Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Руслан

Digital-маркетолог, РРС-спеціаліст

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 7 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Веретніцький Руслан Володимирович
Digital-маркетолог, РРС-спеціаліст

30 000 грн
Часткова зайнятість
Вік:30 років
Місто:Київ

Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи
Керівник відділу маркетингу
з 09.2021 по 05.2023 (1 рік 8 місяців) Мережа Forellis, Київ (Роздрібна торгівля)
Досягнення:

• Активний ріст продажів з інтернету
• Розробка маркетінгової стратегії (online/offline)
• Розробка та запуск нових активностей
• Розробка та запуск нового ефективного контенту
• Впровадження оптимізації UX/UI на сайті та арр
• Збільшення впізнаваності
• Запуск новинок, акцій та колаборацій
• Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
• Взаємодія з керівником відділу продажів та як результат збільшенням середнього чеку
• Збільшення динаміки органічного зростання у ТОП Google
• Впроваждення нового меню
Обов'язки:

• Реалізація маркетингової та pr-стратегії
• Залучення нових та повернення старих клієнтів
• Аналіз ринку та конкурентів
• Проведення маркетингових досліджень
• Створення та оптимізація маркетингових планів
• Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords, SEO та SMM просування (трафік/контент)
• Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)
• Робота з Google Analytics
• UX/UI аналіз та складання ТЗ для реалізації
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Бюджетування
• Відкриття та оформлення нових магазинів
• Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація по мережі)
• вВпровадження акцій
• Проведення фотосесій
• Робота з Google maps (мій бізнес)
• Координація зовнішньої реклами та партнерських програм
• Організація виготовлення сувенірної та промо-продукції
• Постановка ТЗ та підрядникам
• Звітність
Головний маркетолог
з 11.2020 по 09.2021 (10 місяців)
Ninja Sushi / Ninja WOK / Ninja Pizza, Київ (Транспорт, логістика) Досягнення:
• Ріст цілевих показників (продажі/впізнаванність)
• Розробка та координація нової маркетингової стратегії
• Розробка та запуск нових активностей/колаборацій
• Ріст продажів по проекту Ninja WOK
• Участь у запуску проекту Ninja Pizza
• Розробка та запуск нового контенту
• Участь у запусках новинок меню які успішно підкорили ринок
• Співпраця з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
• Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
• Взаємодія з керівником відділу продажів і як результат збільшенням середнього чеку
• Збільшення динаміки органічного зростання (ріст у ТОП Google)
Обов'язки:

• Координація та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
• Залучення нових та повернення старих клієнтів
• Координація створення рк креативів з наступним запуском
• Аналіз ринку та конкурентів
• Проведення маркетингових досліджень
• Створення та оптимізація маркетингових планів
• Координація роботи підрядників за Google Adwords, SEO та SMM
• Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)
• Робота з Google Analytics
• UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Бюджетування
• Відкриття нових міст та локацій
• Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація через мережу)
• Оптимізація меню разом із бренд-шефами
• Проведення фотосесій
• Робота з Google maps
• Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
• Постановка ТЗ маркетинговим та технічним підрозділам з подальшою координацією
• Робота з репутацією
• Звітність
Головний маркетолог
з 02.2020 по 12.2020 (10 місяців)
Pizza33 Sushi33, Киев (FMCG, Доставка їжі та Кафе) Досягнення:
• Розробка та запуск антикризової маркетингової стратегії під час карантину
• Розробка та запуск нових акцій
• Покращення системи лояльності
• Оптимізація рекламного бюджету (скорочення витрат без падіння трафіку та продажу). Зниження на 40% без втрати нових та постійних клієнтів
• Розробка нового меню
• Впровадження оптимізації UX/UI на сайтах
• Збільшення конверсії сайтів
• Збільшення CTR
• Участь у відкритті нових кафе
• Ефективне співробітництво з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
• Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
• Зміна сратегії ведення соціальних мереж та спілкування
• Взаємодія з керівником відділу продажу для збільшенням середнього чеку та як
результат його ріст
• Розробка та оновлення дизайну всієї друкованої та промо продукції
• Збільшення динаміки органічного зростання (збільшення позицій сайтів у ТОП Google) за допомогою SEO просування

Обов'язки:

• Розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
• Залучення нових та повернення старих клієнтів
• Робота з сегментуванням цільової аудиторії, подальшим створенням та запуском відповідних рекламних матеріалів під неї
• Аналіз ринку та конкурентів
• Проведення маркетингових досліджень
• Створення та оптимізація маркетингових планів
• Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords та SEO просування
• Організація, запуск та аналіз рекламних кампаній у Google (PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
• Робота з Google Analytics
• UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Бюджетування
• Відкриття нових кафе
• Підготовка рекламних матеріалів (банери, листівки, лефлети, штендери, білборди, стаканчики тощо)
• Оптимізація меню разом із бренд-шефами
• Впровадження нових акцій та покращення системи лояльності
• Проведення фотосесій
• Участь у створенні контенту для соціальних мереж
• Модерація соціальних мереж
• Робота з Google maps
• Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
• Робота з репутацією
• Робота з адмін панеллю сайту
Головний маркетолог
з 12.2018 по 11.2019 (11 місяців)
КИТ Групп, Оbmenka, Київ (Фінанси, банки, страхування) Досягнення:
• Ріст всіх поставлених цілевих показників (заявки на обміни, трафік)
• З першого місяця з'явилася активна та видима динаміка зростання органічного трафіку та приросту позицій у пошуковій системі GOOGLE (за допомогою SEO просування)
• З другого місяця роботи на 45% збільшились цільові заявки з сайтів, що збільшило
прибуток компанії
• Завдяки методичним, послідовним діям щомісячно збільшувалися всі цілеві показники
• Регулярне перевиповнення плану
• Введення стратегічних впровадженнь в рекламу
• Вирішення важливих питання з Google щодо відхилення оголошень через підтримку в Ірландії
• Складено чіткий портрет ЦА з місцями залучення
• Створено чітку та послідовну маркетингову стратегію
• Створено систему аналітики конкуренції на ринку, для щоденного, швидкого та зручного аналізу поточного становища компанії та конкурентів (аналітика курсів валютних пар)

Обов'язки:

• Розробка та реалізація маркетингової стратегії
• Бюджетування та фінансовий контроль
• Координація роботи співробітників маркетингового відділу
• Робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності, розробка маркетингової стратегії, впровадження нових ефективних інструментів)
• Складання портрета кінцевого споживача
• Аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії
• Аналіз ефективності кампаній та заходів
• Облік, контроль та доцільність використання маркетингових інвестицій
• Збір статистики та аналіз анкетних даних активностей
• Медіапланування
• Робота з репутацією
• Розміщення локацій на картах
• Робота з інструментами аналітики Hotjar/Google Analytics
• Організація, розробка, проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (Google PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
• Генерація та моніторинг цільових KPI
• Планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності всіх маркетингових активностей та їх результатів
• Взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації)
• Щоденне заповнення та аналіз курсів конкурентів на ринку по кожному регіону
• Аналітична та фінансова звітність щодо ефективності проведених інтернет кампаній по всіх каналах просування
• Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
• Відповідальність за цільові показники маркетингового відділу та динаміку зростання компанії в інтернеті
Керівник відділу маркетингу
з 01.2018 по 11.2018 (10 місяців)
medlife.pro, Київ (Медицина та Охорона здоров'я. Online сервіс з пошуку лікаря) Досягнення
• Досягнув значного приросту цільового трафіку та цільових звернень, що відповідно підвищило прибуток компанії. Тобто збільшив заявки та продажі за ключовими продуктами.
• Також за дуже короткі терміни (2 місяці) під моїм керівництвом було проведено великий обсяг роботи, який зазвичай проводиться щонайменше за півроку.
• З'явилася видима динаміка зростання органічного трафіку (зростання позицій через SEO в GOOGLE).
• Завдяки методичним послідовним діям збільшився трафік через контекстну рекламу з Google.
• Вирішились складні питання з Google щодо відхилення великої кількості оголошень через медичну тематику.
• Проведено регулярні стратегічні впровадження реклами загалом, що давало видимі результати.
• Організовував виставки, привітання партнерів з різними святами (закупівля та розвезення подарунків, розсилка листівок тощо)

Обов'язки:

• управління маркетинговою та комерційною складовою;
• координація та контроль роботи співробітників маркетингового відділу (6 осіб);
• робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності роботи);
• розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії;
• бюджетування та фінансовий контроль;
• оптимізація маркетингових планів;
• запуск та аналіз ефективності рекламних кампаній;
• облік та контроль використання фінансів;
• проведення переговорів із партнерами, клієнтами, підрядниками;
• зовнішня реклама, організація заходів, партнерські програми, виставки;
• медіапланування;
• проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (контекст, кмс, ремаркетинг, відеореклама).
• генерація та моніторинг цільових KPI;
• планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності маркетингових активностей;
• взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації);
• дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту;
• аналіз цільової аудиторії та конкурентів;
• розробка методологій та проведення маркетингових досліджень
• відповідальність за показники маркетингового відділу.

Отримані навички:

• Навчився ефективно керувати командою із 6 співробітників.
• Успішна та продуктивна участь з директорами та керівниками відділів у розробці стратегії компанії на 3 роки.
• Самодисциплінованість та чітке виконання поставлених цілей у встановлений термін.
• Ефективне управління часом та ресурсами співробітників для досягнення цільових показників компанії.
• Покращення знання правил GOOGLE
Digital producer
з 08.2017 по 11.2017 (3 місяці)
Trusty Labs (Казахстан), Алмати (Маркетинг, реклама, PR) Досягнення:
• Ріст дзвінків та продажів у клієнтів
• Впровадження нових технологій для проєктів
• Успішне та ефективне управління командою
• Дотримання дедлайнів
• Успішне виконання завдань
• Премії Обов'язки:
• Прийом, ведення та управління проектами з контекстної реклами, SEO, Facebook, bnstagram та інших супутніх інструментів інтернет маркетингу
• Повний запуск, супровід, аналіз та оптимізація рекламних кампаній
• Робота з великими проектами. (ЖК, міжнародні популярні бренди)
• Проведення UX/UI та створення ТЗ для спеціалістів
• Розподіл завдань щодо відповідних фахівців
• Контроль виконання та керування термінами
• Розробка рекламнохї стратегії
• Створення кошторисів
• Виставлення рахунків
• Первинна бухгалтерія, документообіг
• Управління кампаніями Google AdWords, facebook business manager, Яндекс Директ
• Впровадження IP телефонії в проект та підключення Call tracking + Аналіз
Отримані Навички:

• Успішне керування командою та чітка організація її роботи
• Складання грамотної комерційнох пропозиції
• Розвинув глибше розуміння принципів роботи та інструментарію різних каналів залучення трафіку: SEO, PPC, CPA, медіа, соціальні мережі, e-mail маркетинг
• Навички роботи з великими проектами та бюджетами
• Отримав високий рівень комунікативних навичок та лідерських якостей
• Набув високої самоорганізованості та дисципліни
• Покращене вміння аналізу даних
Менеджер з продажу & Керівник проєктів
з 06.2013 по 08.2017 (4 роки 2 місяці)
Компанія “UCT” - Офиційний партнер компанії Google, Киев (Реклама / Маркетинг / WEB)
Досягнення:

-Стабільний потік нових та цікавих для компанії клієнтів
-Регулярні премії за успіх у роботі та виконання плану
-Регулярні відрядження за кордон (2 роки у загальному провів у відрядженнях)
-Проведення понад 12 особистих зустрічей на тиждень
-Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет- маркетингу
-Проведенння великої кількості переговорів з потенційними клієнтами, більшість з яких завершилися успішним підписанням договору
-Досягнення поставлених цілей

Обов'язки:

-Продаж, запуск, управління та аналіз проектів зі створення сайтів (WEB), контекстної реклами, SEO, SMM, таргетованої реклами, маркетингового аналізу та інших супутніх інструментів інтернет-маркетингу
-Повна відповідальність за проект та його результат
-Розробка маркетінгової стратегії-Аналіз проєкту та прийняття рішень для підвищення його ефективності
-Проведення юзабіліті інтернет-ресурсів та створення ТЗ для виправлення недоліків технічним спеціалістам
-Аналіз ефективності рекламних показників та їх оптимізація
-Контроль результатів та звітність
-Ведення понад 12 проектів одночасно
-Первинна бухгалтерія, документообіг
Отримані навички:

-Вміння якісно запускати та контролювати проєкти
-Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет- маркетингу
-Чітке дотримання дедлайнів
-Вміння досягати поставлених цілей
-Відмінне знання ринку інтернет маркетингу та правил Google
-Оцінка та оптимізація кампаній на основі даних Google Analytics та ЯндексМетрика
-Вміння скласти грамотну комерційну пропозицію
-Вміння працювати з запереченнями, навички управління мотивацією клієнта
-Навички продажів та ведення ділових переговорів

Освіта
Київський національний університет будівництва та архітектури КНУБА (КІСІ)
Будівельний / Промислове та цивільне будівництво (Магістр), Київ Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати
Genius Marketing
2017 - 2019 Серія освітніх вебінарів + практика по комплексному digital маркетингу
SEO Academia
2019- 2021 - Вебінари по практичному SEO з кейсами та цифрами

Знання і навички
Таргетинг, Вміння збільшувати продажі, дзвінки та заявки, Складання ефективної маркетингової стратегії, Розуміння та навички роботи з Google Adwords / SEO просування, Знання Google Analytics / Аналітичний маркетинг

Знання мов
Англійська ─ В1 (Intermediate) Давно не використовував. Швидко вийду на Upper-Intermediate
Рекомендації
Задерей Олександр Сергійович Засновник / Управляючий, Forellis
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Додаткова інформація
Професійні навички:

• Вміння збільшувати продажі, дзвінки та заявки
• Складання ефективної маркетингової стратегії
• Знання всіх вимог Google
• Експертність та ефективна робота з Google Adwords / SEO просуванням / Таргетованою рекламою / Google Analytics
• Експертність в UX/UI
• Е-mail, sms розсилкі
• Залучення нових та повернення старих клієнтів
• Практичне знання ефективних методів роботи в SMM та на всіх медіа майданчиках (блоги, форуми, змі ітд)
• Експертність в сучасних моделях розвитку та управління брендом компанії
• Аналітичний маркетинг
• Креативний маркетинг
• Робота з великим обсягом завдань
• Створення рекламних матеріалів та постановка ТЗ
• Експертність в проведенні маркетингових досліджень
• Керувати рекламним бюджетом та розрахунок ефективності вкладень
• Робота з підрядниками (аналіз ефективності та вплив на результат)
• Управління командою складом понад 6 співробітників
• Дотримання дедлайнів

За час роботи досяг значного збільшення відвідуваності проектів, збільшення продажів і впізнаваності брендів!

Особисті якості:

• Орієнтованість на результат
• Амбітність та ініціативність
• Виконавчість
• Вміння працювати самостійно та в команді
• Порядність
• Уважність
• Активність та висока працездатність
• Точність та пунктуальність
• Легке навчання
• Аналітичний склад розуму
• Комунікабельність
• Грамотна мова
• Приємна зовнішність

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/6524928/

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: