Резюме від 13 лютого 2024 PRO

Ольга

Адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора (керуюча)

з 10.2020 по 10.2022 (2 роки)
Стоматологічний центр, Київ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Планування, організація роботи клініки;
- управління персоналом (штат 30 осіб),
- розробка оптимальної цінової політики (аналізу цін конкурентів),
- впровадження нових послуг клініки (підбір обладнання, матеріалів);
- контроль роботи клініки, розробка та написання стандартів роботи, алгоритмів;
- пошук нового персоналу (лікарі, адміністратори, менеджери, маркетолог тощо)
- активну участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку; аналіз ринку стоматологічних послуг;
- пошук нових партнерів для співпраці, розробка партнерських програм;
- організація маркетингових заходів, складання пропозицій щодо акцій, написання статей на сайт, інстаграм;
-підбір сучасних матеріалів для роботи, інструментів та обладнання, моніторинг цін конкурентів.

Директор, керуюча

з 05.2019 по 09.2020 (1 рік 4 місяці)
Стоматологічна клініка, Київ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Планування, організація та розвиток клініки;
- управління фінансово-господарською діяльністю,
- управління персоналом (штат 20 осіб),
- розробка оптимальної цінової політики (аналізу цін конкурентів),
- контроль роботи клініки, розробка та написання стандартів роботи клініки та персоналу;
- пошук нового персоналу,
- активну участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку;
- аналіз ринку та пошук оптимальних кроків рекламної діяльності; написання текстів для сайту;
- пошук нових партнерів для співпраці, розробка партнерських програм;
- укладання договорів зі страховими компаніями,
-підбір сучасних матеріалів для роботи, інструментів та обладнання, моніторинг цін конкурентів,
- щоденний аналіз ефективності роботи клініки у розрізі кожного лікаря та кожного напряму діяльності,
- написання текстів про послуги на сайт клініки,
- замовлення матеріалів для роботи клініки.

Керівник структурного підрозділу з контролю якості, керівник колл центру

з 07.2017 по 09.2019 (2 роки 2 місяці)
Viva, мережа клінік, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Мережа
- керівництво відділом контролю якості;
- керівництво кол центром мережі;
- розробка та впровадження системи управління якістю, стандартів та нормативів, показників, що регламентують якість послуг для кожного з напрямків роботи та відділів мережі;
- управління процесом аналізу рекламацій, вивчення причин виникнення скарг та порушень протоколів лікування, погіршення якості робіт; розробка пропозицій щодо їх усунення, а також контролю за здійсненням необхідних заходів щодо підвищення відповідальності всіх ланок клініки за наданням послуг;
- організація проведення робіт з контролю якості виконання послуг відповідно до стандартів роботи; забезпечення їх відповідності стандартам та якості обслуговування;
- організація проведення вибіркових перевірок («таємний покупець»), аналіз перевірок на рівні керівників мережі;
-організація атестації співробітників

Керівник кол центру мережі клінік:
-підбір персоналу контакт центру з нуля
- управління персоналом: навчання, адаптація, постановка цілей, оцінка роботи, розвиток, мотивація персоналу,
- створення алгоритмів та стандартів роботи колл центру; впровадження в роботу,
- ведення статистики роботи кол центру та аналіз за ключовими показниками,
- обробка скарг від клієнтів, що надходять до кол-центру, вирішення спірних питань на рівні керівників мережі клінік,
-проведення тренінгів щодо поліпшення якості роботи операторів кол центру.

Начальник відділу по роботі з клієнтами

з 04.2016 по 07.2017 (1 рік 3 місяці)
Добробут, ММ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Управління колективом двох підрозділів клініки з 23 осіб,
- організація роботи рецепцій, контроль,
- складання графіків роботи координаторів, адміністраторів, менеджерів стаціонару та виїзних координаторів, табеля робочого часу підлеглих,
- пошук нових співробітників рецепції, проведення співбесід, адаптація персоналу,
- фінансова звітність на замовлення клієнтів (перевірка оформлення сервіс-аркушів, рахунків), складання звітів щодо фінансової заборгованості клієнтів,
- складання щомісячного звіту щодо послуг клініки (завантаженість клініки, завантаженість кабінетів клініки, завантаженість лікарів, звіт за послугами лікарів, рейтинг послуг тощо,
- підготовка пакету документів щодо клієнтів, застрахованих у страхових компаніях, оформлення та контроль ведення "Програмних договорів" з пацієнтами,
- робота з запереченнями клієнтів: розгляд претензій від пацієнтів, пошук кращих шляхів для усунення незадоволеності,
- організація виїзних послуг запрошених спеціалістів клінік (маршрут, контроль виконання).

Виконавчий директор, менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор

з 09.2008 по 04.2016 (7 років 7 місяців)
Мережа клінік Medissa, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Планування, організація та розвиток клініки;
- управління фінансово-господарською діяльністю,
- підбір та робота з персоналом (штат 35 осіб),
- розробка оптимальної цінової політики (аналізу цін конкурентів),
- контроль роботи всіх структурних підрозділів клініки,
-активна участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку підприємства;
-аналіз ринку та пошук оптимальних кроків рекламної діяльності;
- пошук нових партнерів для співпраці, спрямоване на збільшення потоку пацієнтів до клініки,
- організація безперебійної роботи клініки, підбір сучасних матеріалів, інструментів та обладнання,
- щоденний аналіз ефективності роботи клініки у розрізі кожного лікаря та кожного напряму діяльності.

Медичний центр Medissa (2012-2015 р.р.)
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами, старший адміністратор

Медичний центр Medissa (2008-2012)
Посада: Адміністратор

Менеджер-економіст

з 07.2005 по 09.2008 (3 роки 2 місяці)
Українська медична співдружність “Консиліум”, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Планування та аналіз фінансово-господарської діяльності організації,
- аналіз ринку медичних послуг,
- розробка та дизайн рекламної стратегії організації (рекламні буклети, запрошення), написання статей у ЗМІ, організація роботи сайту,
- пошук та підбір персоналу, проведення первинної співбесіди, адаптація персоналу; ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, оформлення трудових договорів та трудових книжок).
- реєстрація підприємства (СПД) у всіх фондах, податковій інспекції; ведення СПД на єдиному податку, формування та здавання звітності до пенсійного фонду, статистики;
- робота з банками: відкриття розрахункових рахунків (гривня, іноземна валюта), оформлення платіжних доручень для оплати послуг, робіт, витратних матеріалів та ін, контроль за рухом коштів.
- обробка первинної бухгалтерської документації (касова книга, прибуткові та видаткові касові ордери).
- організація медичних конференцій («під ключ»)
- вирішення організаційних питань (помічник керівника).

Освіта

Східноєвропейський Університет економіки и менеджмента

Менеджер організації, менеджер-економіст, Київ
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Перший Київський медичний коледж

Фельдшер-лаборант, Київ
Середня спеціальна, з 1992 по 1994 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Перші державні курси англійскої мови

2 роки

Certificat of Recognition “In recognition of Completion of English Language Dynamics Course in accordance with international s

2 місяця

“Сertificate of Completion all required coursework and training for “Marketing courses”, in “International Business School”

2 місяця

Знання і навички

-Планування Цілеспрямованість MS Excel Комунікабельність MS Office Привітність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Посвідчення водія категорія В.
Побажання по заробітній платні від 20000 грн
Перевага правий берег Києва

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: