Резюме від 8 листопада 2023 Файл

Яна

Менеджер з персоналу

Вік:
41 рік
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Кругляк Яни Василівни

Дата народження: 27.09.1982 р.
Номер телефону (вайбер, вотцап, скайп): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан, діти: одружена, донька 2015 р.н.
Громадянство: Україна
Профіль у FB: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Наразі в приоритеті пошук роботи віддалено або на неповну зайнятість в офісі
(можливий змішаний формат роботи).
Розглядаю посади менеджера з персоналу, адміністратора, помічника керівника,
фахівця по роботі з клієнтами.

Досвід роботи:
2020-2022 рр. - RGM GROUP (ТОВ “Роад - Констракшн”), HR-менеджер (team
leader).

Детально по функціоналу.

Підбір персоналу різного ступеня складності:
● Отримання запиту на відкриття вакансії.
● Формування профілю посади.
● Розміщення вакансій на job-сайтах, а також використання інших каналів пошуку
(групи у ФБ, телеграмм - канали, ВУЗи, ЦЗ).
● Скринінг резюме, первинна співбесіда по телефону.
● Участь в інших HR-проектах компанії.
● Аналіз ринку праці.
● Адаптація персоналу.
● Проведення зі співробітниками, котрі звільняються, exit interview.
● Організація різноманітних корпоративних заходів.
● Доробка функціоналу “Найм співробітників” в 1С, практичне його використання
в роботі.
● Розробка та використання на практиці внутрішнього Регламенту з найму
співробітників.

Кадрове діловодство:
● Оформлення прийому, переводів та звільнення співробітників згідно з чинного
законодавства.
● Ведення особових справ, карток П-2, трудових книжок співробітників.
● Ведення табелю обліку робочого часу.
● Оформлення відпусток усіх видів.
● Оформлення згідно чинного Законодавства листків тимчасової
непрацездатності.
● Підготовка довідок про трудову діяльність співробітників.

2011-2020 рр. - EFSOL (ТОВ “Євроковоркінг”), HR-менеджер (team leader)

Детально по функционалу.

Рекрутмент та адаптація персоналу:
● Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу від отримання заявки
до виходу кандидата на роботу: скринінг, телефонне інтерв’ю, особиста
співбесіда. Виконання плану по закриттю різнопланових вакансій.
● Підбір і відбір персоналу різноманітних спеціальностей від кур'єрів до
програмістів різних направлень та рівня.
● Складання текстів опису вакансій, розміщення на "працівних" сайтах та в соц.
мережах.
● Підбір видалених фахівців по всій території України.
● Великий досвід проведення співбесід: телефонних, очних інтерв’ю, скайп
співбесід.
● Організація зустрічей керівників з с відібраними кандидатами (при необхідності
участь у повторній співбесіді).
● Розробка і переведення тестових завдань (професійних) та тестування
кандидатів (психологічного та інтелектуального, аналіз та опис результатів
тестів).
● Збір та перевірка рекомендацій по кандидатам.
● Контроль проходження стажувань кандидатів.
● Адаптація нових співробітників, контроль випробувального терміну.
● Оцінка персоналу в різні періоди їх роботи в Компанії.
● Моніторинг ринку та аналіз оплати праці.
● Работа з внутрішнім (зовнішнім) резервом, створіння кадрового резерву.
● Вирішення суперечливих кадрових питань (оптимізація персоналу, ротація
персоналу и т.д.).

Кадрове діловодство (на час відсутності співробітника цього напрямку):
● Оформлення прийому, переводів та звільнення співробітників згідно з чинного
законодавства.
● Ведення особових справ співробітників.
● Облік, ведення та зберігання трудових книжок.
● Оформлення відпусток, лікарняних листів, відрядженнь.
Ще:
● Організація та проведення корпоративних заходів, тренінгів.
● Взаємодія з ВУЗами для залучення студентів на роботу, проведення зустрічей та
презентацій. Участь в ярмарках вакансій ВУЗів.
● Закупівельна діяльність (мед препарати, канцелярія, меблі в офіси і т.д.)
● Розробка та проведення Welcome-тренінгу.
● Контроль бюджету та оплата всіх працівних сайтів для безперебійної роботи
рекрутерів в рамках компанії.
● Ведення щоденної та щомісячної звітності в рамках функціоналу.

2008-2010 рр. - ТОВ “Суми - Авто”
За час роботи пройшла шлях від фахівця з надання кредитів і страхування,
адміністратора з продажі автомобілей, инспектора з кадрів та за сумісництвом
секретарем генерального директора (в час відсутності основного працівника).
Більш детальну інформацію по функціоналу на даному підприємстві надам на
співбесіді.

2004-2008 рр. - ТОВ “Житловий Альянс”
Спочатку займала посаду кредитного фахівця з видачі займів для населення. Далі була
переведена на посаду регіонального директора, на якій керувала Сумську, Полтавську,
Харківську, Донецьку та Луганську області.
За час моєї роботи на посаді директора планові показники зросли та регіон вийшов на
друге місце по Україні з п’яти існуючих.

Особисті якості:
● Здатність доводити початі справи до кінця.
● Старанність.
● Пунктуальність.
● Послідовність в роботі.
● Розвинуті комунікативні навички.
● Вміння працювати з великими об’ємами інформації.
● Целеспрямованність.
● Чесність та порядність.

Освіта:
1999-2002 рр.: Сумський кооперативний технікум.
Молодший спеціаліст за спеціальністю: “Товарознавство непродовольчих товарів”.

Додаткова інформація:
● Просунутий користувач ПК (1С Corp, ЗуП, УПП, Bitrix 24, Googl документи).
● Наявність посвідчення водія та власного автомобіля (мобільна у пересуванні).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: