Резюме від 23 квітня 2024

Альона

Бухгалтер з заробітної плати, обліковець, біржевий маклер, брокер, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер по заробітній платі

з 06.2018 по 01.2024 (5 років 7 місяців)
магазин взуття, Одеса (Роздрібна торгівля)

Ведення кадрового обліку стосовно заробітній платі
проведення розрахунків з персоналом: нарахування заробітної плати, листків непрацездатності, відпусток, розрахунків при звільненні, відрахування та виплата по виконавчим листам та інших виплат
Ведення лікарняних та відпусток
Звірка нарахувань та виплат
Перевірка коректності нарахування сум виплат.

Менеджер з обліку

з 07.2014 по 06.2016 (1 рік 11 місяців)
ДПЗКУ, Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

Облік первинної документації ( оформлення договорів та специфікацій, додаткових угод), контроль та правильність оформлення первинної документації, облік розрахунків з постачальниками, робота з контрагентами,робота з реє страми вивантаженого товару, робота в 1С (8.2,8.3)-збір і перевірка повного пакету документів від постачальників і внесення в базу даних , внесення нових постачальників в базу даних, ведення обліку по закупкам, звірка розрахунків

Біржевий маклер

з 11.2010 по 12.2013 (3 роки 1 місяць)
ДПЗКУ, Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

Організація та проведення біржових торгів, формування відомості і протоколів укладених угод, формування бюлетенів проведених торгів, торгових карток, формування реєстру заявок від брокерських контор на продаж та на купівлю в журналі реєстрації заявок, оформлення електронних та паперових внутрішніх біржових контрактів та додаткових угод до них, оформлення зовнішньоекономічних контрактів, специфікації та додаткових угод до них, оформлення електронних та паперових варіантів посвідчень про реєстрацію зовнішньоекономічних контрактів,формування та подача звітів у встановлених Біржею формах та порядку, перевірка відповідності положень Договору доручення поданим заявкам та вивчає комерційну інформацію, якісні характеристики товарів, що є предметом договору (біржової угоди), забезпечує підготовку опрацьованих документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну, готує та подає звіти про виконану роботу протягом робочого дня начальнику відділу координації роботи регіональних відділень біржі
Облік первинної документації, контроль на правильність оформлення первинної документації, укладання договорів та специфікацій, облік розрахунків з постачальниками, робота в 1 С, робота з контрагентами.

Знання і навички

Пунктуальність 1С:Бухгалтерія MS Excel Користувач 1С BAS Бухгалтерія Бажання вчитися і розвиватися Уміння аналізувати Бухгалтерський облік (роздріб)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: