Резюме від 3 червня 2024 PRO

Олеся

Операційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор регіону, представник генерального директора

з 10.2021 по 12.2023 (2 роки 2 місяці)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

* 11 000 відділень, 1800 пересувних відділень.
* №1 у міжнародній поштовій доставці.
* №2 роботодавець України (більше 52 тис співробітників).
* Покриття 27 000 населених пунктів.
* 140,3 млн поштових переказів.
* Доставка у 230 країн світу.
* Більше 50 видів послуг (поштові послуги – доставка посилок, листів, документів, великогабаритні відправлення, вантажі; фінансові послуги – внутрішні та міжнародні перекази, платежі, пенсії, страхові послуги, валютно- обмінні операції; періодичні видання, онлайн-магазин, філателія, тощо).

Пряме підпорядкування: СЕО компанії

Управління – Київська дирекція – більше 5 000 співробітників:
- Операційна діяльність (центр технології послуг, кур'єрська доставка, склад роздрібної торгівлі, диспетчерська служба)
- Розвиток мережі (мережа відділень – більше 680, супровід мережі, відділ територіальної підтримки)
- Головний бухгалтер та бухгалтерія (5 відділів)
- Відділ розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами (4 відділи)
- Центр управління персоналом (5 відділів)
- Центр управління нерухомим майном (7 відділів)
- Центр операційного фінансового супроводу (3 відділи)
- Служба фінансового моніторингу
- Юридичний відділ, Відділ економіки та фінансів, Відділ інформаційних технологій та забезпечення, Відділ торгівлі, Відділ поштових послуг, Відділ фінансових послуг, Відділ тендерних закупівель та конкурсних торгів та інші

Функціонал:
- Управлінняі контроль операційноїдіяльності регіону та підрозділів (комерційний блок, фінансовий бізнес, IT, HR, юридичний відділ, клієнтський сервіс, логістика, мережа відділень, поштовий бізнес, міжнародний бізнес)
- Впровадження ефективних бізнес-процесів. Оцінка можливих ризиків. Оцінка ефективності.
- Розроблення та впровадження антикризових бізнес-стратегій.
- Затвердження та контроль бюджетів. Планування та управління фінансовими потоками.
- Управління персоналом. Формування управлінських команд підрозділів. Забезпечення досягнення планів і KPI, підвищення економічної ефективності, досягнення цільових показників по прибутку і виручки

Досягнення:
- Стабілізація роботи під час активних військових дій в області. - Організація системної операційної діяльністі в регіонах в період та після окупації.
- Забезпечення виконання соціальної функції для 100% населення області.
- Відновлення після наслідків війни більше 100 об'єктів протягом 3-х місяців.
- Зростання доходу від продажу товарів народного вжитку в 4 рази (400%) 2022 vs 2021.
- Досягнення та утримання показника задоволеності клієнтів CSI на рівні не менше 9.
- Зростання на 61% доходу по відправленням у 2022 vs 2021.
- Покращення продуктивності мережі відділень на 5% у 2022 vs 2021. Найвищі показники продуктивності в Україні.
- Забезпечення прибутковості 83% відділень мережі за підсумками 2022 року (враховуючи сільські та віддалені населені пункти).
- Оптимізація процесу залучення клієнтів та підписання контрактів. Зменшення показника відтоку клієнтів на 30%.

Директор з продажів

з 10.2018 по 10.2021 (3 роки)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

* 5 компаній (Нова пошта Україна, NovaPay, Nova Global, Nova Post (міжнародні представництва), авіакомпанія Supernova Airlines).
* Послуги доставки посилок, вантажні перевезення, складська логістика 9300 відділень по Україні та 14000 поштоматів.
* Шість інноваційних терміналів: у Києві (КІТ), Харкові (ХАІ), Хмельницькому (ХІТ), Львові (ЛЕО), Дніпрі (ДАО) та Запоріжжі (ЗІТ).
* Кількість співробітників – більше 30 тис.

Пряме підпорядкування: СЕО компанії, Наглядова Рада

Управління – Дирекція Продажів – більше 500 співробітників:
- Департамент по роботі з Стратегічними клієнтами
- Управління по роботі з ключовими клієнтами
- Управління регіональних продажів (7 регіонів)
- Управління по роботі з маркетплейсами та торговими площадками
- Управління підтримки продажів (відділ звернень (контакт-центр), відділ супроводження договорів, відділ адміністрування процесів продажів, аналітики консолідованої інформації, проджект-менеджери, відділ рекламацій та компенсацій)

Функціонал:
- Розробка і впровадження стратегії продажів. Формування комерційної політики, та управління маржинальністю в різних сегментах.
- Планування і контроль досягнення цільових комерційних показників.
- Комплексний аудит ринку (конкуренти, клієнти, ризики, сегментація, тощо).
- Формування ефективної структури продажів. Управління персоналом.
- Розробка і впровадження процедур, регламентів і бізнес-процесів.
- Оптимізація внутрішніх і зовнішніх бізнес-процесів, стандартів продажів і обслуговування клієнтів.
- Управління прибутковістю (аналіз рентабельності за категоріями клієнтів, аналіз цінової політики конкурентів, система знижок і партнерські програми).
- Крос-функціональна взаємодія із суміжними підрозділами.
- Планування рекламних компаній, розробка і реалізація програм підвищення продажів і лояльності клієнтів.
- Проведеннябагаторівневихпереговорів і зустрічей зі стратегічними, потенційними партнерами та ключовими клієнтами.

Досягнення:
- Розроблена та впроваджена стратегія продажів компанії.
- Збільшення обороту компанії на 33%, доходу на 27% при частці ринку понад 70%.
- Скорочення загального обсягу дебіторської заборгованості в 3 рази.
- Реструктуризація функції продажів. Впровадження істотних змін у системи мотивації, роботи з клієнтами, навчання, звітності, контролю, комунікацій
- Скорочення термінів підписання контрактів з клієнтами з 7 днів до 15 хвилин.
- Запуск процесу онлайн підписання договорів.
- Впровадження СRМ системи як основного інструменту продажів
- Оптимізація основних бізнес-процесів, розроблено робоче місце менеджера з продажу в мобільному телефоні.
- Запуск діджитал системи взаєморозрахунків з клієнтами

Регіональний директор з продажів

з 08.2018 по 10.2018 (2 місяці)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Керівник відділу продажу

з 03.2014 по 08.2018 (4 роки 5 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Менеджер з продажу

з 11.2013 по 03.2014 (4 місяці)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Старший бортпровідник

з 09.2008 по 03.2013 (4 роки 6 місяців)
АК "Аеросвіт", Київ (Транспорт, логістика)

Освіта

Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Філолог-перекладач, викладач іноземної мови (англійська) та зарубіжної літератури, Івано-Франківськ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

Стратегічне планування Управлінські навички Управління операційною діяльністю Оптимізація процесів Навички впровадження систем автоматизації бізнес-процесів Управління конфліктами та вирішення складних ситуацій Антикризове управління. Ризик-менеджмент Керівництво продажами та розвиток ринків Розробка та впровадження стратегій збуту Мотивація та керівництво командою Уміння приймати складні рішення Високий рівень комунікації та відносин з клієнтами Впровадження систем KPI та мотивації Впровадження регламентів та розроблення функціональних вимог

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Профіль

Результативний професіонал з багаторічним досвідом у керівництві операціями та продажами. Успішний досвід у зростанні доходів та підвищенні організаційної ефективності.
Маю стратегічне мислення та лідерські здібності для досягнення рентабельного зростання і успіху компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: