Ілона
Керівник відділу фрачайзингу
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10206510
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Про мене :
З початку своєї кар’єри і по сьогодні я працюю з людьми в контексті розвитку продажів та масштабування бізнесу. На останньому місці роботи мені вдалось використати цю компетенцію для успішного розвитку франчайзингової мережі. Маю високі комунікативні навички, лідерство, ефективно працюю в режимі багатозадачності, вмію знаходити підходи до різних людей і ситуацій, не втрачаю рівновагу в пошуку оптимальних рішень, вмію бути переконливої та гнучкою, швидко навчаюсь та впроваджую зміни.
Вік : 33 роки
тел.: [
e-mail: [
м.Київ
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
06.2023 – по теперішній час
Керівник сектору
розвитку партнерських відносин.
Департаменту розвитку та ефективності мережі
ТОВ «МЛ «Діла»
• Розвиток Франчайзингового портфелю точок продажу компанії
• Розвиток, адаптація нових та діючих франчайзі
• Контроль якості та ефективності роботи Франчайзингових відділень
• Участь в адаптації продукту до кризових умов роботи
• Запровадження та контроль змін в роботі Франчайзингової мережі згідно стандартів роботи мережі МЛ Діла
• Участь в розробці та реалізація стратегії розвитку мережі компанії
10.2021 – 05.2023
Керівник сектору Франчайзингу
Відділу Розвитку Мережі
ТОВ «МЛ «Діла»
• Формування сектору Франчайзингу, підбір та побудова команди
• Структурування та автоматизація процесів сектору. Розробка посадових інструкцій, функціоналу, наставництво, адаптація працівників.
• Створення та запровадження РІ та алгоритмів внутрішньої роботи сектору та роботи Сектору Франчайзингу з суміжними підрозділами.
• Контроль та управління працівниками сектору які у прямому підпорядкуванні та працівників відділу.
• Аналіз та контроль ефективності всієї партнерської мережі МЛ Діла
• Ініціація та запровадження заходів, що до усунення низько ефективних Франчайзингових відділень
• Формування стратегії розвитку партнерської мережі
• Формування стратегії просування Франшизи МЛ «Діла»
• Залучення, валідація та узгодження кандидатур Франчайзі згідно профілю Франчайзі МЛ Діла
• Управління проектами відкриття нових ФТ
• Контроль виконання та дотримання стандартів роботи франчайзингових відділень
• Створення, розробка та запровадження заходів, що до підвищення лояльності Франчайзі до бренду Діла.
02.2020 – 09.2020
Керівник Сектору супроводу партнерів.
Відділу розвитку мережі
ТОВ «МЛ «Діла»
• Створення книги стандартів ведення бізнесу під ТМ «Діла»
• Створення сектору Супроводу партнерів
• Проведення перемовин з партнерам що до форматизація та стандартизація діючих партнерських відділень, відповідно до форматів мережі точок продажу компанії
• Розробка та впровадження алгоритмів взаємодії та розвитку партнерських відділень
• Контроль виконання договірних умов з Франчайзі
• Робота з проблемною дебіторською заборгованістю
• Адаптація договірних умов з партнерами, відповідно до вимог компанії
• Впровадження змін та інновацій в діяльності партнерської мережі
09.2019 – 01.2020
Менеджер з супроводу партнерів.
ТОВ «МЛ «Діла»
• Супровід роботи партнерських відділень
• Обробка вхідних запитів від партнерів
• Консультація партнерів, що до поточної діяльності
• Перепідписання договорів співпраці та підписання додаткових угод
• Контроль та робота з усуненням дебіторської заборгованістю
• Вирішення конфліктних ситуацій з партнерами
• Інформаційна підтримка партнерів, впровадження змін в поточній роботі відділень партнерів
07.2017 – 09.2019
Провідний аналітик
Відділу аналітики та кредитування
ТОВ АІА Фінанс груп
• Верифікація клієнтських даних, оцінка платоспроможності клієнта, перевірка необхідної документації для надання кредиту, прийняття рішення, що до надання кредиту.
• Оцінка кредитних ризиків.
• Участь в розробці та реалізація в стандартів та нормативів для надання клієнтам послуг кредитування.
• Аналітика ефективності роботи кредитних продуктів.
02.2016 – 05.2017
Менеджер по обслуговуванню корпоративних клієнтів
ТОВ ТД «Міст Експрес»
• Операційний супровід клієнтів та ведення клієнтів;
• Прийом, обробка та формування заявок від клієнтів; організація роботи з клієнтами; консультування клієнтів по продуктам компанії;
• Контроль виконання договірних умов;
• Збільшення об`ємів продажів;
• Звірки з агентами, робота з первинною документацією, виставлення рахунків, планування оплат, робота з дебіторською заборгованістю;
• Виконання планових показників.
01.2015 – 09.2015
Головний економіст
ПАТ «КБ «Фінансова інфціатива»
• Виконання обов´язків керівника відділення під час його відсутності;
• Організація роботи відділення,
• Операційної роботи та внутрішнього контролю операцій на відділенні,
• Продаж продуктів банку, залучення та обслуговування клієнтів;
• Організація роботи по виконанню бізнес-плану і інших планових показників;
• Підписання договорів, забезпечення збереження матеріальних та грошових цінностей відділення;
• Розподіл функціональних обов'язків між працівниками відділення.
01.2013 – 01.2015
Провідний експерт з продажу
ПАТ «ВіЕйБі Банк» (VAB)
• Прийом, перевірка і оформлення документів на відкриття/закриття рахунків клієнтів згідно чинного законодавства і внутрішніх нормативних документів банку;
• Формування і супровід юридичних справ клієнтів; надання інформації по запитах клієнта; обслуговування рахунків юридичних та фізичних осіб;
• Оформлення поточних, депозитних рахунків, формування і оформлення документів дня відділення;
• Виконання валютних операцій при зарахуванні на поточні рахунки клієнтів;
• Виконання перехресних продажів банківських продуктів та залучення нових клієнтів; надання інформації про продукти та послуги банку в сфері пасивних продуктів (поточні, карткові, вкладні рахунки) існуючим та потенційним клієнтам з метою розширення клієнтської бази і виконання планів продажу;
• Оволоділа навичками ефективного спілкування, результативного ведення переговорів та укладання угод з клієнтами.
• Здійснювала фінансовий моніторинг операцій.
11.2011 – 12.2012
Фахівець з кредитування сектору продажу споживчих кредитів
ОТР Bank (ТМ ОТПКредит
• Активний пошук та залучення клієнтів,
• Консультування по продуктам банку, оформлення клієнтських заявок,
• Укладання договорів, залучення до співпраці торгових організацій,
• Ведення поточної звітності,
• Підготовка аналітичних матеріалів про поточний стан руху продажів роздрібних продуктів.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Управління персоналом.
Аналітика, планування і організація роботи підрозділу.
Впевнений користувач пакету офісних програм, в тому числі 1С, Excel на високому рівні.
Вмію робити презентації в Power point для різних цілей
Знання мов: українська- рідна, англійська – середній.
ОСВІТА – ВИЩА:
2011-2012 – Бердянський університет менедженту та бізнесу. Спеціальність: Бухгалтерський облік та аудит.
Кваліфікація: магістр.
2007-2011 – Спеціальність: Фінанси та кредит.
Кваліфікація: бакалавр.
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Маю водійське посвідчення та автомобіль з можливістю використовувати в робочих цілях. Цікавлюсь психологією та духовним розвитком. Займаюсь йогою. Вивчаю англійську мову, поточний рівень B1.
Схожі кандидати
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Київ, Львів, Дистанційно
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Київ
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
60000 грн, Київ
Юрисконсульт, керівник відділу, заступник керівника з управління
Київ, Дистанційно
Начальник відділу, заступник директора, директор
Київ, Дніпро
,
ще 4 міста
Директор, начальник виробництва, керівник підрозділу
50000 грн, Київ, Львів
,
ще 2 міста