Резюме від 26 лютого 2024 Файл

Анна

Фармацевт, діловод, секретар

Вік:
29 років
Місто:
Надвірна

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Саса Ганна Сергіївна



м. Надвірна Івано-Франківська обл Моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті дані: українка, 30.05.1994 р, заміжня, є донька – 4,5роки.
Освіта: – 2009-2013рр. Новокаховський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного університету за спеціальністю «Облік та аудит», курси з «Бухгалтерського обліку, та 1С – 7.7., 8.2(оглядово)», курси «Комп’ютерного набору».
• 2013-2014рр. навчалась у Одеському політехнічному університеті за спеціальністю « Облік та аудит».
• 2014-2015рр. продовжила навчання в Херсонському національному технічному університеті і отримала диплом бакалавра.
• 2016 рр. закінчила навчання за спеціальністю та отримала диплом про повну вищу освіту «Спеціаліст з обліку та аудиту»
• 2021-2023 рр. навчалась у Херсонському державному університеті( в період війни отримала освіту бакалавр на базі Прикарпатського університету м Івано-Франківськ) за спеціальністю «Фармація, промислова фармація»
• Досвід: 2013-2015рр. – в ТРЦ Фабрика, працювала продавцем консультантом, за сумісництвом – адміністратор.
з 2015-2017рр., у Херсонському гідрометеорологічному технікумі працювала на посаді: Інженер по обслуговуванню та забезпеченню електронної бази ЄДЕБО. Викладач дисципліни «Економічна теорія».
Маю додатковий досвід HR – менеджером – 6 міс.
Продавець – консультант сучасних технологій «Воля» – 2 міс.
з 2017 року – займала посаду секретаря учбової частини, за сумісництвом секретаря приймальної директора.
з лютого 2018 року по липень 2018 року– працювала в ТОВ «Агро-Транзит-Інвест, займала посаду діловод – менеджер по закупці, секретар.
з липня 2018 року по серпень 2018 року– займала посаду консультанта центру сучасних технологій .
з січня 2019 року по травень 2019 року- займала посаду інженера – енергетика ІІ категорії відділу енергозбереження та зв’язку.
з листопада 2021 по серпень 2022 року працювала в Каховському міжрайонному управлінні водного господарства на посаді керуючого інженера з використання водних ресурсів та техногенно - екологічної безпеки.
з серпня 2022 року по липень 2023 року працювала в страховій компанії «Уніка» на посаді голосового медичного координатора медичного напрямку та мала основне місце роботи.
за сумісництвом з травня 2023 по вересень 2023 року працювала в ПП Аптека «Сана» на посаді асистент фармацевта.
У 2023 році отримала водійське посвідчення категорії «В».
Додаткові відомості: Маю професіональний досвід з роботою комп’ютера (почтові програми, Інтернет - ресурси, оформлення документів, швидкість та зручність роботи с текстовими документами), пошук необхідної інформації, навчена навичками ведення ділових паперів, секретарською справою, договірними документами, переговорами та тендерними процесами. Володію українською, російською мовами. Також маю досвід спілкування та співпраці з американськими представниками компанії Campbell Scientific. У 2022 року мала можливість пройти курси з психологічної підготовки людей вразливих категорій у кризових ситуаціях. Також у 2022 році пройшла курси з англійської мови та маю сертифікат підтвердження знань з англійської мови.
Професіональні здібності: пунктуальна, ініціативна, цілеспрямована, старанна, чесна, уважна, активна, легко знаходжу мову з різними типами людей, прагну досягти поставленої мети, відповідальна до доручень на 100%, здатна самовихованню та самоосвіті.
Ціль: Прагну здобути рівень успішної людини у суспільстві.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: