Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Дарина

Руководитель

Вік:
29 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дедюра Дарина Русланівна

Керівник відділу обслуговування
(Теam Leader)

20 серпня 1994
Регіон: Дніпро, вул. Марії Лисиченко, 11 кв. 41
телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
електронна пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Дніпропетровський гірничий університет, кафедра Маркетингу, магістр зі
спеціальності «Маркетинг», 2018 рік
Досвід роботи :

Керуюча учбовим центром Beaty Proff https://shkolabeauty.com.ua
з 09.2022 по теперішній час
Навчальний центр «Beauty Prof» допомагає отримати та досягти знань для сотен
майстрів нігтьового сервісу, перукарі, візажисти, косметологи та масажисти.
Посадові обов'язки та результати роботи:
1. Постановка задач та узгодження з керівництвом компанії, бюджетування
витрат та доходів учбового центру. Відповідальність за виконання щомісячних
показників роботи учбового центру.
2. Робота з персоналом ( в підпорядкуванні 2 адміністратори, 5 тренерів-
мастерів) по якісті обслуговування, узгодження конфліктних ситуацій.
3. Проводила аналіз роботи конкурентів, готувала пропозиції по ціноутворенню
продуктів та курсів, узгодження з керівництвом рішень по розвитку школи.
4. Робота в 1С по складанню щомісячної фінансової звітності та узгодження
показників з керівництвом компанії
5. Працювала з дизайнером, прописувала ТЗ дизайнеру для створення макетів
акцій та заходів для учбового центру, проводили онлайн-опитування клієнтів.
6. Була ініціатором почати роботу с SMM менеджером (прописувала стратегію
просування у соцмережах, охопленння цільової аудіторіії та продаж курсів).
7. Вирішення організаційно-господарських питань забезпечення офісу
світлом(покупка генератора), водою, витратними матеріалами для проведення
мастер классів у школі.
Менеджер відділу по роботі з клієнтами
з 10.2021 по 02 2022
Торговий центр Дафі, Дніпро (Торгівельно-розважальний центр)

Торговий центр Дафі - центр покупок та відпочинку https://dnepr.dafi.ua/ru/about-us
Посадові обов'язки та результати роботи:
1. Розробляла графік заходів торгівельно-розважального центру, узгоджувала
тематику та бюджет заходу з керівництвом
3. Організовувала святкові заходи у торгівельному центрі до Дня матері, Масляна,
День Кіно, Новий Рік та Різдво, проводила тематичні клубні заходи за участю
експертів та спікерів ( запрошувала 34 ТV канал, event агентство)
4. Працювала з підрядними організаціям зі створення рекламних матеріалів для
акцій та свят у торговому центрі (працювала с типографіями по виробництву листівок,
плакатів, календарів)
5.Була відповідальна за проведення рекламних компаній у торгівельному центрі
(співпраця с магазинами орендарями по проведенню промоакцій – магазин Ашан,
мережа ресторанів Confetti, мережа Ив Роше та інші)
7. Контроль документів від підрядних організацій (акти виконаних робіт, акти звірки),
комунікація з відділом бухгалтерії

Менеджер по роботі з клієнтами / Team Leader
Май 2018 по серпень 2021 Мережа роздрібної торгівлі «АЛЛО» ( 4 роки ) www.allo.ua

1. Організація роботи сектору з обслуговування клієнтів гарячої лінії компанії
2. Консультування клієнтів з питань оформлення замовлень, сервісного
обслуговування, робота в єдиній CRM системі компанії
Контролювання закритих вчасно передзвонів (перевірка чатів)
Прослуховування дзвінків, оформлених замовлень, відмов
Підвищення швидкості оформлення картки клієнта, замовлення.
3. Координування 2 напряму «Підтримка торгових точок по всій Україні» та
«Проведення маркетингових заходів у торгових точках»
4. Вибірковий контроль роботи операторів (аналіз результатів оцінки за попередній
місяць, вироблення та реалізація плану заходів на поточний місяць)
5. Розробка та реалізація коригувальних заходів, спрямованих на якість роботи
операторів та зниження кількості відхилень від стандартів обслуговування
6. Проведення навчальних зустрічей із новими співробітниками, стажування нових
співробітників
7. Навички роботи з такими програмами як: Voiptame, EXCEL, Google Документи,
Google Таблицы, VoIPTime

Руководитель контакт-центра
2016 - січ 2018 (3 роки 3 міс)
ТОВ "Баланс-Клуб" Видавництво та Поліграфія www.balance.ua

1. Організація роботи вхідної лінії компанії (складання графіків роботи
співробітників, графіків роботи консультантів, внесення до системи CRM)
2.Супровід та обслуговування всіх клієнтів з питань сервісу та продажу продуктів, що
надаються компанією
3.Постановка щоденних завдань та контроль роботи офіс-менеджерів (у
підпорядкуванні 3 особи)
4. Робота з відділом маркетингу та продаж, з редакціями з питань проведення
маркетингових досліджень
5. Збір та розподіл питань по важності та тематиці, що надходять на КЛ (вхідна лінія,
електронна пошта)
6. Виставлення графіка консультаційної лініі в CRM системі (контроль та супровід
виходу консультанта на лінію)
7. Робота з рекламаціями та скаргами клієнтів по стандартам компанії
8. Робота співробітників з KPI, нарахування зарплати за звітами наприкінці кожного
місяца.
9. Постійне проведення мотивацій для співробітників, підвищення працездатностей і
збори клієнтської бази.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати