Резюме від 7 листопада 2023 Файл

Олександра

Касир-операціоніст

Вік:
38 років
Місто:
Підволочиськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ліхновська Олександра Петрівна

Дата народження: 23.02.1986 р.
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 2003-2008 Тернопільський національний економічний університет.
Факультет міжнародного бізнесу та менеджменту. Центр Міжнародних і Європейських студій.
Спеціальність: міжнародна економіка і торгівля
Кваліфікація: магістр з міжнародної економіки із знанням іноземних мов (англійська, німецька).
Додаткова освіта: Сертифікат ТНТУ ім. І. Пулюя (виданий 11.07.2013) з курсу: комп’ютерні технології в бухгалтерському обліку «1С-Бухгалтерія 8.2»

Досвід роботи:
березень 2019р.- травень 2022р.– SMM менеджер, куратор інтернет магазину «Для дому і краси».
жовтень 2015- січень 2019р.– Провідний фахівець комунікацій з основними клієнтами та перекладач ангійської мови в ПП «Скіф».
липень.2012р.- жовтень 2015р.– менеджер з продажів та перекладач ангійської мови в ПП «Скіф».
жовтень 2011- квітень 2012р. – фахівець з кредитування, OTP Bank Group «Банк ОТП».
лютий 2010- серпень 2011р. – офіс-менеджер, ПП «Автозапчастини».
липень 2008- січень 2010р. – продавець-флорист, магазин « Азалія».

Основні обов’язки:
• Прямі і непрямі продажі. Холодні і гарячі дзвінки.
• Управління клієнтами у CRM-системі.
• Супровід і усний переклад під час переговорів, телефонних розмов, на зустрічах.
• Письмовий переклад договорів та документації.
Маю позитивний досвід в інтернет-продажах:
• Реклама та просування у Instagram, Facebook, Sms/Viber/Telegramm.
• Просування відео/YouTube каналу з нуля ( створення, зйомка, монтаж, обробка, підписники, перегляди, коментарі).
• Написання продающих і експертних постів, вірусних постів.
• Пошук цільової аудиторії, створення контент-плану, візуалу магазину і бізнес сторінки.
• Брендування, хештеги, тригери.
• Тизерні мережі, реклама в ProSale (Prom.ua, OLX.ua).
• Робота з таргетованою рекламою і контентом.
• Створення та налаштування комплексної реклами на пошук Google adwords.
• Створення фото/відео –контенту: Працюю із Photoshop, Canva YouCut, Inshot, Pshotoshop Express, PicsArt, PhotoLayers для оформлення публікації.
• Веб-аналітика і внутрішня оптимізація сайту. Зовнішня оптимізація сайту.
• Публікації ручний метод та за допомогою smm.
• Робота з коментарями та відгуками
• Відповіді на запити користувачів у соціальних мережах.
• Підбір товарів на рекламу, аналіз, проведення акцій,
• Оформлення шапок сайту. Створення мультиссилок, одностранічників, landing-page.
Виконувала функції наставника, навчила більше 30 менеджерів. Консультування клієнтів та оформлення замовлень. Створення та ведення інтернет магазину. Співпраця з товарними компаніями L-Club, Prouve.

Фахівець з кредитування:
Основні обов’язки
• Пошук клієнтів, прямі і непрямі продажі.
• Споживче кредитування. Продаж роздрібних банківських продуктів.
• Кредитування фізичних осіб. Кредити готівкою. Депозити.
• Стабільно виконувала поставлені планові показники. Щорічний зростання обсягу продажів за рахунок розвитку клієнтської бази.
• Виконувала функції наставника, навчила 3 менеджерів.

Офіс-менеджер:
Основні обов’язки
• Робота з вхідною і вихідною документацією.
• Ведення фінансової звітності та їх особиста доставка в контролюючі організації.
• Відповідь на телефонні дзвінки, їх завершення та прийняття рішення про переадресацію. Прийом та відправка кореспонденції.
• Прийом відвідувачів, забезпечення їх комфортного перебування в офісі.
• Забезпечення робочого місця керівника і усіх продавців необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, каталогами, створення умов, що сприяють ефективній роботі.
• Знання мов: Англійська (вище середнього), німецька (базовий), російська (вільно), грамотна українська.
Додаткова інформація: Вільно володію ПК, як досвідчений користувач. Робота з офісними пакетами: MS Office, Word, Excel, Internet, Fine Reader, Adobe Reader, PDF ; робота з спеціалізованим програмним забезпеченням.
Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, уважна до подробиць та пунктуальна, швидко опановую нову інформацію в процесі роботи .
Захоплення та інтереси: читання, вишивка домашня йога та фітнес. Відсутні шкідливі звички.

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: