Резюме від 21 квітня 2024 PRO

Юлія

Фінансовий аналітик, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 06.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
ПрАТ "МХП", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• планування та аналіз фінансової діяльності підрозділу, введення в експлуатацію основних фондів та ТМЦ;
• підготування даних для списання МШП;
• формування планів на рік, квартал, місяць, прогнозування до кінця року, внесення в систему 1С План/факт бюджету в розрізі бюджетної аналітики та проєктів (P&L, СF, контроль та коригування бюджету CAPEX&OPEX на річній, щомісячній та щотижневій основі;
• розробки бюджетної структури, ініціація змін;
• формування реєстрів поточних платежів, погодження з керівником, контроль реєстрів оплат;
• планування платежів відповідно до планів та лімітів;
• контроль та погодження договорів, специфікацій, рахунків, видаткових накладних, актів ЦО та регіональної офісної інфраструктури;
• подання на оплату Рахунків, Актів, Видаткових по ЦО та регіональної офісної інфраструктури;
• контроль розподілу ресурсів в рамках інвестиційних проектів;
підготовка фінансових звітів.

Фінансист

з 09.2017 по 02.2021 (3 роки 5 місяців)
ПрАТ "ОТІС", Київ (Машинобудування)

• участь в складанні управлінської звітності;
• контроль дебіторської заборгованості;
• контроль і занесення договорів і додаткових угод з постачальниками в систему обліку 1С;
• контроль цін, занесення специфікацій в 1С;
• контроль і занесення рахунків на оплату в 1С;
• аналіз договорів з постачальниками на актуальність, архівація договорів із закінченим терміном дії;
• розробка і впровадження електронної бази зберігання договорів;
• ведення картки контрагентів в 1С;
• ведення номенклатури;
• підготовка даних для щотижневої і щомісячної звітності;
• підготовка плану зі збору дебіторської заборгованості;
• розподіл витрат;

Помічник бухгалтера

з 10.2015 по 07.2017 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Навітел Україна", Київ (GPS-навігація)

• розробка презентаційних матеріалів;
• комунікація з партнерами і потенційними клієнтами;
• підготовка рекламних матеріалів, організація процесу виготовлення друкованої рекламної продукції (дизайн макетів, взаємодія з друкарнями);
• представлення компанії на різних маркетингових заходів;
• підготовка і наповнення контентом корпоративних сторінок в соцмережах;
• знання оргтехніки і основ діловодства;
• оперативно-організаційне рішення поточних офісних завдань;
формування і ведення особових справ працівників;
• ведення штатного розкладу, зміна до нього;
• ведення табеля обліку робочого часу співробітників;
• складання графіка щорічних відпусток, облік надання відпусток
• здача звітів щомісячних, квартальних ФОП (ЄСВ, 1ДФ, податкова декларація і т.д.)
• заповнення книги доходів

Освіта

КНЕУ ім.В. Гетьмана

Економіки та управління, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office M.E.Doc MS PowerPoint

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: