Резюме від 29 березня 2024 Файл

Лариса

Керуючий магазином

Вік:
58 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Курченко Лариса Леонідівна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Директор магазину «Антошка» (RedHead Family Corporation)
12.2006 - 06.2023
- Забезпечення безперебійної роботи магазину
- Досягнення планових показників КРІ
- Підбір персоналу та кадрові переміщення в межах магазину
- Взаємодія з представниками дирекції ТРЦ та спілкування з контролюючими органами
- Взаємодія з представниками постачальників товару
- Аналіз та контроль показників по виконанню плану продажів та операційних показників
- Робота з персоналом (адаптація, навчання, мотивація)
- Контроль за дотриманням вимог мерчандайзингу та внесення пропозицій щодо поліпшення
- Підготовка та організація проведення інвентаризації
- Оперативне вживання заходів щодо скарг покупців
- Аналіз та надання зворотного зв’язку щодо товарного асортименту категорійним менеджерам, за необхідності - коригування асортименту (управління асортиментом товару)
- Контроль дотримання показника ФОП (фонд оплати праці)
- Вживання заходів щодо прискорення обороту товарів та мінімізації товарних втрат
- Успішний досвід проведення переговорів із зовнішніми клієнтами.
Досвід роботи:
Комерційний директор, менеджер з персоналу
ТВ ТОВ “Південний Буг”
04.2002 - 12.2003
ФОП в ТОВ “Південний Буг”
2003 - 2008
Директор кафе ТОВ Онікс
2004 - 2005
Директор кафе ПП Джерело
2005 - 2006
Освіта: Київський індустріально-педагогічний технікум 1986 - 1989
Додаткова освіта (тренінги та курси):
Курси психології
Курси косметології та здорового харчування
Менеджмент для директора магазину
Методи збільшення KPI для магазинів роздрібної торгівлі
Сервіс – бачення
Стандарти обслуговування клієнтів
Постійні тренінги від постачальників товару
Психологія в роботі з командою
Як підвищити сервіс обслуговування
Як правильно провести співбесіду з кандидатом
Пройшла навчання на тренера для торгового персоналу, проводжу навчання по сервісу та методам збільшення продаж для працівників магазинів
Організація та проведення модних показів одягу, благодійних заходів, квестів та інших заходів для збільшення трафіку і продаж.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: