- PRO
Людмила
Фінансовий аналітик, 50 000 грн
- Розглядає посади:
- Фінансовий аналітик, Економіст, Економіст з планування, Бухгалтер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1023248/
Досвід роботи
Директор підприємства
з 10.2024 по нині
(10 місяців)
ТОВ "МІН-ЦІНИ", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Проведення економічних досліджень для встановлення ринкових цін при державних закупівлях, порушень умов контаркту, виявлення порушень податкового законодавства (для судових експертів). Аналіз цін на ринку (для оцінщиків).
Аналітик
з 01.2024 по нині
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "МАК-ЦІНИ", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Аналіз ринку цін/ калькуляція/написання бізнес планів/супровід на торгових майданчиках Прозорро, економічні дослідження для судових експертів та ін.
Помічник аудитора
з 01.2023 по 12.2023
(11 місяців)
ТОВ АФ "Аудитор-консультант-юрист", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- перевірка ФЗ на відповідність вимогам МСФЗ
- договірна робота з клієнтом (підготовка документів для участі у конкурсі, внесення даних у договір), виставлення рахунку
- Формування аудиторських запитів
- вигрузка ОСВ з 1С та ін документів, перевірка правильності перенесення даних в ФЗ Ф1, Ф2
- участь у виїзних перевірках (витрати, перевірка первинних документів)
- заповнення робочих документів на етапі планування та аудиту ( необоротні активи, власний капітал, готівкові та неготівкові розрахунки, витрати, доходи); заповнення РД на етапі подальші події (аналіз ФЗ, аналіз судів, встановлення та аналіз операцій з пов’язаними особами)
- формування та аналіз вибірок
- робота в BAF (заповнення анкет, розрахунок бюджету, ризики, внесення ФЗ, розрахунок суттєвості, формування вибірок)
- формування, перевірка електронних справ клієнта
Керуюча магазином
з 08.2012 по 07.2022
(9 років 11 місяців)
Остин, Житомир (Роздрібна торгівля)
- ведення управлінського обліку
-Планування бюджету магазину на фінансовий рік (місяць)
- формування бюджетних заявок на витрати магазину (1с закупки)
- підбір кадрів, розробка мотивації
- розробка стандартів обслуговування
- ведення бухгалтерського обліку магазину ,1C (ПКО, ВКО, касова книга, звіт касира, переміщення ТМЦ та основних засобів), ведення табеля обліку робочого часу
- контроль за збереженням ТМЦ, проведення інвентаризацій
- встановлення завдань персоналу з метою досягнення планових показників
- проведення тренінгів, складання табелів обліку робочого часу
- контроль, ведення документообігу та касової дисципліни
- контроль презентації товару в торговому залі у відповідності до рекомендацій візуального мерчандайзингу
- облік звітності, аналіз показників регіону, ефективність продаж (виручка з 1м2, на 1 год ТП, UPT), вплив акцій та ін. факторів (трафік, відсоток обслуговування, зниження ціни, погодні умови, ціни та акції конкурентів) на збільшення виручки
- аналіз ефективності використання ресурсів західного регіону, аналіз KPI (15 магазинів),
- робота з контролюючими органами та ін.
Результат діяльності у 2018 році друге місце в України за темпами приросту.
У 2017 році магазин отримав диплом за 3 місце в номінації «народний бренд 2017 року» кращий магазин жіночого одягу у м. Житомирі.
Заступник директора магазину
з 09.2011 по 12.2011
(3 місяці)
Еко, Житомир (Роздрібна торгівля)
-контроль за порядком у торговому залі (презентація товару відповідно до планограм, чистота залу та ін.), на складах
- вирішення конфліктних ситуацій
-контроль наповненості ТЗ
-Навчання персоналу, складання графіків робіт, ведення табеля робочого часу
-внутрішні звіти
-аналіз економічних показників
-контроль та аналіз проведення акцій (своєчасне замовлення достатньої кількості акційної продукції, наявність акційних цінників)
-верифікація цінників
- інвентаризація витратних матеріалів та планування їх потреби на наступний період
-складання графіка вибіркових інвентаризацій, контроль за їх проведенням
-контроль якості продуктів харчування (термін придатності), повернення постачальнику неякісного товару
Директор
з 11.2010 по 09.2011
(10 місяців)
ТОВ "Грингарден-Житомир", Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- контроль діяльності підприємства;
- Створення клієнтської бази (бізнес з нуля);
- співробітництво з постачальниками (підбір постачальників, аналіз договорів, відрядження);
- Управління персоналом, підбір кадрів;
- співробітництво з органами влади (податкова інспекція, міськрада);
- робота у програмі клієнт-банк; 1С
- Контроль та складання кошторисів;
- активне співробітництво з рекламними агентствами (реклама на транспорті, розробка та створення сайту та ін рекламна продукція);
- робота із замовником (VIP клієнти)
- аналіз цін конкурентів та розробка власних прайсів.
Директор
з 02.2005 по 11.2010
(5 років 9 місяців)
ТОВ СВ Ком-Житомир, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)
- підбір кадрів, розробка мотивації
- розробка стандартів обслуговування
- ведення бухгалтерського обліку (розрахунки з контрагентами, контроль заборгованості перед постачальниками)
- контроль за збереженням ТМЦ, проведення інвентаризацій
- встановлення завдань персоналу з метою досягнення планових показників
- проведення тренінгів, складання табелів обліку робочого часу
- контроль, ведення документообігу та касової дисципліни
Фінансовий аналітик
з 11.2001 по 02.2005
(3 роки 3 місяці)
Управління Державного Казначейства у Житомирській області, Житомир (Державні організації)
Головний спеціаліст відділу аналітичного обліку ( фінансист, державні видатки)
- приймала активну участь щодо впровадження української програми «Казна», Житомирська область була експериментальною у впровадженні програми. Разом с програмістами прописувала інструкції для користувачів програми «Казна», прописувала проводки руху грошових коштів по спецрахунках казначейства.
- перевірки, консультування, контроль щодо ведення обліку витрат районних відділень Державного Казначейства;
- аналіз витрат бюджету області та формування щоденної заявки зобов’язань міста Житомира і районів Житомирської області;
- складання внутрішніх звітів;
- розрахунок економічних показників та ін.
Спеціаліст першої категорії відділу видатків УДК у Житомирській області З 2001 по 2002
Освіта
Житомирский инженерно-технологический институт
Факультет экономики и менеджмента, специалист с бухгалтерского учета и аудита, Житомир
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)
За государственный экзамен с экономических дисциплин и квалификационную работу получена оценка отлично.
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- Бухгалтерский учет
- Клієнт-Банк
- Уміння аналізувати
- Планування бюджету
- 1С:Підприємство
- Інвентаризація
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Особисті якості: наполеглива, комунікабельна, порядна, креативна, маю логічне мислення.
Сильні сторони: аналітика текстів (проходила тестування), математичні здібності.
Захоплення: пілатес, танці, плавання, детективи.
.
Схожі кандидати
-
Фінансовий менеджер
Київ -
Спеціаліст з фінансів
30000 грн, Київ -
Економіст, фінансовий менеджер
Київ, Ірпінь, Дистанційно -
Фінансист
Київ -
Фінансовий контролер
Київ -
Фінансовий менеджер
55000 грн, Київ