Інна

Фахівець з контролю якості обслуговування клієнтів, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2021 по 02.2024 (2 роки 3 місяці)
Maxus International Corporation, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Формування рахунків В2В клієнтам , контроль оплати у 1С, відвантаження замовлення

- Опрацювання замовлень клієнта, виставлення рахунків

- Контроль оплати рахунків

- Контроль дебіторської заборгованості

Спілкування з клієнтами з питань недостачі (пересортице, надлишок товару)

- Звірка баз даних

- Опрацювання повернення та обміну товару

- Опрацювання замовлення від дистриб'юторів, відвантаження замовлень

Фахівець з контролю якості обслуговування клієнтів

з 04.2018 по 11.2021 (3 роки 7 місяців)
INKSYSTEM, Харків (IT)

Фахівець з контролю якості обслуговування клієнтів INKSYSTEM продаж БФДП та витратних матеріалів.

- Проведення попереднього аналізу кожної претензії від клієнта , контроль.

-Надання інформації щодо претензій для попереднього розгляду менеджерами відповідальних департаментів.

Підготовка зведеного звіту за всіма претензіями, що надійшли за звітний період, і надання керівнику.

- Проведення зустрічей із зацікавленими підрозділами.

Проведення телефонних переговорів із клієнтами,
Закриття підсумків щодо претензій.
Розробка та внесення пропозицій щодо підвищення ефективної організації роботи відділу, виконання KPI та SMAR завдань поставлених керівником.
Вміння користуватись у 1С звіти. bitrix24Розгляд заявок на повернення клієнтів.Прийняття рішень щодо заявок на повернення відповідно до чинного законодавства.Проведення повернень із наступною виплатою коштів.Контроль первинної документації отриманої від клієнта для проведення взаємозаліків/повернень
Надання клієнтам письмової відповіді на досудові претензії згідно діючого законодавства (України , Казахстану , Білорусі , росії)

Менеджер з продажу

з 07.2016 по 02.2017 (7 місяців)
ВіЯР ТМ (Промышленность и Производство), Харків (Легка промисловість)

ВіЯР ТМ (Промисловість та Виробництво) робота в офісі з клієнтами, обслуговування клієнтів у телефонному режимі, оформлення замовлень.Формування замовлень з меблевої фурнітури.

Робота з клієнтами з оформлення замовлень на різання ДСП.Оформлення замовлень на розсувні системи.

Оформлення замовлень на фасади меблів.

Формування супровідних документів.

- Підтримка довгострокових контактів з наявними клієнтами; контроль виконання договірних зобов'язань.

- Контроль доставки товару на замовлення клієнта ведення звітів на щоденному рівні. контроль взаємозаліків із клієнтом. роботи із системами 1С 8.2

Менеджер з претензій

з 12.2009 по 02.2013 (3 роки 2 місяці)
САН ІнБев Україна Бізнес Сервіс Центр, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

САН ІнБев Україна Бізнес Сервіс Центр) Фахівець з претензій

- Надання інформації про претензії на запит керівника, внутрішніх та зовнішніх клієнтів.

- Проведення попереднього аналізу кожної претензії від клієнта та контроль компенсації. -Надання інформації щодо претензій для попереднього розгляду менеджерами зацікавлених служб.

- Проведення звірок із клієнтами за претензіями у встановлені терміни. - Здійснення підготовки необхідної аналітичної інформації.

- Підготовка зведеного звіту за всіма претензіями, що надійшли за звітний період, та подання до Центрального офісу у встановлені терміни.

- Ініціація та проведення претензійного комітету, інформування претензійного комітету про наявність претензій, які необхідно розглянути, подання копій необхідних документів та заповнення протоколу претензійного комітету.

Подання на претензійному комітеті аналітичного огляду щодо претензій за минулий період. - •

- Проведення звірок із клієнтами за претензіями в установлені терміни.• Здійснення підготовки необхідної аналітичної інформації.•

- Підготовка зведеного звіту за всіма претензіями, що надішли за звітний період, та подання до Центрального офісу в установлені терміни.•

- Ініціація та проведення претензійного комітету, інформування претензійного комітету про наявність претензій, які необхідно розглянути, подання копій необхідних документів та заповнення протоколу претензійного комітету. Подання на претензійному комітеті аналітичного огляду щодо претензій за минулий період.

- Проведення телефонних переговорів з клієнтами та філіями, робота з електронною поштою. Здійснення взаємодії коїться з іншими структурними підрозділами підприємства.

Робота із звітами відділу обслуговування клієнтів.

- Участь у нарадах, встановлених у БСЦ.

- Розробка та внесення пропозицій щодо підвищення ефективної організації роботи відділу. Вміння користуватися SAP та отримувати необхідні для ефективної роботи звіти.

Знання і навички

  • Сумлінність
  • Спеціаліст контролю якості обслуговування клієнтів INKSYSTEM про
  • Аналіз отриманої інформації від клієнта
  • Проведення службового р

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: