Резюме від 10 грудня 2023 Файл

Людмила

Бухгалтер

Вік:
42 роки
Місто проживання:
Сєвєродонецьк
Готовий працювати:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Калюжна Людмила Яківна
Дата народження: 11 травня 1981 року
Контакти
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Шукаю роботу бухгалтера з основних засобів; бухгалтера по веденню первинної документації; бухгалтера з розрахунків з постачальниками.

Освіта:
• Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Спеціальність: Економіст
(Магістр економіки)
• Міжрегіональна академія управління персоналом
Спеціальність: Менеджер
(бакалавр, базова вища освіта).
• Регіональний навчальний центр «Харківський Торговий Дім»
Бухгалтерські курси Спеціальність: Бухгалтер
• ТОВ «Віднокрай»
Бухгалтерські курси Спеціальність: Бухгалтер-економіст

Професійний досвід:
ТОВ "Гведеон" Грудень, 2021р. – Березень, 2022 р.
Вид діяльності: мережа магазинів Сім'я - найбільших продуктових супермаркетів
Посада: Бухгалтер
Функціональні обов'язки:
- облік товарів та їх реалізація (рахунки-фактури, видаткові накладні, виписка довіреностей і т.д.);
- облік ПДВ (виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунок коригувань);
- постійне звіряння з покупцями та постачальниками;
- банківські операції (робота з клієнт - банком (платіжні доручення на оплату), та інше;
- виконувала роботу з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку основних засобів; - оприбуткування основних засобів, нарахування амортизації, списання та продаж;
- брала участь у проведенні інвентаризації основних засобів на підприємстві;
- здійснення прийому та контроль первинної документації на ділянці бухгалтерського обліку з обігу основних засобів;
- відображення на у рахунках бухгалтерського обліку операції, пов'язані з рухом основних засобів;
- забезпечення керівників, кредиторів, інвесторів, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією по відповідній ділянці обліку;
- підготовка даних по відповідній ділянці бухгалтерського обліку для складання звітності;
- збереженням бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву.
- формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації.

ТОВ "СЗХНО" 2018 - 2020 рр.
Вид діяльності: хімічний завод по виготовленню промислового високо технологічного обладнання.
Посада: Бухгалтер
Функціональні обов'язки:
- обробка первинної документації;
- оформлення пакету документів з реалізації продукції;
- виписка та облік податкового зобов'язання;
- звірка з контрагентами по заборгованості та документах;
- облік основних засобів, не матеріальних активів, МНМА: оприбуткування, введення в експлуатацію, переміщення, модернізація, списання;
- переміщення і списання будівельних, допоміжних та інших матеріалів, використаних і зношених при виконанні будівельних, монтажних, ремонтних робіт і модернізації раніше введених в експлуатацію основних засобів;
- обробка актів виконаних робіт по капітальному будівництву і капітальному ремонту, модернізації ОЗ і МНМА підрядниками та господарським способом;
- перевірка списання матеріалів, списання сировини, матеріалів і готової продукції, використаних і додатково використаних у період розробки НА;
- відображення у бухгалтерському та податковому обліку виведення ОЗ, МНМА, НА з експлуатації (ліквідація, продаж, списання і т.д.), списання транспортних засобів, вибуття об’єкту інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів;
- участь у інвентаризаційних комісіях;
- нарахування зносу ОЗ и НА по бухгалтерському та податковому обліку (відомість амортизації);
- звірки з контрагентами;
- щорічні статистичні звіти.

ПТЗТ «Скарбниця» Серпень, 2008 р. – липень, 2016 р.
Вид діяльності: розвиток мережі ломбардних відділень та послуг із видачі кредитів фізичним особам під заставу.
Посада: Бухгалтер
Функціональні обов'язки:
- планування та організація переміщення коштів на розрахункових рахунках;
- узгодження рахунків-фактур, що пред'являються до оплати та складання платежів;
- здійснення оплати платежів через систему «Клієнт-Банк»;
- щоденне рознесення банківських виписок у програмі «1С Підприємство 8.2»;
- взаємодія з банками;
- упорядкування банківських виписок.

ТОВ «Мандрівник ДМС» Липень, 2007 р. – серпень, 2008 р.
Посада: Бухгалтер
Вид діяльності: Туроператор. Організація відпочинку за кордоном та прийом іноземних туристів в Україні.
Функціональні обов'язки:
- робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль);
- контроль взаєморозрахунків з Клієнтами та Постачальниками;
- здійснення платежів через систему «Клієнт-Банк»;
- відображення банківських виписок у програмі «1С Бухгалтерія 8.2»;
- взаємодія з банками;
- упорядкування банківських виписок;
- нарахування та виплата заробітної плати.

ТОВ «РДС» Вересень, 2006 р. – червень, 2007 р.
Вид діяльності: просування товарів та послуг, пов'язаних з автохімією та автокосметикою.
Посада: Керівник відділу обслуговування клієнтів
Функціональні обов'язки:
- організація роботи співробітників відділу, контроль за дотриманням стандартів роботи компанії;
- комунікація з ключовими клієнтами: вибудовування довгострокових відносин, узгодження умов договорів;
- контроль дебіторської заборгованості;
- розробка та впровадження заходів для підвищення ефективності роботи відділу;
- підбір, навчання, мотивація співробітників відділу;
- складання штатного розкладу;
- організація ефективної взаємодії з іншими відділами.

ТОВ "РДС" Серпень, 2006 р. - вересень, 2006 р.
Вид діяльності: просування товарів та послуг, пов'язаних з автохімією та автокосметикою.
Посада: Офіс-менеджер
Функціональні обов'язки:
- прийом телефонних дзвінків;
- забезпечення документообігу компанії: вхідна та вихідна кореспонденція, реєстрація та облік документів;
- організація та забезпечення офісу канцтоварами;
- контроль за належним станом офісного обладнання;
- Координація роботи водія, кур'єра та прибиральниці.

ПМВФ «Націонал» Квітень, 2003 р. – лютий, 2004 р.
Вид діяльності: будівництво та архітектура.
Посада: Менеджер
Функціональні обов'язки:
- Проведення переговорів;
- підготовка та укладання договорів;
- контроль виконання умов угоди;
- консультування клієнта про послуги, що надаються;
- оформлення замовлень;
- професійна допомога та супроводи клієнта;
- ведення клієнтської бази;
- контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
- Координація дій щодо відвантаження товару клієнтам.

ПМВФ «Націонал» Січень, 2001р. - Квітень, 2003 р
Вид діяльності: будівництво та архітектура.
Посада: Секретар
Функціональні обов'язки:
- прийом вхідних/вихідних дзвінків;
- робота з електронною поштою;
- робота з оргтехнікою (факс, ксерокс);
- підтримка працездатності офісу;
- ведення діловодства.

Навички та компетентності:
- уміння проводити економічний аналіз господарської діяльності підприємства;
- цілеспрямованість, акуратність та орієнтація на результат;
- вміння працювати з великими обсягами інформації та обліковими реєстрами;
- організація обліку матеріальних фондів та складання фінансової звітності;
- впевнений користувач ПК та спеціальних програм (Word, Excel, Меdоc, 1С Підприємство 8, Outlook, "Клієнт - банк", тощо).

Особисті якості:
Аналітичне мислення, здатність швидко вчитися новому, чесність, відповідальність, прагнення професійного зростання. Своєю гідністю вважаю комунікабельність та легкий, неконфліктний характер.

Володіння мовами:
Російська - вільно
Українська - вільно
Англійська – середній рівень (зі словником)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: