• Файл

Ганна

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, Адміністратор салону краси, Адміністратор фітнес-клубу, Менеджер з продажу, Експерт з продажу нерухомості
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дніпро, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОСВІТА
Криворізький технічний університет 2000/2006р.
Факультет «Облік і аудит, спеціаліст»
Особисті дані
Москалюк Ганна Сергіївна
Регіон: Одеса, Кривий Ріг
Дата народження: 27 січня 1983 (41)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син 18 років.
Шкідливих звичок немає.

Досвід роботи

Помічник керівника 08/2024р.
Керуюча компанія
• Приймання, реєстрація та обробка кореспонденції, її направлення до відповідних підрозділів організації;
• Робота з документами (діловодство);
• Ведення електронної бази документів;
• Підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень, протоколів);
• Виконання особистих доручень;
• Планування робочого дня керівника;
• Організація прийому відвідувачів;
• Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
• Володіння ПК:Word, Excel, Outlook;
• Організація і проведення конференції по Zoom;
• Робота з оргтехнікою; міні АТС;
• Забезпечення офісу необхідними канцтоварами і тому подібне;
• Робота з кур’єрськими службами.

Діловод 10/2012 по теперішній час
ДП «Криворізький державний цирк»
• Функціональні обов’язки:
• робота з документами (діловодство);
• прийом і розподіл дзвінків;
• прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
• участь в організації різних масових заходів;
• підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
• виконання особистих доручень керівника.
• робота з оргтехнікою, міні АТС;
• робота з кур’єрською службою;
• прийом заявок по телефону;
• прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• складання договорів по шаблонах;
• замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
• облік роботи співробітників;
• замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
• контроль чистоти і порядку в офісі.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word );
• знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• знання основ діловодства та документообігу;
• досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Бухгалтер ПП«Надія» 02/2002-10/2005
Провідний бухгалтер КП «Доросла бібліотека» 04/2006-02/2012

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: