Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Андрiй

Chief Financial Officer

Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Curriculum Vitae

Вронський Андрій
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Київ, вул. Героїв Дніпра

«А учеᲅᲆ ᲅамᲆ исключиᲅельно морской.
Какой эᲅо ᲅакой «морской» учеᲅᲆ?
А по всёмᲆ сᲅаᲅьямᲆ-концы вᲆ воду. »

Бажана посада:
Фінансовий директор

Основні компетенції:
 Глибоке розуміння принципів управлінського обліку та звітності.
 Досвід впровадження та оптимізації систем управлінського обліку.
 Навички фінансового аналізу для оцінки ефективності та результативності.
 Вміння оцінювати ефективність бізнес-процесів та пропонувати покращення.
 Досвід розробки та реалізації стратегій зниження витрат і оптимізації витрат.
 Вміння керувати операційними ризиками та фінансовими потоками.
 Досвід розробки бюджетів на корпоративному та функціональному рівнях.
 Навички комунікації з керівництвом та функціональними менеджерами для
вибудовування бюджетних процесів.
 Глибоке розуміння фінансової оцінки інвестиційних проектів та методів.
 Досвід автоматизації процесів та встановлення технічних завдань для IT.
 Навички у побудові ефективної системи мотивації та управління.
 Навички керівництва та розвитку фінансової команди.
 Вміння оцінювати та розвивати професійні навички підлеглих.

Зайнятість:
Повна зайнятість / Гібрідна / Видалена / Проектна

Професійна діяльність:
Фінансовий директор

Фінансова компанія ТОВ «Джобер» (ТМ "Гроші всім", «Топ Кредит»)
Споживче кредитування / Будівництво / Переробка
04.2021-12.2023

 Розробив та впровадив систему управлінської звітності.
 Сформував інвестиційні розрахунки щодо масштабування. Залучено додаткове
фінансування.
 Оптимізував структуру кредитного портфеля. Забезпечив зростання повернення на
капітал.
 Розробив нові продукти для клієнтів споживчого кредитування.
 Розробив технічне завдання комплексної автоматизації будівництва для платформи
BAS.
 Здійснив аудит та сформував звітність щодо тендерних контрактів у системі «Prozoro».

Партнер. Керівник напрямку фінансова діяльність
1
Curriculum Vitae

Фінансова група Бізнес Інвестмент Альянс
Стратегічний консалтинг у сфері залучення інвестицій
11.2018-03.2021

Виконав проектні роботи за такими напрямами:
 Впровадження систем бюджетування (попередній аналіз / розробка концепції /
підготовка структури даних / навчання / впровадження / підтримка / оптимізація та
розвиток)
 Проведення аудиту та надання рекомендацій щодо методології впровадження
управлінського обліку.
 Інвестиційний аналіз проектів з урахуванням ризиків, наприклад, чутливості до
дисконтування, передбачуваної невизначеності очікуваних грошових потоків та інших
ризиків.
 Розробка рекомендацій щодо вибору та впровадження ERP систем.
Наприклад:
 Корпорація «Мотор» (Мотор-Банк / Гарант Інвест / Клініка Мотор Січ / до 10-ти
юридичних осіб).
Впровадив систему поточного бюджетування / Розробив систему мотивації
керівників банку / Формалізував внутрішньогрупові ризики та запропонував
рекомендації щодо їх усунення.
 Група компаній ТМ «МобіДік», рітейл, мережа понад 150 магазинів.
Автоматизував процеси обліку ТМЦ у магазинах. Поліпшено оборотність запасів /
Впровадив систему управлінського обліку / Провів порівняльний аналіз
програмних продуктів для автоматизації обліку в у рітейлі (MS Navision, Microsoft
Dynamics AX, 1C). Надав рекомендації щодо вибору та впровадження.

Фінансовий директор
BAZABET
Букмекерська діяльність
10.2016-08.2018

 Забезпечив акціонерів інвестиційними розрахунками з метою масштабування у off/on-
line сегментах.
 Розробив та впровадив систему бюджетування (формування / контроль / коригування).
 Сформував структуру казначейства. Забезпечив стабільне фінансування та контроль за
використанням ресурсів.
 Розробив та впровадив систему управлінської звітності.
 Забезпечив процес формування (створення / узгодження / затвердження / контроль)
паспортів об'єктів будівництва та ремонту off-лайн об'єктів.
 Оптимізував схеми роботи із нерезидентськими корпоративними структурами.
 Сформував та погодив технічні завдання для IT. Поліпшив якість та строки
формування звітності.
 Забезпечив юридичний супровід фінансової функції контрактів із постачальниками.
 Формалізував та впровадив процеси забезпечення та інкасації коштів.

Партнер. Керівник напряму фінансова діяльність
2
Curriculum Vitae

Фінансова група Бізнес Инвестмент Альянс
Стратегічний консалтинг у сфері залучення інвестицій
09.2012-09.2016

Виконав проектні роботи за такими напрямами:
 Впровадження систем бюджетування (попередній аналіз / розробка концепції /
підготовка структури даних / навчання / впровадження / підтримка / оптимізація та
розвиток)
 Проведення аудиту та надання рекомендацій щодо методології впровадження
управлінського обліку.
 Інвестиційний аналіз проектів з урахуванням ризиків, наприклад, чутливості до
дисконтування, передбачуваної невизначеності очікуваних грошових потоків та інших
ризиків.
 Розробка рекомендацій щодо вибору та впровадження ERP систем.

Керівник Фінансового Управління
Група компаній Інстар Лоджістикс
3PL оператор (ЗЕД / Логістика / Митне очищення / Концертна, проектна логістика)
02.2008-06.2012

 Організував діяльність Фінансового управління (бухгалтерія/фінансовий
відділ/казначейство) з «0».
 Здійснив аудит управлінського обліку та звітності. Виявив суттєві відхилення від
факту дебіторської, кредиторської заборгованості, капіталу акціонерів.
 Відновив управлінський облік за весь період діяльності.
 Провів внутрішній аудит бухгалтерського, податкового обліку та звітності.
 Забезпечив організацію формування, перевірки та контролю облікових даних.
 Розробив та впровадив систему бюджетування (формування / контроль / коригування).
 Розробив, формалізував та погодив KPI комерційного департаменту щодо поліпшення
показників оборотності дебіторської заборгованості.
 Регламентував / прийняв участь у розробці регламентуючих документів, пов'язаних із
системою менеджменту якості та підготовкою до сертифікації ISO 9001.
 Розробив технічні завдання автоматизації управлінського обліку для платформи 1С.
Скорочено термін формування.
 Забезпечив юридичний супровід фінансової функції контрактів із постачальниками /
клієнтами. Мінімізовано фінансові та юридичні ризики.

Директор департаменту фінансів і контролінгу
Холдинг «Автек», www.avtek.ua
Торгівля (спецтехніка, запчастини) / ЗЕД (експорт продуктів харчування) / Нерухомість
09.2006-12.2007
 Здійснив аудит управлінського обліку та звітності. Виявив методологічні помилки
облікової політики у відображенні виручки від реалізації з ПДВ / без ПДВ, що
спотворюють фінансові результати у P&L та податкові зобов'язання у BS.
 Розробив та впровадив систему бюджетування у бізнес-напрямку «Автек-Сервіс».

3
Curriculum Vitae

 Розробив, узгодив документи, що регламентують облікові політики.
 Провів ABC-аналіз запчастин. Оптимізував асортимент, постачання, продаж залишків.
 Розробив технічні завдання автоматизації управлінського обліку для системи класу
ERP.
 Здійснив інвестиційні розрахунки бізнес-планів для Камаз, Маз, Форд. Збільшено
квоти поставок.

Фінансовий директор
Корпорація "Інтеррибторг"
ЗЕД / Торгівля оптова / Торгівля роздрібна / Переробка
05.2002-09.2006

 Розробив, формалізував та впровадив систему управлінського обліку та звітності.
 Розробив, формалізував та впровадив систему бюджетування (формування / контроль /
корегування).
 Автоматизував управлінський, бухгалтерський, податковий облік та звітність на базі
1С.
 Залучив зовнішнє фінансування в Надра Банк, Укрексім, Укрсобанк
 Автоматизував управлінський, бухгалтерський, податковий облік та звітність на базі
1С.

Приватний підприємець
1С / Розробка / Впровадження / Навчання / Супровід
09.1997-05.2002

Розроблено та впроваджено наступні проекти для ведення бухгалтерського, податкового,
управлінського обліку на базі 1С:
 Інноваційний фонд України.
 СУАП «Украфлора».
 ТОВ «Інтеррибторг».
 ТОВ "Зелена Галерея".
Усього понад 20 підприємств у розробці та на супроводі.

Освіта:
Національний авіаційний університет, «Економіка і підприємництво», «Облік і аудит»,
Магістратура.

Курси, тренінги, сертифікати:
Міжнародна Фінансова Звітність, ACCA, DiPIFR.

Рекомендації: На вимогу.

4

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: