Резюме від 23 лютого 2024 Файл

Віктория

Заступник фінансового директора

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ABOUT ME

Допоможу отримувати точні та своєчасні дані про стан компанії,
налагодивши ефективну роботу відділу бухгалтерії, ґрунтуючись на
повазі, довірі і співпраці, з акцентом на прозорість процесів, показників,
та автоматизацією усіх рутинних операцій.

WORK EXPERIENCE
Вікторія
Додух CHIEF ACCOUNTANT /
FINANCIAL MANAGER OF THE GROUP COMPANY
2022 - ...

Deputy CFO CLOUDFRESH

Chief Accountant Автоматизувала:
електронний документообіг з контрагентами та державою Medoc / Вчасно
ведення та агрегацію даних і показників для формування P&L міжнародної
групи компаній
CONTACT процес інвойсингу в бік уніфікації рішення, введення точок контролю та
повноти даних, що прискорило процес на 4 дні і забезпечило коректне і
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
своєчасне виставлення рахунків
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
оптимізувала товарний облік, що прибрало дублювання інформації та
@vdodukh @viktoria.doduh помилки ручної праці
м. Київ, Україна контроль, нагадування та звітність дебіторської заборгованості
обмін рухів між банком і 1С УТП - економія чистого часу у 6 разів з 18 до 3 годин
виставлення рахунків для нерезидентів - економія в 1 робочий день
SKILLS нарахування ЗП

Accounting Впровадила обслуговування ФОП співробітників.

VAT Стандартизувала і формалізувала постановку точок контролю регулярних
Tax Reporting завдань відділу в Asana.

Finance rep. P&L & CF
CHIEF ACCOUNTANT OF THE GROUP COMPANY 2020 - 2022
Management
PARIMATCH (GROUND BUSINESSES)
Process Improvement
Розробила та впровадила стандарти обліку в підвідомчих бізнесах.
Analytical Skills
Emotional Intelligence Оптимізувала процес формування управлінської звітності, що дало змогу
Communication формувати її своєчасно, що до цього було ключовою проблемою.

Стандартизувала і формалізувала постановку точок контролю регулярних
TOOLS
завдань відділу в Asana.
1С УТП / Бухгалтерія
Автоматизувала:
Medoc/ Вчасно
процеси обміну даними між базами управлінського, бухгалтерського обліку та
Microsoft 365 зовнішніми системами (front office, клієнт-банки, Medoc), що вивільнило 70%
Google Workspace часу співробітників відділу.
Asana процес рознесення платежів за всіма ввіреними компаніями, що вивільнило
близько 40% часу співробітників.
Miro
оптимізувала процес нарахування та виплати ЗП.
Mindmapping

DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT 2020 - 2020
LANG
ТОВ ТРК "УКРАЇНА"
Ukrainian - рідна
Виконувала обов'язки головного бухгалтера.
English - B2
CHIEF ACCOUNTANT 2019 - 2020
ТОВ "СУШИЯ" 2018 - 2020
Впровадила електронний документообіг з обміну та реєстрації податкових
накладних та актів:
скорочення на 80 % ручної праці, та на 30% нагрузки на 3-х співробітників
підрозділу
уникнення 95 % помилок людського фактора зі збільшеними обсягами завдань
зниження навантаження на внутрішніх клієнтів з інших департаментів,
завдяки виключенню їх із процесу

Оптимізувала структуру відділу з об'єднанням 4-х штатних одиниць у дві.
оптимізація процесів касової дисципліни та звірки продажів
оптимізація процесів дозвільної документації (ліцензії, вивіски, літні
майданчики, екологія), реєстрації КА, страховки (взаємодія зі страховими
компаніям)

DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT 2018 - 2019
WORK EXPERIENCE ООО "СУШИЯ" 2018 - 2020
Вивільнила повністю ресурси однієї людини через 2 місяці, завдяки оптимізації
процесів, а також забезпечила взаємозамінність підлеглих.

Отримала через 6 місяців від CFO, оцінившей мої успіхи, пропозицію зайняти
позицію головного бухгалтера.

DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT 2016 - 2018
ТОВ «ВЕЛЮКС УКРАЇНА» 2012 - 2018
Автоматизувала виписки податкових накладних за першою подією, що
скоротило ручну роботу та звільнило від сплати штрафів через несвоєчасну
реєстрацію податкових накладних:
оптимізація ручної праці на 80 %
звільнення від сплати штрафів через їх несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН.

Оптимізувала процес роботи з дебіторською заборгованістю, що для компанії
дало змогу:
своєчасне повернення грошей в обіг
для клієнта забезпечення своєчасного постачання і відвантаження товару.

Національний транспортный університет

Магістр " Економіка підприємства" 2010 - 2011
EDUCATION
Бакалавр "Фінанси" 2006- 2010
Червоний диплом

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
CONTACT @vdodukh @viktoria.doduh
м. Київ, Україна

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: