Резюме від 28 січня 2024 Файл

Леонід

Юрист, логіст, менеджер ЗЕД

Вік:
36 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Редько Леонід Сергійович
28.08.1987 р.н., українець, проживає у м. Черкаси.

Освіта:
2004-2010 рр. – вища освіта, навчання в Одеській національній юридичній академії, спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста з відзнакою.

Військова служба:
2010-2011рр. – строкова служба в ЗСУ, звання «старший солдат».

Трудова діяльність:
2011р. – по теперішній час – робота в групі компаній рибної галузі, що займаються регіональним виловом та імпортом морської риби (материнська компанія - ТОВ «Комбінат-Черкаси», м. Черкаси) на посадах юриста/начальника юр.відділу, але в різний час фактично суміщав одночасно посади і виконував додатково обов’язки менеджера ЗЕД, логіста та ветлікаря підприємства.
В функціональні обов’язки входило:
1) договірна робота (купівля-продаж; поставка; оренда; надання послуг: логістика, виробництво товару; договори ЗЕД); створення та ведення бази договорів;
2) корпоративне право (купівля-продаж прав і частин статутного фонду; перереєстрація прав; написання статутів, протоколів засновників; проведення зборів засновників; створення нових юридичних і фізичних осіб; внесення змін до ЄДР);
3) претензійно-позовна робота (написання позовів і претензій; подача позовів і претензій; представлення інтересів компанії);
4) «законотворча» діяльність (складання наказів, інструкцій, положень, розпоряджень, правил, положень);
5) трудове право (супровід поточної роботи відділу по управлінню персоналом; візування кадрової документації; консультації; роз'яснення чинного законодавства);
6) представлення інтересів в органах державної, комунальної та приватної власності; співпраця з банками, нотаріусами, ЦНАП і т.д.;
7) виконання завдань першого керівництва/ правові консультації ;
8) здійснення внутрішнього контролю за процесами та виконанням/дотриманням доручень;
9) супровід перевірок;
10) участь у тендерних закупівлях, підготовка відповідних документів та юр.супровід даних процесів;
11) ділове листування;
12) ветеринарний напрямок: здача на аналізи продукції, відповідне листування з ДПСС, організація виписування ветсвідоцтв, допомога у веденні системи ХАССП; питання, що стосуються експлуатаційного дозвіл і т.д.)

Основні напрямки експортно-імпортної діяльності

• Імпорт:
1. Укладання контракту ЗЕД.
2. Погодження з постачальником переліку документів на поставку:
◦ Інвойс, Пакувальний лист, Декларація виробника/якісне посвідчення, Сертифікат походження або EUR1, CMR, Міжнародний ветеринарний сертифікат, прайс, комерційна пропозиція (за необхідності), ЕХ, етикетка
3. Завантаження контракту ЗЕД та інвойса в клієнт-банк для здійснення оплати.
4. Погодження договору на перевезення (якщо вперше співпрацюємо з перевізником) і заявки на перевезення, погодження довідки транспортних витрат (розбивка до/після кордону для прорахунку ПДВ), витребовування до моменту митного оформлення рахунку-фактури на перевезення (необхідно для розмитнення).
5. Подача інформації керівництву (бухгалтерії) з сумою митних платежів, які треба сплатити для перетину кордону автомобілем з товаром.
6. Надання документів на партію товару брокеру, уточнення нюансів по ним з брокером, за необхідності – корегування, після чого брокер готує Попередню митну декларацію (ПД).
7. Підготовка Загальної декларації прибуття (ЗДП).
8. Підготовка Загальної декларації на ввезення (ЗВД).
9. Контроль в день розмитнення оплати рахунків по терміналу (митна зона), де буде розмитнюватись автомобіль, оплата ветеринарних послуг.
10. За необхідністю (наприклад, в Черкасах): присутність на митному огляді та інших митних процедурах; під час відбору зразків в лабораторію ветеринарами чи митниками; доставка цих зразків в лабораторію.
11. Координація дій перевізника/водія на завантаженні; перетині кордону (при необхідності); до та після заїзду в митну зону в точці розмитнення; в момент постановки авто під розвантаження на складі.
12. Написання звіту про виконану роботу щодо розмитненню.
13. Подача первинних документів по імпорту в бухгалтерію.
14. Після розмитнення: контроль за оплатою рахунків за послуги перевезення, брокерських послуг.

• Експорт:
1. Укладання контракту ЗЕД.
2. Завантаження контракту ЗЕД та інвойса для отримання оплати за товар в клієнт-банк.
3. Погодження переліку документів з покупцем на поставку:
◦ Інвойс, Пакувальний лист, Декларація виробника/якісне посвідчення, Сертифікат походження або EUR1, CMR, Міжнародний ветеринарний сертифікат, прайс, комерційна пропозиція (за необхідності), МД, Аналізи продукції (за необхідністю), Етикетка.

4. Підготовка цих документів, надання їх для обробки брокеру для оформлення Митної декларації (МД); корегування цих документів за необхідністю після первинної обробки брокером.
5. У разі залучення інших виробників для оформлення експорту (через Єврономер), підготовка документів на переробку товару; здача вхідної сировини та (або) готової продукції на аналізи з метою отримання експертного висновку.
6. Підготовка пакету документів для районних ветеринарів (міжнародне вет.свідоцтво/ сертифікат здоров’я), підготовка пакету документів для транспортних ветеринарів (за необхідності).
7. Підготовка пакету документів по походженню товару (СТ-1 або EUR1 в залежності від країни отримувача товару). Отримання зазначених сертифікатів в ТПП або митниці.
8. Безпосереднє митне оформлення експорту в брокерській конторі, за необхідністю присутність на митному огляді та інших митних процедурах.
9. Отримання оформленої МД у брокера. Надання сформованого пакету документів в автомобіль для подальшого руху через кордон та копій всіх кольорових сканів покупцю на мейл.
10. Координація дій перевізника/водія на завантаженні, до та після заїзду в митну зону в місці замитнення.
11. Контроль за оплатою рахунків за послуги перевезення, ветогляду, митної зони, брокерських послуг (за необхідності).
12. Написання звіту про виконану роботу щодо розмитненню. Подача первинних документів по експорту в бухгалтерію.

Додаткова інформація

Мови: українська – вільно, англійська – зі словником.

Особисті якості:
Комунікабельність, точність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість.
Шкідливих звичок не маю.

Бажаний рівень зарплати: за домовленістю, залежно від об'єму та задач.

23.05.2023р.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: