Ганна
Помічник керівника
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10150734
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 27.01.1983
Місто: Кривий Ріг
Моб. Телефон [
Ціль: посада діловод, особистий помічник керівника.
Освіта:
Вересень 2000р.- 2006р., Криворізький технічний університет, факультет «Облік і аудит», диплом спеціаліста.
Досвід роботи:
Бухгалтер
ПП«Надія»
Провідний бухгалтер КП «Доросла бібліотека»
ДП «Криворізький державний цирк»
Діловод, особистий помічник керівника
З жовтня -2012р. по теперішній час
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
виконання особистих доручень керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word );
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син 16 років.
Шкідливих звичок немає.
Інші резюме цього кандидата
Одеса
Вища освіта
- Діловод, ДП "Криворізький державний цирк", 11 років 7 місяців
Кривий Ріг
Вища освіта · Повна зайнятість
- Діловод, ДП" Криворізький державний цирк", 11 років 4 місяці
Схожі кандидати
Фахівець з роботи з документами, офіс-менеджер
Кривий Ріг
Помощник руководителя, менеджер
Кривий Ріг, Дистанційно
Офис-менеджер, кассир, продавец-консультант
12000 грн, Кривий Ріг
Асистент керівника
Кривий Ріг
Секретар
Кривий Ріг
Адміністратор, офіс-менеджер, бухгалтер, банківський працівник
Кривий Ріг