Резюме від 16 лютого 2024 Файл

Ілона

Керівник відділу фрачайзингу

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СТАВРАТ ІЛОНА СЕРГІЇВНА

Про мене :
З початку своєї кар’єри і по сьогодні я працюю з людьми в контексті розвитку продажів та масштабування бізнесу. На останньому місці роботи мені вдалось використати цю компетенцію для успішного розвитку франчайзингової мережі. Маю високі комунікативні навички, лідерство, ефективно працюю в режимі багатозадачності, вмію знаходити підходи до різних людей і ситуацій, не втрачаю рівновагу в пошуку оптимальних рішень, вмію бути переконливої та гнучкою, швидко навчаюсь та впроваджую зміни.

Вік : 33 роки
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м.Київ

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

06.2023 – по теперішній час
Керівник сектору
розвитку партнерських відносин.
Департаменту розвитку та ефективності мережі
ТОВ «МЛ «Діла»

• Розвиток Франчайзингового портфелю точок продажу компанії
• Розвиток, адаптація нових та діючих франчайзі
• Контроль якості та ефективності роботи Франчайзингових відділень
• Участь в адаптації продукту до кризових умов роботи
• Запровадження та контроль змін в роботі Франчайзингової мережі згідно стандартів роботи мережі МЛ Діла
• Участь в розробці та реалізація стратегії розвитку мережі компанії

10.2021 – 05.2023
Керівник сектору Франчайзингу
Відділу Розвитку Мережі

ТОВ «МЛ «Діла»

• Формування сектору Франчайзингу, підбір та побудова команди
• Структурування та автоматизація процесів сектору. Розробка посадових інструкцій, функціоналу, наставництво, адаптація працівників.
• Створення та запровадження РІ та алгоритмів внутрішньої роботи сектору та роботи Сектору Франчайзингу з суміжними підрозділами.
• Контроль та управління працівниками сектору які у прямому підпорядкуванні та працівників відділу.
• Аналіз та контроль ефективності всієї партнерської мережі МЛ Діла
• Ініціація та запровадження заходів, що до усунення низько ефективних Франчайзингових відділень
• Формування стратегії розвитку партнерської мережі
• Формування стратегії просування Франшизи МЛ «Діла»
• Залучення, валідація та узгодження кандидатур Франчайзі згідно профілю Франчайзі МЛ Діла
• Управління проектами відкриття нових ФТ
• Контроль виконання та дотримання стандартів роботи франчайзингових відділень
• Створення, розробка та запровадження заходів, що до підвищення лояльності Франчайзі до бренду Діла.

02.2020 – 09.2020
Керівник Сектору супроводу партнерів.
Відділу розвитку мережі
ТОВ «МЛ «Діла»
• Створення книги стандартів ведення бізнесу під ТМ «Діла»
• Створення сектору Супроводу партнерів
• Проведення перемовин з партнерам що до форматизація та стандартизація діючих партнерських відділень, відповідно до форматів мережі точок продажу компанії
• Розробка та впровадження алгоритмів взаємодії та розвитку партнерських відділень
• Контроль виконання договірних умов з Франчайзі
• Робота з проблемною дебіторською заборгованістю
• Адаптація договірних умов з партнерами, відповідно до вимог компанії
• Впровадження змін та інновацій в діяльності партнерської мережі
09.2019 – 01.2020
Менеджер з супроводу партнерів.
ТОВ «МЛ «Діла»
• Супровід роботи партнерських відділень
• Обробка вхідних запитів від партнерів
• Консультація партнерів, що до поточної діяльності
• Перепідписання договорів співпраці та підписання додаткових угод
• Контроль та робота з усуненням дебіторської заборгованістю
• Вирішення конфліктних ситуацій з партнерами
• Інформаційна підтримка партнерів, впровадження змін в поточній роботі відділень партнерів

07.2017 – 09.2019

Провідний аналітик
Відділу аналітики та кредитування
ТОВ АІА Фінанс груп

• Верифікація клієнтських даних, оцінка платоспроможності клієнта, перевірка необхідної документації для надання кредиту, прийняття рішення, що до надання кредиту.
• Оцінка кредитних ризиків.
• Участь в розробці та реалізація в стандартів та нормативів для надання клієнтам послуг кредитування.
• Аналітика ефективності роботи кредитних продуктів.

02.2016 – 05.2017

Менеджер по обслуговуванню корпоративних клієнтів
ТОВ ТД «Міст Експрес»

• Операційний супровід клієнтів та ведення клієнтів;
• Прийом, обробка та формування заявок від клієнтів; організація роботи з клієнтами; консультування клієнтів по продуктам компанії;
• Контроль виконання договірних умов;
• Збільшення об`ємів продажів;
• Звірки з агентами, робота з первинною документацією, виставлення рахунків, планування оплат, робота з дебіторською заборгованістю;
• Виконання планових показників.

01.2015 – 09.2015
Головний економіст
ПАТ «КБ «Фінансова інфціатива»

• Виконання обов´язків керівника відділення під час його відсутності;
• Організація роботи відділення,
• Операційної роботи та внутрішнього контролю операцій на відділенні,
• Продаж продуктів банку, залучення та обслуговування клієнтів;
• Організація роботи по виконанню бізнес-плану і інших планових показників;
• Підписання договорів, забезпечення збереження матеріальних та грошових цінностей відділення;
• Розподіл функціональних обов'язків між працівниками відділення.

01.2013 – 01.2015
Провідний експерт з продажу
ПАТ «ВіЕйБі Банк» (VAB)

• Прийом, перевірка і оформлення документів на відкриття/закриття рахунків клієнтів згідно чинного законодавства і внутрішніх нормативних документів банку;
• Формування і супровід юридичних справ клієнтів; надання інформації по запитах клієнта; обслуговування рахунків юридичних та фізичних осіб;
• Оформлення поточних, депозитних рахунків, формування і оформлення документів дня відділення;
• Виконання валютних операцій при зарахуванні на поточні рахунки клієнтів;
• Виконання перехресних продажів банківських продуктів та залучення нових клієнтів; надання інформації про продукти та послуги банку в сфері пасивних продуктів (поточні, карткові, вкладні рахунки) існуючим та потенційним клієнтам з метою розширення клієнтської бази і виконання планів продажу;
• Оволоділа навичками ефективного спілкування, результативного ведення переговорів та укладання угод з клієнтами.
• Здійснювала фінансовий моніторинг операцій.

11.2011 – 12.2012
Фахівець з кредитування сектору продажу споживчих кредитів
ОТР Bank (ТМ ОТПКредит

• Активний пошук та залучення клієнтів,
• Консультування по продуктам банку, оформлення клієнтських заявок,
• Укладання договорів, залучення до співпраці торгових організацій,
• Ведення поточної звітності,
• Підготовка аналітичних матеріалів про поточний стан руху продажів роздрібних продуктів.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Управління персоналом.
Аналітика, планування і організація роботи підрозділу.
Впевнений користувач пакету офісних програм, в тому числі 1С, Excel на високому рівні.
Вмію робити презентації в Power point для різних цілей
Знання мов: українська- рідна, англійська – середній.

ОСВІТА – ВИЩА:
2011-2012 – Бердянський університет менедженту та бізнесу. Спеціальність: Бухгалтерський облік та аудит.
Кваліфікація: магістр.
2007-2011 – Спеціальність: Фінанси та кредит.
Кваліфікація: бакалавр.
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Маю водійське посвідчення та автомобіль з можливістю використовувати в робочих цілях. Цікавлюсь психологією та духовним розвитком. Займаюсь йогою. Вивчаю англійську мову, поточний рівень B1.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: