Резюме від 14 травня 2024 PRO

Ольга

Маркетолог (B2C, B2B, B2G, клієнти з Форбс)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Координатор по розселенню для NGO, IGO, посольств дипломатичних мiсiй

з 12.2013 по 10.2023 (9 років 10 місяців)
“Central Management Company” / управление недвижимостью, Киев (Недвижимость)

---
Щоб скачати повну версiю резюме онлайн НА УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ, перейдіть за коротким посиланням: https://shorturl.at/wyGI5
---
To download the full version of CV IN ENGLISH, follow the link: https://shorturl.at/dhmwU


Посада: Координатор по розселенню членів дипломатичних місій та державних службовців, посольств, неурядових організацій, міжнародних міжурядових організацій, представників комерційних міжнародних компаній.

Роботодавець: “Central Management Company” (25 працівників)
Рекомендація: Samuel Smith (Viber/Whatsapp [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»))

МОЇ ОБОВ'ЯЗКИ

Складання та підписання договорів оренди з іноземними організаціями (НУО, МДО, посольствами, комерційними міжнародними компаніями)
Перевірка протоколів безпеки
Звіти фінансового контролю
Оформлення презентацій об'єктів оренди та купівлі нерухомості
Нагляд за процесами реконструкції та ремонту об'єктів житлової та комерційної нерухомості
Взаємодія з представниками будинкоуправлінь та міських служб з питань відновлення та розвитку інфраструктури міста
Переговори з міжнародними інвесторами щодо ризиків придбання нерухомості, зростання та розвитку ринку нерухомості та державної інфраструктури
Співпраця з телеканалами (написання сценаріїв телевізійних сюжетів на соціально гострі теми з управління нерухомістю, збір інформації, перевірка фактів, організація груп професіоналів та локацій для зйомок; взаємодія з державними, адміністративними та комунальними органами). Дивіться приклади відеорепортажів з українського телеканалу «ІНТЕР» на YouTube.

Приклади телерепортажів:

Телесюжет №1: Від 02.04.2020 Назва
"Наші права: небезпечне сусідство":

https://www.youtube.com/watch?v=0O9DtUWJbt0

Про незаконну триповерхову прибудову (хостел), збудовану прямо біля кабінету директора компанії центрального комунального управління м.Києва, район Майдану Незалежності /Україна/. Після введення хостелу в експлуатацію цілий будинок втратив належний рівень опалення та швидкість постачання гарячої води

Телесюжет №2: Вiд 07.07.2020. Назва
"Наші права: незаконна забудова”:

https://www.youtube.com/watch?v=0f7e48eLc7w

Про будинок з «Макдональдсом» на центральній площі “Майдан Незалежності” /Київ, Україна/. Власник квартири на верхньому поверсі будівлі вирішив незаконно розширити площу та побудувати пентхаус під виглядом благодійності та ремонту даху. Після цього відбулося затоплення і будинок тріснув вздовж деяких стін.

Результат: отримання стабільного щомісячного доходу для компанії, збереження архітектурної спадщини країни.

2016 - Автор вірусного продукту для розширення ринку збуту товарів (США) роздріб

з 11.2013 по 01.2014 (2 місяці)
«Thrive Global Store», New York (Розничная торговля)

2016: Міжнародний рекламний проект, який висвітлювався
на каналі CNN Business та каналі Fortune Magazine.

Роботодавець: «Thrive Global Store», США
(великий інтернет-магазин роздрібної торгівлі).
Власником компанії є Аріанна Хаффінгтон:
греко-американська письменниця, співзасновниця інтернет-медіа «The Huffington Post», яке в 2011 році купила компанiя AOL за 315 мільйонів доларів США. Аріанна Хаффінгтон була включена до списку 100 найвпливовіших людей світу журналу Time та списку найвпливовіших жінок Forbes.

Завдання полягало в тому, щоб створити прототип вірусного продукту, що стимулює продажі, який би допоміг компанії «Thrive Global Store», що продає літературу про гарний сон, а також постільну білизну та аксесуари для сну, представляти свої товари на великих непрофільних для компанії ІТ-виставках США
для просування своїх товарів для сну численній платоспроможній та майже завжди не сплячій аудиторії ІТ-працівників.

Я була автором прототипу продукту «Ліжко для Смартфона», підставки для телефону, на яку люди повинні класти свої телефони до того як йти спати. Що допомогло б дітям і дорослим уникнути техно залежності вночі та припинити користуватися телефоном перед сном.

Найперший реліз прототипу продукту відбувся в популярній російській соціальній мережі «ВК» 22 червня 2016 року та у Facebook:

Дивіться інфо запуск прототипу продукту
у «ВК» за посиланням:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Перегляньте рекламу прототипу продукту
у FACEBOOK за посиланням нижче:
https://goo.gl/kighrH

Випуск прототипу продукту по року збігся з виходом гри «Pokemon Go» (2016).
«Ліжко для Cмартфона» дуже швидко було популяризовано в інтернет-просторі за допомогою успішного слогану «Хочеш, щоб твої покемони спали зручнiше?
Купи їм перше в світі Ліжко для Смартфона!», який отримав величезний резонанс серед молодіжної аудиторії по всьому світу.

Ідею продукту придбала американська компанія, що продає продукцію для
доброго сну. Пізніше «Ліжко для Cмартфона» було інтерпретовано у сімейний мульти зарядний пристрій для телефонів усіх членів родини.
Він отримав назву «Сімейне ліжко для смартфонів».
До кінця року реліз зарядного пристрою відбувся на CNN (США, 30 листопада 2016)
і Fortune Magazine Channel (США, 2 листопада 2016):

Дивіться телесюжет про продукт
на бізнес-каналі CNN за посиланням нижче:
youtu.be/HvYhe8OUPWE?t=168

Дивіться телесюжет про продукт на каналі
Fortune Magazine:
youtu.be/NG3CruoWCJQ?t=6

Фото власника компанії з товаром
дивіться за посиланням нижче:
goo.gl/c3Y7XG

Результат: продукт «Ліжко для Cмартфона» сприяв подальшому успішному просуванню та збільшенню продажів товарів для сну за рахунок доступу до раніше недосяжних для компанії рекламних майданчиків ІТ-виставок. Це допомогло отримати додадкових клієнтів, платоспроможних, але не дуже сплячих айтішників, які зараз масово скуповують подушки, постільну білизну та літературу про організацію правильного режиму сну від компанії, що продає товари для сну.

Інтернет-маркетолог, паралельно з основною роботою у меблевій компанії

з 08.2010 по 11.2013 (3 роки 3 місяці)
"ХРЕСНА" www.xresna.in.ua, Киев (Легкая промышленность)

Посада: Інтернет-маркетолог (підробіток паралельно з основною роботою тих років).
Роботодавець: "Хресна" (Київ, Україна).


Компанія-виробник текстильних хрестинних товарів для дітей; інтернет-магазин компанiї був створений у 2010 році.


Рекомендація: Irina Dyadik (власниця), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сайт компанії дивіться за посиланням:
www.xresna.in.ua


МОЇ ОБОВ’ЯЗКИ


• Рекламна підтримка: Інтернет та друкована реклама

• Ведення вхідного інтернет-трафіку клієнтів між обома сайтами текстильної виробничої компанії “Хресна” та компанії по виробленню продукції зі штучного полімерного рiдкого каменю CORIMAT

• Розробка спільної банерної реклами інтернет-магазину дитячих текстильних товарів та торгових майданчиків компанії-виробника полімерних виробів

• Аналіз поведінки покупців, які перейшли з інтер'єрних та будівельних груп товарів на дитячі текстильні групи товарів. І назад. Аналіз зростання продажів в обох напрямках


Результат: компанія «Діаніт», яка була виробником кухонь та внутрішніх поверхонь з рідкого полімерного каменю (про цю компанію читайте у наступному параграфі резюме), де я на той час працювала директором з маркетингу, отримала додаткову групу клієнтів від виробника дитячих текстильних товарiв для хрещення. Клієнтами по придбанню кухонних проектiв були молоді сім'ї з новонародженими дітьми. Бiльша кiлькiсть семей жила у малогабаритних квартирах в новобудовах.


У таких сімей не було жодної проблеми з передоплатою. Оскільки ця група клієнтів хотіла якнайшвидше вирішити свої питання з завершенням встановлення кухонь через тісноту малого житла та гучний плач новонароджених немовлят.


Наші інфо-партнери (виробники дитячого хрестинного одягу) також отримали додатковий інтернет-трафік клієнтів від нас, компанії-виробника меблів із рідких полімерів. Оскільки компанія-виробник меблiв на той момент брала участь у проектах масовоi інсталяції кухонь у багатоповерхових будинках середнього та економ-класу. Дана колаборація призвела до зростання продажів обох компаній.

Директор по маркетингу у виробничій меблевій компанії

з 01.2009 по 11.2013 (4 роки 10 місяців)
ТОВ "Діаніт", Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

Посада: Директор з маркетингу.
Роботодавець: ТОВ "Діаніт" (Київ, Україна). Компанію продали в 2013 році, перед початком війни на Донбасі (схід України). Компанія мала 30 працівників;
5 працівників у підпорядкуванні Директору з маркетингу: керівник відділу продажів, дизайнер кухонь, веб-дизайнер, графічний дизайнер, менеджер з продажу супутніх рекламних проектів інших бізнес-партнерів.

Рекомендації: Oleg Dyadik (SEO): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Andre Mescaline (веб-дизайнер): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сайт компании www.dianit.com.ua був закритий у 2013 році.

Приклад скріншоту сайту компанії
дивіться за посиланням нижче:
http://goo.gl/XwEw6h

Фото виробів з рідкого полімерного каменю Corimat
дивіться за посиланням:
https://shorturl.at/cy278


ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ


Виготовлення меблів та будівельних поверхонь з рідкого штучного полімерного каменю CORIMAT. Матеріал схожий на пломби для зубів, але для будівель і предметів інтер'єру. Маржа = 97,5%, націнка = 780%

Виготовлення проектів кухонь з фасадами з рідкого каменю
Архітектурні та дизайнерські проекти ремонту приміщень

Участь у державних інфраструктурних проектах (будівництво аеропортів, стадіонів, внутрішній ремонт багатоповерхових новобудов середнього та економ-класу)


МОЇ ОБОВ’ЯЗКИ як директора з маркетингу були:

Почати компанію «з нуля»
Розробити фірмовий стиль
Створити стратегію розвитку компанії
Розробити рекламну продукцію
Розробити / просувати веб-сайт компанії та додаткових рекламних інтернет-платформ, пов’язаних з компанією; здiйснювати інформаційний контроль діяльності соціальних мереж компанії
Робити підбір персоналу
Побудувати мережі роздрібних продажів продукції в Інтернеті

Генерувати активний вхідний трафік замовлень, які займали в середньому до 50% - 65% від загальної кількості заявок, що надходили до компанії на той момент

Виведення компанії в ТОП-5 країни за кількістю отриманих замовлень в Інтернеті саме в цьому сегменті виробництва в Україні

Співпрацювати з іноземними будівельними компаніями, архітектурними бюро, приватними замовниками (Росія, Грузія, Азербайджан, Італія)

Вести переговори з інвесторами


Результат: За 4 роки компанія виросла зі звичайної виробничої площі в 200 квадратних метрів до 750 квадратних метрів (8073 квадратних футів) виробничої площі та такого ж розміру складу. Компанія здійснила поставку внутрішніх поверхонь на ряд державних будівельних об’єктів, таких як Олімпійський стадіон (Київ, Україна), аеропорт «Жуляни» (Київ, Україна), готель «Вілла Софія» (Ялта, АР Крим, власниця – відома народна артистка СРСР, Софія Ротару) і багато інших, в тому числі на зовнішніх та внутрішньому ринках.

Дизайнер-ілюстратор книжкових проектів (стажування)

з 06.2001 по 08.2001 (2 місяці)
ARBOR BOOKS Inc., Нью-Йорк (Издательство, полиграфия)

Посада (стажування): Дизайнер-ілюстратор книжкових проектів

Роботодавець: ARBOR BOOKS Inc. (Нью-Йорк, США). Видавництво.

Вивчення процесу створення та обробки книги, гострайтингу (коли за вас пише книгу таємний автор), реклами та маркетингу готової книги.

Результат: Отримання нового досвіду на міжнародному ринку видавничої продукції та цифрових продажів. Книги, які я проілюструвала, успішно продаються на Amazon вже понад 15 років.

Приклад книги №1 дивіться за посиланням нижче:
http://www.amazon.com/What-Every-Woman-Wants-Know/dp/0971550204/ref=sr_1_1/104-304
0197-8847934?ie=UTF8&s=books&qid=1190286461&sr=8-1

Приклад книги №2 дивіться за посиланням:
http://www.amazon.com/Deity-Sun-Alecxander-Lee/dp/0967163676/ref=sr_1_1/104-3040197-884
7934?ie=UTF8&s=books&qid=1190286566&sr=1-1

Помічник керівника девелоперської компанії (стажування)

з 01.2000 по 01.2003 (3 роки)
“Sas La F” (Росія – Франція / Москва – Париж), Москва (Недвижимость)

Посада (стажування): Помічник керівника девелоперської компанії
Роботодавець: “Sas La F” (Росія – Франція / Москва – Париж)

Діяльність компанії: будівництво, купівля/продаж закордонної нерухомості
(до 20 постійних співробітників)

МОЇ ОБОВ'ЯЗКИ

Пошук об'єктів нерухомості для придбання
Контроль за процесом будівництва об'єктів малої та середньої нерухомості (квартир, офісів), співпраця з міжнародними спеціалістами
Переговори з клієнтами
Підбір персоналу
Співпраця із ЗМІ
Переговори з інвесторами

Помічник креативного директора (стажування)

з 11.1999 по 02.2000 (3 місяці)
“Plasmania” Ltd., Лондон (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Посада (стажування): Помічник креативного директора
Роботодавець: “Plasmania” Ltd. (Лондон, Англія)
Вид діяльності компанії: продаж плазмових панелей / опт (до 10 співробітників)


МОЇ ОБОВ'ЯЗКИ

• Співпраця із ЗМІ
• Поширення інформації: прес-релізи, статті
• Створення стратегії просування компанії
• Організація рекламних та PR заходів

Результат: отримання досвіду роботи в міжнародному середовищі з новими технологіями, якими на той момент були плазмові екрани.

Освіта

Інститут міжнародного права та Економіки А.С. Грибоєдова (Москва, Росія)

Журналістика, Москва
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс англійської мови / C1; St. Giles College (Лондон, Великобританія). Поглиблений рівень англійської мови.

3 мicяцi

Стажування у видавництві «The Floating Gallery» ARBOR BOOKS Inc. (Нью-Йорк, США).

2 місяці

Знання і навички

Проведение презентаций MS Excel Ведение CRM Организаторские способности Креативность Разработка маркетинговой стратегии Ведение социальных сетей Контент-менеджмент Творческий подход Публичные выступления Проведение рекламных кампаний Google Analytics SMM Написание пресс-релизов Бренд-менеджмент Facebook Ads Manager Умение анализировать

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вище середнього

Рекомендації

  • Samuel Smith

    Samuel Smith

    Власник, “Central Management Company”

    Контактні дані приховані
  • Oleg Dyadik

    Oleg Dyadik

    SEO, "ДIАНIT" ТОВ

    Контактні дані приховані
  • Andre Mescaline

    Andre Mescaline

    Веб-дизайнер, "ДIАНIТ" ТОВ

    Контактні дані приховані
  • Irina Dyadik

    Irina Dyadik

    Власниця, www.xresna.in.ua

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Хобі: подорожі.

---
(ENG) To download the full version of CV IN ENGLISH
follow the link: https://shorturl.at/dhmwU

(UKR) Щоб скачати повну версiю РЕЗЮМЕ НА УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ, перейдіть за коротким посиланням: https://shorturl.at/wyGI5

(RUS) Чтобы скачать полную версию резюме НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ, перейдите по короткой ссылке здесь: https://shorturl.at/ozJP7

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: