Резюме від 21 січня 2024 Файл

Олег

Керівник виробництва

Вік:
41 рік
Місто:
Коломия

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олег Буда
ОСВІТА
У 2005 році закінчив Національний університет “ Львівська політехніка” і отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності” та здобув кваліфікацію менеджера-економіста.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») , [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ПРО СЕБЕ
Креативний, цілеспрямований, орієнтований на результат менеджер з високими комунікативними навичками, що переплітаються з досвідом роботи набутим в різних сферах діяльності. Завжди прагну оволодіти новими навичками та продуктивно використовувати свій час. Основними рисами є пунктуальність, уважність до деталей, ініціативність, порядність.
ДОСВІД РОБОТИ
Управління захисту прав споживачів Куратор районних центрів 05.2006-05.2016
До основних функціональних обов’язків входило:
• Перевірка якості товарів та дотримання правил торгівлі на підприємствах, закладах громадського харчування, магазинах, ринках, готелях і т.д.
• Прийом громадян у відведені дні тижня і ведення справи кожного споживача(консультував, проводив перевірку суб’єкта господарювання, при необхідності складав протокол, виносив постанови та притягував до адміністративної відповідальності винних осіб).
• Тісна співпраця з іншими контролюючими органами, органами місцевого самоврядування (проводили спільні перевірки, складав протоколи, формував адміністративні справи та направляв до суду для відповідного реагування. Брав участь у тендерних процедурах), засобами масової інформації (писав статті в газети, брав участь у прямих ефірах і програмах телерадіокомпаній ), організаціями (консультував, проводив навчання в закладах освіти).
• Вів та надавав щотижневі, щомісячні, щоквартальні і щорічні звіти за підсумками виконаної роботи.
• Брав участь та безпосередньо проводив різноманітні зустрічі, наради, збори та засідання з ціллю запобігти правопорушення учасниками ринку як такого.
• Був залучений в комісії органів місцевого самоврядування та надавав консультації у прийнятті важливих комунальних адміністративних та муніципальних рішень, щодо будівництва, залучення інвестиційних коштів чи розміщення будівель і споруд на території районів і міст.
• Попри функціональні обов’язки брав участь у різноманітних конкурсах, змаганнях та заходах пов’язаних з професійною діяльністю.
Орган місцевого самоврядування Перший заступник голови громади 09.2017 -11.2020
Будучи заступником голови громади отримав надзвичайно великий досвід ведення переговорів, залучення інвестицій, лідерських навичок, навичок переконання, укладання угод та ведення господарської діяльності. Був активним учасником та безпосередньо розробляв і видавав рішення, законодавчі акти, розпорядження, і т.д.
Був головою та головував на більшості комісій виконавчого комітету, де приймались надзвичайно важливі для громади рішення.
• Ведення управлінської звітності з процесом планування та реалізацією
• Голова тендерної комісії - проведення переговорів, розроблення договорів та їх заключення.
• Голова адміністративної комісії – розробив нормативно правові акти які успішно пройдено всі процедури в фіскальній службі для ефективної роботи комісії.
• Голова комісії з питань пробації де вів учасників процесу.
• Голова конкурсної комісії – підбір формування та професійний розвиток працівників .
• Формування бюджету на наступний рік і внесення змін до бюджету в поточному році.
• Організація охорони праці та пожежної безпеки на робочих місцях.
• Організація заявок для участі у грантах.
• Проведення переговорів.
• Проведення заходів щодо покращення ефективності роботи структурних підрозділів.
• Організація та проведення громадських слухань, засідань виконавчого комітету, зборів.
• Був ініціатором будівництва медичних, спортивних, освітніх , комунальних споруд і проводив безпосередній контроль за всіма будівельними роботами та документообігом.
• Участь у складанні первинної бухгалтерської документації, безпосередній контроль руху грошей витрати і доходи, планування і бюджетування.
• Облік та списання матеріальних цінностей.
• Організація контроль та безпека робіт по благоустрою.
• Детальний аналіз роботи працівників і формування з/п, премій, винагород у відповідності до чинного законодавства.
• Підбір та закупівля техніки та обладнання.
• Організація сервісного гарантійного та не гарантійного ремонту обладнання та техніки.
• Навички:
• Ефективне управління персоналом та ресурсами.
• Професійний та ефективний підхід до підбору персоналу.
• Менеджмент управління.
• Розробка бізнес – планів , розрахунок основних показників.
• Добре володіння пакетом MSOffice.
• Фахівець тендерних закупівель, бухгалтерії, оподаткування і фінансів.
• Володіння законодавчою базою в сфері обслуговування, надання послуг, якості товарів, правил торгівлі, сервісного обслуговування, адміністративними процесами, будівельними нормами та законодавством в сфері місцевого самоврядування.
• Економічне мислення, вплив на ефективність процесів.
• Професійний та максимально ефективний підхід до всіх типів переговорів.
• Формування стратегій для найбльш ефективного результату.
• Безпосередній контроль фінансового руху грошей та ефективного корегування.
• Маючи у прямому підпорядкуванні близько 60 працівників та всього понад 240,завжди прагнув попри свою строгість бути людяним, чесним та залишити про себе як керівника (менеджера)позитивні емоції.
ВОЛОНТЕРСЬКИЙ ДОСВІД
Благодійний фонд Учасник
З початком повномаштабного вторгнення РФ на територію держави, є учасником організації, яка активно займається волонтерською діяльністю допомагає та доставляє військовим амуніцією, транспорт, їжу, ліки, засобами гігієни і т.д.
СЕРТИФІКАТИ ТА ВІДЗНАКИ
Сертифікат про проходження підвищення кваліфікації посадових осіб з питань запобігання та протидії прочвам корупції
Молодіжна організація учасник з 2012 по сьогодні
Займаю активну участь в організації культурних заходів.Сертифікат про проходження підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб та успішно склав підсумковий тест з питань запобігання та протидії проявам корупції.Посвідчення водія кат В,С, СЕ,С1Е.
ХОБІ ТА ІНТЕРЕСИВеду активний спосіб життя, люблю ловити рибу, грати волейбол займатись ранковою пробіжкою. Захоплююсь народною медициною
10.11.2023

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: