультування

01.12.2012-29.04.2022 ТОВ «Дюна-Прометей»
Менеджер з адміністративної діяльності
• Ведення бази клієнтів, вхідні і вихідні дзвінки,обробка та збір замовлень
• Правильне та якісне інформування клієнтів по телефону, допомога клієнтові у вирішенні його питань
• Ведення робочої і звітної документації

01.09.2011-25.06.2012 ТОВ «Інтек - плюс»
Керівник кол-центру
• Організація кол-центру з «0» (оцінка рухомого та нерухомого майна, судоплавних засобів, літальних апаратів)
• Підбір і навчання операторів
• Контроль і забезпечення процесів якісного, грамотного, кваліфікованого обслуговування клієнтів
• Робота з запереченнями
• Визначення навантаження та складання розкладу роботи операторів, щоденне табелювання, звітність
07.07.2008- 12.08.2011. «ЛР Хелс енд б’юті системс»
Спеціаліст з розвитку ринку
• прийом та обробка замовлень, оформлення документів, пов’язанних з відвантаженнями продукції (парфюмерно-косметична, лікувальна косметика, біоактивні добавки, шкіргалантерея, аксесуари)
• ведення переговорів з клієнтами в інтересах фірми
• здійснення інформаційної підтримки клієнтів
• здійснення інформування клієнтів про зміни в асортименті, збільшення та зниження цін, акціях по стимулюванню попиту, часу приходу продукції на склад
• узгодження з клієнтом вимог по цінам, даті відвантаження та способу доставки товару
• вирішення конфліктних ситуацій
• ведення робочої та звітної документації
• підтримка в активному стані даних про клієнта в інформаційній системі
• підбір кандидатур на посаду менеджер-оператор, проведення навчання кандидатур, вивчення та навчання менеджерів роботі з новим товаром, призначенню, характеристикам, особливостям використання
07.2007-07.2008ТОВ «Експрес-доcтавка Меркурій»
Керівник- менеджер відділу з прийому та обробки замовлень
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, взаємодія з менеджерами інших відділів, консультування клієнтів за послугами, що надаються
• реєстрація замовлень у базі 1С, оформлення накладних, ведення клієнтської бази, внесення змін
• робота с клієнтськими скаргами та пропозиціями, здійснення роботи з ефективного та культурного обслуговування клієнтів, створення для них комфортних умов, робота з великим обсягом інформації
• контроль роботи менеджерів-операторів
• відбір персоналу, проведення первинних співбесід
• складання звітів (щомісяця)

03.1998-02.2007ПП «Кондратенко», готель «Турист»
Продавчиня - консультант роздрібної торгівлі
• забезпечення клієнтів необхідною інформацією
• здійснення торгової діяльності, збут продукції (елитна парфумерія, алкоголь, вироби з золота, срібла, з дорогоцінного каміння, сувеніри, фототовари, шкіргалантерея, жіноча та чоловіча білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, дитячі іграшки, посуд) виконання планів продажу
• здавання перезмінок

1985-1996Дитячий садок № 680, 259
Вихователь

Освіта
1992-1996 Київский державний педагогічний університет ім. Драгоманова
• Факультет: педагогіка и психологія
• Спеціальність: організатор-методист
Додаткові навички
Word, Excel, 1C-Кур’єрська, Дебет плюс 8.0, АС/400, Outlook

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: