• Файл

Владислав

DevOps engineer

Розглядає посади:
DevOps engineer, Системний адміністратор
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Vladyslav Chuiko
Kharkiv, Kharkiv, Ukraine

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Summary
I excel in the development of innovative procedures, continuous enhancement of technical documentation, and the
creation of Bash scripts to streamline workflow efficiency. My technical prowess includes proficiency in Linux Shell
Scripting, Python, SQL, and a deep understanding of UNIX-based systems. I also possess strong communication
and decision-making skills, making me a valuable asset in any technical role.

Experience
Senior NOC Engineer
Internet Vikings
Dec 2020 - Present (3 years)
●Addressing customer requests through the ticket system, ensuring prompt and satisfactory resolutions
according to the SLA. Continuous monitoring of services to maintain optimal performance and reliability.
Working with data centers to maintain and optimize internal infrastructure.

●Successfully integrated network monitoring processes into Google Sheets, prioritizing security
measures to ensure data protection.

●Designed and implemented multiple Bash scripts, tailored to specific operational needs, significantly
improving team efficiency, automating tasks, and enhancing productivity.

●Developed new procedures, both technical and managerial, to boost workflow efficiency, quality,
and compliance. Simultaneously improved technical documentation for effective problem-solving and
knowledge transfer.

Subject Matter Expert
Namecheap, Inc
May 2018 - Dec 2020 (2 years 8 months)

●Customer Support Escalation: Acted as the first point of escalation for customer support
representatives, offering expert assistance to resolve complex technical issues and improve customer
satisfaction.

●Real-Time Shift Monitoring: Designed and deployed a real-time chat bot for monitoring shift
occupancy, optimizing staffing and resource allocation for operational efficiency.

●Supervisory Role: Led and supervised a team, actively mentoring and instructing new employees to
ensure their successful integration into the organization

Skills

Vladyslav Chuiko - page 1
Lunix • Shell Scripting • Python (Programming Language) • SQL • Communication • Decision-Making
• Teamwork • Customer Service • Hosting Services • Ubuntu

Vladyslav Chuiko - page 2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: