Резюме від 5 квітня 2024 Файл

Ганна

Помічник керівника

Вік:
41 рік
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Москалюк Ганна Сергіївна

Дата народження: 27.01.1983
Місто: Кривий Ріг
Моб. Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Ціль: посада діловод, особистий помічник керівника.
Освіта:
Вересень 2000р.- 2006р., Криворізький технічний університет, факультет «Облік і аудит», диплом спеціаліста.

Досвід роботи:
Бухгалтер
ПП«Надія»
Провідний бухгалтер КП «Доросла бібліотека»
ДП «Криворізький державний цирк»
Діловод, особистий помічник керівника
З жовтня -2012р. по теперішній час

Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.

виконання особистих доручень керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word );
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син 16 років.
Шкідливих звичок немає.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: