Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Юлія

Помічник керівника, менеджер (робота в офісі)

Вік:
42 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЮЛІЯ БІЛЬ

Постійна адреса: Україна, м.Рівне, вул.Різдвяна, 2/2
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Одружена, маю дорослу доньку

Освіта: Київський Славістичний Університет Рівненський Інститут Слов’янознавства
Факультет – Романо – германські мови, період навчання: 1998р.-2003р.

ДОСВІД РОБОТИ:
1. ТОВ «Укрпродторг» Січень 2007рік - червень 2012:
(реалізацій мінеральних добрив) - помічник директора з організаційних питань.
2. ТОВ «ТД «Поліхім» Червень 2012 – січень 2021
(продаж мінеральних добрив) помічник директора з кадрових та з організаційних питань
Обов’язки :
• Організація зустрічей та проведення переговорів з підрядниками;
• Заключення та супровід договорів з постачальниками та підрядниками;
• Контроль та вирішення різного типу організаційних питань всередині підприємства;
• Пошук та підбір персоналу, ведення кадрової документації;
• Організація та забезпечення якісної логістики та залізничних перевезень продукції;
• Контроль надання щомісячної звітності керівництву по виконанню поставлених планів підрозділами

3. Робота у ФОП Жовтень 2021 – лютий 2024 (сфера будівництва робота) - помічник керівника
Обов’язки:
• Вирішення організаційних питань;
• Пошук підрядників, заключення угод на виконання будівельних робіт та їх контроль;
• Пошук будівельних матеріалів, згідно запланованих кошторисів;
• Комунікація з держ структурами, заключення договорів на обслуговування з комунальними підприємствами;
• Організація роботи по продажу житлової та нежитлової нерухомості на різних етапах будівництва, здавання об’єктів нерухомості в оренду
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
• Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel та інші)
• Базове володіння: 1С: Підприємство 8
• Знання англійської мови – середній рівень
• Посвідчення водія категорії «В»
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, вмію працювати в команді та досягати поставлених цілей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: